Gå til innhold

Jeg vil ha denne dama!

Steinar40

Anbefalte innlegg

Du er ca 35-40 år og innfødt norsk kvinne. Du bor på Østlandet.

Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med.

Du er feminin og søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe

Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold.

Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig.

Du trives i ditt eget selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc.

Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte.

Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger.

Og sist men ikke minst - du liker masse kosing og nussing og sex :hjerter:

Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså ;) hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, det kan aldri bli oss! *sukke dramatisk*

Ja, det er trist ... men alle kan ikke få meg vet du ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...bare synd profilbildet ditt trekker ned.....

Vel, utseendet er heller ikke alt.

Jeg ligner vel en del på James Bond i virkeligheten da men ;) hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jer er HER :goodbye:

Men jeg er gift! :regn:

Er ikke det bare å skille deg da? Ikke gjør problemene større enn de er hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er feminin og søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe

Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold.

Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig.

Du trives i ditt eget selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc.

Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte.

Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger.

Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså ;) hehe

Dette høres jo ut akkurat ut som meg! Hvor er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo ut akkurat ut som meg! Hvor er du?

Sjekk ut profilen min her så finner du meg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Husholdningen er ikke noe problem for deg"

Hva betyr det? Middagen på bordet når du kommer hjem, vasking og støvsuging mens du ligger på sofaen med avis?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må hun være innfødt norsK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Hva betyr det? Middagen på bordet når du kommer hjem, vasking og støvsuging mens du ligger på sofaen med avis?

My thoughts excactly! :)

*fniis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr selvfølgelig at den tar jeg meg av så det ikke er noe problem for deg! ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må hun være innfødt norsK?

Tja, det har vel noe med smak og behag å gjøre, men er du egyptisk prinsesse så går det vel bra det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er også lei av Steinar og hans geniale utsagn.

Ja, jeg er nok ganske genial faktisk :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My thoughts excactly! :)

*fniis*

Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) og hate fotball :ball:

Vi trenger noe å krangle om også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig)

Hva hvis jeg elsker å shoppe med mine egne penger? Trekker det ned, eller?

Endret av Snipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis jeg elsker å shoppe med mine egne penger? Trekker det ned, eller?

Det hadde ikke blitt mye å krangle om med deg forstår jeg ;) hehe

Men jeg syns faktisk at det kan være artig å spandere på dama også jeg da. Helt seriøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...