Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å date en kar som er veldig koselig(vi har vel ca vært på 2 -3 dates) Han sender melding hver dag og vil finne på noe med meg hele tiden (ikke at det er noe å klage på!)

Men det jeg er litt redd for, er det at fordi han kansje kjeder seg eller er ensom akkurat nå så bruker han meg som en slags "ting" for å tilfredstille sine egene behov.. og når det er gjort, så mister han interessen :S

Noen som kan gi meg tips på hvordan jeg burde gå frem, så jeg ikke blir en reserve kosebamse ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar imot invitasjoner fra venner og familie. Du jobber ekstra av og til. Du legger deg tidlig en og annen kveld. Og sender hyggelig svar at tusen takk, det var innmari fint av deg. Men jeg må...(familie, jobb, sove) Kan vi ta det da og da istedet?

Så lenge du ikke LAR fyren stresse deg, og er ærlig med dine intensjoner. Så tror jeg det kan gå bra. Om han føler at du ikke bryr deg nok, så vær fortsatt ærlig, og si at du gjør det. Men at du føler du har god tid på å bli kjent og utvikle forholdet. Om du av og til prioriterer bare ham, så bør jo det være greit om han er en oppegående kar.

Skrevet

Jeg var i samme situasjon! Snakket mange timer på telefonen hver dag, alltid han som ringte. Det endte med at etter nesten to mnd med 3 timers samtaler hver dag, også noen av de dagene var vi også sammen, ble jeg møkklei av hele opplegget. Følte meg spist opp og kvalt, og som en hobbyterapeut!

Det kan bli for mye, jeg tror ikke det er sunt!

Min date la aldri skjul på hvor mye han trengte meg, det økte presset også!

Hadde det ikke vært for deg så hadde ikke jeg vært her...

Jeg har mulighet til å gjøre alt slutt på 2 sekund.. joda, fortell meg at du har våpen også! Fint å vite!

Hvor finner jeg dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...