Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd dette?

Skal visst hjelpe mot uregelmessig mens og PMS-plager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg hadde svært uregelmessig mens, etter minipille-bruk. brgynte med DQ og det stabiliserte seg allerede første syklusen. fikk tilbake min gamle syklus på 33 dager umiddelbart. i tillegg fikk jeg mer merkbar eggløsning, mer slim. dette resulterte i at jeg ble gravid, etter nesten 10 mndr prøvetid:)

klem fra Iset 24+5

Skrevet

Hvor får man tak i det, og hvordan brukes det? Dette hørtes ut som det var noe for meg!!!!!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hjelper det mot PCOS også?

Kan noen anbefale noen i Oslo-området?

Skrevet

GJEST:

jeg er ikke sikker når det gjelder pcos, det hjelper kanskje på noen med det, men jeg vil ikke gi falske forhåpninger. derimot har sjefen min blitt mye bedre ved å kutte ned på karbohydrater, nå fikk hun nettopp mensen igjen etter 3 års fravær:)

DQ fås kjøpt i helsekosten, og den jeg brukte heter SUNSHINE DONG QUAI. man skal ta 2 tabletter morgen og 2 tabletter kveld. (kapsler).

ta dem sammen med mat, ellers gulper dere ekkel urte-smak utover hele dagen :ler:

klem fra Iset 24+5

Skrevet

Takk for svar, har gått på pillene i rundt en uke. De jeg tar heter bare dong quai, og man skal ta en pille morgen og en kveld.

:)

Skrevet

Løper å kjøper imorgen!! Er det dyrt? Kan man begynne med det når som helst?

Skrevet

koster ca 170 kr for en boks med 100 kapsler, og ja du kan begynne med det når som helst i syklusen:) det virket utrolig raskt på meg, men det gjør ikke det med alle. men det er verdt et forsøk:)

klem Iset 24+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...