CeeCee Skrevet 6. august 2009 #21 Skrevet 6. august 2009 Det betyr selvfølgelig at den tar jeg meg av så det ikke er noe problem for deg! haha Jeg forsto ikke dette svaret ditt Steinar. Betyr det at du tar deg av avisen og damen alt husarbeidet?
CeeCee Skrevet 6. august 2009 #22 Skrevet 6. august 2009 Det hadde ikke blitt mye å krangle om med deg forstår jeg hehe Men jeg syns faktisk at det kan være artig å spandere på dama også jeg da. Helt seriøst Jeg liker å spandere på mannen... Ikke nødvendigvis dyre ting, men personlige og gjennomtenkte småting, middager, kino o.l. Liker å skjemme bort med kos o.l. også. Det liker han!
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #23 Skrevet 6. august 2009 Jeg forsto ikke dette svaret ditt Steinar. Betyr det at du tar deg av avisen og damen alt husarbeidet? Okay, helt seriøst da. Hvis begge jobber ute, så deler man selvfølgelig på oppgavene hjemme også. Det er min innstilling. I øyeblikket gjør jeg jo alt sammen selv.
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #24 Skrevet 6. august 2009 Jeg liker å spandere på mannen... Ikke nødvendigvis dyre ting, men personlige og gjennomtenkte småting, middager, kino o.l. Liker å skjemme bort med kos o.l. også. Det liker han! Ja, det høres jo kos ut Det må jo være gjensidighet - kan ikke bare være jeg som spanderer og aldri får noe igjen selv.
Snipa Skrevet 6. august 2009 #25 Skrevet 6. august 2009 Men jeg syns faktisk at det kan være artig å spandere på dama også jeg da. Helt seriøst Det er nå litt moro av og til å se fjeset på gutta når de blir spandert på, da..... Forøvrig er jeg veldig flink til å lese aviser.
CeeCee Skrevet 6. august 2009 #26 Skrevet 6. august 2009 Ja, det høres jo kos ut Det må jo være gjensidighet - kan ikke bare være jeg som spanderer og aldri får noe igjen selv. Det er jeg enig i Gøy å få også av og til.
CeeCee Skrevet 6. august 2009 #27 Skrevet 6. august 2009 Det er nå litt moro av og til å se fjeset på gutta når de blir spandert på, da..... Helt enig! "HÆ????"
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #28 Skrevet 6. august 2009 Helt enig! "HÆ????" Jeg føler meg litt ukomfortabel når ei dame spanderer på meg faktisk. Ikke det at det har skjedd så ofte da men
CeeCee Skrevet 6. august 2009 #29 Skrevet 6. august 2009 Jeg føler meg litt ukomfortabel når ei dame spanderer på meg faktisk. Ikke det at det har skjedd så ofte da men Det synes jeg ikke du skal. Hun gjør det jo fordi hun vil gjøre noe for deg, glede deg!
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #30 Skrevet 6. august 2009 Det synes jeg ikke du skal. Hun gjør det jo fordi hun vil gjøre noe for deg, glede deg! Joda, men dette er en av disse inngrodde kjønnsrollene. Det er mannen som skal spandere på kvinnen. Men tjener hun like mye eller mer enn meg så føles det muligens annerledes etterhvert.
Snipa Skrevet 6. august 2009 #31 Skrevet 6. august 2009 Joda, men dette er en av disse inngrodde kjønnsrollene. Det er mannen som skal spandere på kvinnen. Men tjener hun like mye eller mer enn meg så føles det muligens annerledes etterhvert. Pussig at det enda er slik, men det er det jo. Skal man spandere på en mann, så må man liksom presisere at man har råd til det. Så... de får heller betale de, da. Gidder ikke diskutere ;-)
CeeCee Skrevet 6. august 2009 #32 Skrevet 6. august 2009 Joda, men dette er en av disse inngrodde kjønnsrollene. Det er mannen som skal spandere på kvinnen. Men tjener hun like mye eller mer enn meg så føles det muligens annerledes etterhvert. Inngrodde kjønnsroller har jeg ikke særlig sansen for, faktisk! Hvorfor skal man "gjøre slik" fordi "sånn har det alltid vært"? Æsj...
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #33 Skrevet 6. august 2009 Inngrodde kjønnsroller har jeg ikke særlig sansen for, faktisk! Hvorfor skal man "gjøre slik" fordi "sånn har det alltid vært"? Æsj... Det kan du gjerne si, men problemet er jo at jenter/kvinner forventer også at det skal være sånn. Men som sagt, helt greit for meg Innen rimelighetens grenser.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #34 Skrevet 6. august 2009 Du må ikke være så sint Sparkjøp og Nille??? Har du noengang truffet en mann uten baktanker forresten? hehe Jepps, er sammen med en nå. Noe du lurte på? Må jeg altså slite og være bitter for at jeg skal reagere på måten du drar ned hele forumet på?
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #35 Skrevet 6. august 2009 Jepps, er sammen med en nå. Noe du lurte på? Må jeg altså slite og være bitter for at jeg skal reagere på måten du drar ned hele forumet på? Hvis du er sammen med en sånn mann nå så er vel alt bare supert da vel? Og da er du jo egentlig ikke singel heller hehe Så hvorfor er du da her - det lurer jeg på?
Tiarra Skrevet 6. august 2009 #36 Skrevet 6. august 2009 Du er ca 35-40 år og innfødt norsk kvinne. Du bor på Østlandet. Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med. Du er feminin og søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold. Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig. Du trives i ditt eget selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc. Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte. Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger. Og sist men ikke minst - du liker masse kosing og nussing og sex Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså hehe Er sikkert tusenvis av slike jenter, men problemet oppstår når en skal matche en annens personlighet. Denne supersnille kjekke kameraten din med alle veridier en mann skal ha vil skille seg fra verdens beste kvinne på alle måter. Hvorfor?
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #37 Skrevet 6. august 2009 Er sikkert tusenvis av slike jenter, men problemet oppstår når en skal matche en annens personlighet. Denne supersnille kjekke kameraten din med alle veridier en mann skal ha vil skille seg fra verdens beste kvinne på alle måter. Hvorfor? Ja, du har rett i det sikkert. Er andre avsnitt over en gåte eller?
Tiarra Skrevet 6. august 2009 #38 Skrevet 6. august 2009 Ja, du har rett i det sikkert. Er andre avsnitt over en gåte eller? Ja, som jeg har funnet på Men skjønner du hvor jeg vil?
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #39 Skrevet 6. august 2009 Ja, som jeg har funnet på Men skjønner du hvor jeg vil? Hmmmmm - kanskje jeg ikke er så smart som jeg liker å innbille meg allikevel Er det kanskje fordi kvinner og menn er så forskjellige?
Tiarra Skrevet 6. august 2009 #40 Skrevet 6. august 2009 Hmmmmm - kanskje jeg ikke er så smart som jeg liker å innbille meg allikevel Er det kanskje fordi kvinner og menn er så forskjellige? Hehe, du er sikkert smart nok:) Kvinner og menn er forskjellige og forblir forskjellige, men det er ikke det jeg mente. Det betyr bare Mr and Mrs Perfec are not necessarily perfec together. Og din livspartner kan være den du aldri trodde skulle bli. Maker det sense? Men det er alltid lov å drømme:P Det gjør jeg:)
Fremhevede innlegg