-Fisken- Skrevet 5. august 2003 #1 Skrevet 5. august 2003 Er det noen som har prøvd dette? Skal visst hjelpe mot uregelmessig mens og PMS-plager..
Iset Skrevet 5. august 2003 #2 Skrevet 5. august 2003 jepp, jeg hadde svært uregelmessig mens, etter minipille-bruk. brgynte med DQ og det stabiliserte seg allerede første syklusen. fikk tilbake min gamle syklus på 33 dager umiddelbart. i tillegg fikk jeg mer merkbar eggløsning, mer slim. dette resulterte i at jeg ble gravid, etter nesten 10 mndr prøvetid:) klem fra Iset 24+5
Nanella Skrevet 6. august 2003 #3 Skrevet 6. august 2003 Hvor får man tak i det, og hvordan brukes det? Dette hørtes ut som det var noe for meg!!!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 Hjelper det mot PCOS også? Kan noen anbefale noen i Oslo-området?
Iset Skrevet 6. august 2003 #5 Skrevet 6. august 2003 GJEST: jeg er ikke sikker når det gjelder pcos, det hjelper kanskje på noen med det, men jeg vil ikke gi falske forhåpninger. derimot har sjefen min blitt mye bedre ved å kutte ned på karbohydrater, nå fikk hun nettopp mensen igjen etter 3 års fravær:) DQ fås kjøpt i helsekosten, og den jeg brukte heter SUNSHINE DONG QUAI. man skal ta 2 tabletter morgen og 2 tabletter kveld. (kapsler). ta dem sammen med mat, ellers gulper dere ekkel urte-smak utover hele dagen klem fra Iset 24+5
-Fisken- Skrevet 6. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2003 Takk for svar, har gått på pillene i rundt en uke. De jeg tar heter bare dong quai, og man skal ta en pille morgen og en kveld.
Nanella Skrevet 6. august 2003 #7 Skrevet 6. august 2003 Løper å kjøper imorgen!! Er det dyrt? Kan man begynne med det når som helst?
Iset Skrevet 6. august 2003 #8 Skrevet 6. august 2003 koster ca 170 kr for en boks med 100 kapsler, og ja du kan begynne med det når som helst i syklusen:) det virket utrolig raskt på meg, men det gjør ikke det med alle. men det er verdt et forsøk:) klem Iset 24+5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå