Steinar40 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #261 Del Skrevet 16. januar 2010 Så når du her får høre at det i store selskaper finnes single damer uten barn som både ser lekre ut og er hyggelige, syns ikke du det virker interessant, fordi de jobber? Joda, sikkert mange interessante damer Og som sagt, jeg ser ikke noe negativt i at damer jobber (innen rimelighetens grenser). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 16. januar 2010 #262 Del Skrevet 16. januar 2010 Kjekt å bli forsørget og stelle med huset til noen? Er vandt med å klare meg selv jeg, så om jeg steller huset mitt for meg selv, eller et hus som jeg har sammen med noen, så er vel det det samme? Trenger igjen som forsørger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 16. januar 2010 #263 Del Skrevet 16. januar 2010 Godt! Da venter jeg deg i kveld Her blir det skikkelig romantikk!! Hekkan, da må jeg kjøre fort...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #264 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tror Steinar er jomfru, han er så redd for damer. Og han må kontrollere dem så veldig med at de må være jomfruelige og lette å styre så derfor tror jeg han er redd dem. Er ikke damer farlige da? :klø: Selvfølgelig er jeg redd damer! Kan ikke fordra at noen får og har makt over meg! Jeg klarer å bestemme selv, men (den rette) dama gjør meg svakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Irma_* Skrevet 18. januar 2010 #265 Del Skrevet 18. januar 2010 Er ikke damer farlige da? :klø: Selvfølgelig er jeg redd damer! Kan ikke fordra at noen får og har makt over meg! Jeg klarer å bestemme selv, men (den rette) dama gjør meg svakere. KJærlighet handler ikke om makt, men om å elske. Ser at dette er noe du ikke har peiling på. Samtidig som at du er redd for sex. Ergo tror jeg du er jomfru eller impotent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #266 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) KJærlighet handler ikke om makt, men om å elske. Ser at dette er noe du ikke har peiling på. Samtidig som at du er redd for sex. Ergo tror jeg du er jomfru eller impotent. Du er rimelig naiv hvis du innbiller deg at kjærlighet og parforhold ikke handler om makt. Derfor er det ekstremt viktig å ikke surre seg bort feil person. Faktisk! Vet du hva som er likheten mellom ei kvinne og en orkan? Når hun kommer er hun vill og våt - og når hun forsvinner har hun tatt huset og båten din! Endret 18. januar 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 18. januar 2010 #267 Del Skrevet 18. januar 2010 Du er rimelig naiv hvis du innbiller deg at kjærlighet og parforhold ikke handler om makt. Derfor er det ekstremt viktig å ikke surre seg bort feil person. Faktisk! Vet du hva som er likheten mellom ei kvinne og en orkan? Når hun kommer er hun vill og våt - og når hun forsvinner har hun tatt huset og båten din! Dette gjelder visse menn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 18. januar 2010 #268 Del Skrevet 18. januar 2010 Du er ca 35-40 år og innfødt norsk kvinne. Du bor på Østlandet. Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med. Du er feminin og søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold. Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig. Du trives i ditt eget selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc. Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte. Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger. Og sist men ikke minst - du liker masse kosing og nussing og sex Passer for så vidt ganske godt til meg og. ;-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. januar 2010 #269 Del Skrevet 18. januar 2010 Tråden er ryddet iht reglene. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest open_mind Skrevet 18. januar 2010 #270 Del Skrevet 18. januar 2010 Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) og hate fotball Vi trenger noe å krangle om også hehe Skal vi gifte oss?? Jeg ELSKER å bruke andre sin penger på å shoppe! Du er perfekt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. januar 2010 #271 Del Skrevet 18. januar 2010 Du er rimelig naiv hvis du innbiller deg at kjærlighet og parforhold ikke handler om makt. Derfor er det ekstremt viktig å ikke surre seg bort feil person. Faktisk! Vet du hva som er likheten mellom ei kvinne og en orkan? Når hun kommer er hun vill og våt - og når hun forsvinner har hun tatt huset og båten din! Jeg har lest ganske mange av dine innlegg i flere tråder, Steinar. Det som slår meg, er den gjennomførte kvinneforakten og fiendtligheten du fremviser. Du skal bestemme over din partner, hvordan hun skal få lov til å kle seg, hvilke interesser du tillater henne å ha osv. Hun må gi avkall på sitt "jeg". Har du overhodet noe positivt å si om en kvinne slik hun er, eller må du "kvele" og forme henne først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Steinar40_* Skrevet 18. januar 2010 #272 Del Skrevet 18. januar 