Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Det kommer en takstmann ( eller kvinne) hit i morgen for å ta ny takst på huset vårt.

HVor mye bør vi egentlig "shine" opp her? Har det noe betydning at det er rent og pent?

Det skal selvføgelig være ryddig og sånt her, men trenger vi å ta helt av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe. Takstmenn ser ikke på lys, blomster og hybelkaniner, det er overhodet ikke relevant for takst.

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet
Neppe. Takstmenn ser ikke på lys, blomster og hybelkaniner, det er overhodet ikke relevant for takst.

Jeg synes det er høyst relevant hvordan huset fremstår ved taksering, det viser hvordan man tar vare på huset og jevnlig renhold og orden spiller faktisk inn der.

Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg synes det er høyst relevant hvordan huset fremstår ved taksering, det viser hvordan man tar vare på huset og jevnlig renhold og orden spiller faktisk inn der.

Jeg må si meg enig i dette.

Dvs. normalt rent. Man trenger ikke vaske ned hele kjøkkenet og bak samtlige skap, male taket og legge nytt gulvbelegg "bare" pga takstmann. Men at det er normalt rent viser at det holdes slik jevnlig og at det er normalt ryddig betyr akkurat det samme.

Skrevet

Enig med Glitnir. "Styling" som om det skulle være visning er helt unødvendig. TS har jo allerede sagt de skal rydde etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...