Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd? holder den bra? ok kvalitet? lurer spesilet ang. foundation og maskara

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

,

Endret av stearinpikken
Skrevet

Har kun erfaringer med neglelakk og øyeskygge, da siden de er de mest pigmerte jeg har funnet fra billig merkene i fysiske butikker her.

Synes det jevnt over er et helt ok merke.

Skrevet

Kjøpte noen nydlige shimmer skygger i løst form en gang for leeenge siden, har de fremdeles. Har de i fargen gull\brun og lilla\grå, den som er gull er nyyyydlig til fremheve blå øyner. Den andre er fin å sote med. De er mangen år gamle nå, burde vel egentlig ha kastet dem, men de blir aldri tomme og jeg føler de fremdeles funker like bra.

Gjest Raptuza
Skrevet

Har fire øyenblyantar og ei krukke med gullpigment frå Gosh. Synes det er gode produkt med mange fine fargar. Og ikkje altfor dyrt.

Skrevet
Har fire øyenblyantar og ei krukke med gullpigment frå Gosh. Synes det er gode produkt med mange fine fargar. Og ikkje altfor dyrt.

jeg har disse gullpigmetene, men de sitter jo ikke på i det hele tatt. Hva gjør jeg galt?

Skrevet
jeg har disse gullpigmetene, men de sitter jo ikke på i det hele tatt. Hva gjør jeg galt?

Hvordan bruker du dem? De trenger gjerne noe kremet eller fuktig underlag for å feste seg, evt bare en fuktig påføringskost.

Skrevet
Hvordan bruker du dem? De trenger gjerne noe kremet eller fuktig underlag for å feste seg, evt bare en fuktig påføringskost.

nei, jeg ville ha et slør på en måte, ikke sånn intens farge, men det går jo ikke

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar å rista litt pigmentpulver ut i handa mi, og så brukar eg ein svampapplikator til å sveipa over øyenlokket med. Då kan ein ta meir på om laget blir for tynt.

Skrevet

Eye fix\ skyggeprimer er genialt når du skal legge løs skygge. Jeg anbefaler det egentlig til alle typer skygger, jeg er nærmest avhengig. Nå slipper jeg at skyggen forsvinner eller striper seg, uansett hvilken skygge det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...