2010 Skal vi gifte oss?? Jeg ELSKER å bruke andre sin penger på å shoppe! Du er perfekt for meg! Jeg tviler ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Steinar40_* Skrevet 18. januar 2010 #273 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har lest ganske mange av dine innlegg i flere tråder, Steinar. Det som slår meg, er den gjennomførte kvinneforakten og fiendtligheten du fremviser. Du skal bestemme over din partner, hvordan hun skal få lov til å kle seg, hvilke interesser du tillater henne å ha osv. Hun må gi avkall på sitt "jeg". Har du overhodet noe positivt å si om en kvinne slik hun er, eller må du "kvele" og forme henne først? Det er masse positivt med kvinner Men var ikke vitsen morsom da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. januar 2010 #274 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er masse positivt med kvinner Men var ikke vitsen morsom da? Har du hørt om "Goddag mann, økseskaft"-svar? Er du ikke i stand til å svare på mitt konkrete spørsmål på en ordentlig måte? Jeg synes ikke vitsen var morsom, på grunn av din alltid negative, "jeg alene vite" holdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Steinar40_* Skrevet 18. januar 2010 #275 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har lest ganske mange av dine innlegg i flere tråder, Steinar. Det som slår meg, er den gjennomførte kvinneforakten og fiendtligheten du fremviser. Du skal bestemme over din partner, hvordan hun skal få lov til å kle seg, hvilke interesser du tillater henne å ha osv. Hun må gi avkall på sitt "jeg". Har du overhodet noe positivt å si om en kvinne slik hun er, eller må du "kvele" og forme henne først? Jeg har ingen gjennomført kvinneforakt eller fiendtlighet. Men jeg kan bli forbannet etc. på enkelte kvinner. Det er ikke snakk om å "kvele" ei kvinne. Det er snakk om at hun tilpasser seg til meg og at jeg tilpasser meg til henne. Er ikke det mulig så får heller begge finne på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. januar 2010 #276 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har ingen gjennomført kvinneforakt eller fiendtlighet. Men jeg kan bli forbannet etc. på enkelte kvinner. Det er ikke snakk om å "kvele" ei kvinne. Det er snakk om at hun tilpasser seg til meg og at jeg tilpasser meg til henne. Er ikke det mulig så får heller begge finne på noe annet. Ut fra tidligere svar har det vel aldri vært snakk om at du skal tilpasse deg noe som helst. Hun skal tilpasse seg dine krav - enten det gjelder klær, jobb, reiser/ferier, hilsemåter, venner og gud vet hva. Hvis hennes "krav" ikke passer med dine så har du vel aldri sagt at du er villig til å tiplasse deg henne. Selv om du påstår at du eier henne og hun eier deg - så er det liten tvil om hvem som skal bestemme - for det er ikke samarbeid - så sant det ikke blir på dine premisser. Mulig du ikke ser at mange av innleggene dine er gjennomsyret av kvinneforakt - men sånn er det mange som oppfatter det. Du mener alle er golddiggere, at vi legger oss med alle som vil ligge med oss, at vi ikke er til å stole på osv. og om noen prøver å svare på det - så lyver vi. For i din verden (som opplagt er anderledes enn den verden mange av oss andre lever i) - der er det sånn - og da må det gjelde for alle andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. januar 2010 #277 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Din verden - hvertfall i følge en del av mennene her inne - er heller ikke en normal manne-verden. Og - ang å holde konkurrenter unna: Jeg bryr meg da nøkken om konkurranse - vil han ikke ha meg - så er det hans tap. (Det vil ikke si at jeg ikke kjemper for den jeg vil ha - om du tror du kan tolke det sånn - men at jeg er trygg nok på meg selv til å vite hva jeg er/har og hva jeg ønsker av en mann) Endret 20. januar 2010 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 19. januar 2010 #278 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Det er nok riktig det, vi andre har nok ikke så voldsomt sprik mellom fysisk og psykisk alder. Endret 20. januar 2010 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 19. januar 2010 #279 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er viktig å få klarlagt slikt tidlig i kontaktfasen, ellers kaster dama bort tiden på menn som ikke vil ha barn. Eller mannen kaster bort tid på kvinner som ikke vil ha barn. Nuvel! Hvordan går det med kjærligheten da Steinar? Har du funnet kvinnen i ditt liv som tilfredsstiller hele ønskelisten du startet tråden med? Har du avsluttet fortiden din og truffet nye mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bekymret Skrevet 19. januar 2010 #280 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå, Steinar fra de indre skoger, blir det noen dame på deg med det første eller? Har du ikke lett lenge nok nå - og stirret på den samme damen som ikke vil ha deg, men du venter og du venter...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg