Steinar40 Skrevet 6. august 2009 #1 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Du er ca 35-40 år og innfødt norsk kvinne. Du bor på Østlandet. Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med. Du er feminin og søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold. Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig. Du trives i ditt eget selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc. Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte. Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger. Og sist men ikke minst - du liker masse kosing og nussing og sex Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså hehe Endret 25. august 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 6. august 2009 #2 Del Skrevet 6. august 2009 Så fint du beskriver meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #3 Del Skrevet 6. august 2009 ...bare synd profilbildet ditt trekker ned..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 6. august 2009 #4 Del Skrevet 6. august 2009 Beklager, det kan aldri bli oss! *sukke dramatisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 6. august 2009 Beklager, det kan aldri bli oss! *sukke dramatisk* Ja, det er trist ... men alle kan ikke få meg vet du hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) ...bare synd profilbildet ditt trekker ned..... Vel, utseendet er heller ikke alt. Jeg ligner vel en del på James Bond i virkeligheten da men hehe Endret 6. august 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #7 Del Skrevet 6. august 2009 Jer er HER Men jeg er gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 6. august 2009 Jer er HER Men jeg er gift! Er ikke det bare å skille deg da? Ikke gjør problemene større enn de er hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #9 Del Skrevet 6. august 2009 Du er ca 35-40 år og innfødt norsk kvinne. Du bor på Østlandet. Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med. Du er feminin og søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold. Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig. Du trives i ditt eget selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc. Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte. Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger. Og sist men ikke minst - du liker masse kosing og nussing og sex Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså hehe Dette høres jo ut akkurat ut som meg! Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 6. august 2009 Dette høres jo ut akkurat ut som meg! Hvor er du? Sjekk ut profilen min her så finner du meg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #11 Del Skrevet 6. august 2009 "Husholdningen er ikke noe problem for deg" Hva betyr det? Middagen på bordet når du kommer hjem, vasking og støvsuging mens du ligger på sofaen med avis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #12 Del Skrevet 6. august 2009 Du er ca 35-40 år og innfødt norsk kvinne. Du bor på Østlandet. Du klarer å tenke selv og er samtidig lett å samarbeide med. Du er feminin og søt (i dine egne øyne) og ikke kraftig bygd. Du behøver derimot IKKE å se ut som en modell – eller se ut som da du var 20 år - og noen ekstra kvinnelige kilo kan jo bare være en fordel hehe Du er snill, ærlig, omtenksom, har sunn fornuft og god moral – med andre ord tradisjonelle kvinnelige verdier. Du forstår viktigheten av trofasthet og hva et monogamt forhold betyr i praksis. Du er selvfølgelig helt ferdig med eventuelle tidligere forhold. Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig. Du trives i ditt eget selskap, men liker også til tider å være sosial i sammen med slekt eller gode venninner, samt å gå/reise på turer og være litt ute i naturen etc. Du har en ordnet økonomi og god fysisk/psykisk helse. Ingen alvorlig psykiatrisk historie. Om du nå uheldigvis skulle røyke, så har du et seriøst ønske om å slutte. Du er ei ”naturlig” jente – dvs. uten silikon, botox og minst mulig av tatoveringer og piercinger. Og sist men ikke minst - du liker masse kosing og nussing og sex Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså hehe hvorfor må hun være innfødt norsK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 6. august 2009 #13 Del Skrevet 6. august 2009 "Husholdningen er ikke noe problem for deg" Hva betyr det? Middagen på bordet når du kommer hjem, vasking og støvsuging mens du ligger på sofaen med avis? My thoughts excactly! *fniis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 6. august 2009 #14 Del Skrevet 6. august 2009 Nå må du svare Steinar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 6. august 2009 "Husholdningen er ikke noe problem for deg" Hva betyr det? Middagen på bordet når du kommer hjem, vasking og støvsuging mens du ligger på sofaen med avis? Det betyr selvfølgelig at den tar jeg meg av så det ikke er noe problem for deg! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 6. august 2009 hvorfor må hun være innfødt norsK? Tja, det har vel noe med smak og behag å gjøre, men er du egyptisk prinsesse så går det vel bra det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 6. august 2009 Er også lei av Steinar og hans geniale utsagn. Ja, jeg er nok ganske genial faktisk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 6. august 2009 My thoughts excactly! *fniis* Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) og hate fotball Vi trenger noe å krangle om også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 6. august 2009 #19 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jo, jeg glemte å skrive at du må elske å shoppe (med mine penger selvfølgelig) Hva hvis jeg elsker å shoppe med mine egne penger? Trekker det ned, eller? Endret 6. august 2009 av Snipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 6. august 2009 Hva hvis jeg elsker å shoppe med mine egne penger? Trekker det ned, eller? Det hadde ikke blitt mye å krangle om med deg forstår jeg hehe Men jeg syns faktisk at det kan være artig å spandere på dama også jeg da. Helt seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg