Gjest Gjest_Gjest**_* Skrevet 6. august 2009 #1 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har begynt å date en kar som er veldig koselig(vi har vel ca vært på 2 -3 dates) Han sender melding hver dag og vil finne på noe med meg hele tiden (ikke at det er noe å klage på!) Men det jeg er litt redd for, er det at fordi han kansje kjeder seg eller er ensom akkurat nå så bruker han meg som en slags "ting" for å tilfredstille sine egene behov.. og når det er gjort, så mister han interessen :S Noen som kan gi meg tips på hvordan jeg burde gå frem, så jeg ikke blir en reserve kosebamse ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #2 Del Skrevet 6. august 2009 Noen spesiell grunn til at du tror han bruker deg? Du får bare være litt forsiktig med hvilke behov du tilfredsstiller, sånn i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. august 2009 #3 Del Skrevet 6. august 2009 Hvordan vet du at han mister interessen etterpå? Hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 6. august 2009 #4 Del Skrevet 6. august 2009 Kjærlighetens dilemma er at man må våge for å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. august 2009 #5 Del Skrevet 6. august 2009 Kjærlighetens dilemma er at man må våge for å vinne. Synes ikke det å våge er et kjærlighetens dilemma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest ** Skrevet 7. august 2009 #6 Del Skrevet 7. august 2009 Hvordan vet du at han mister interessen etterpå? Hva mener du med det? Vet ikke om han gjør det, fordi alle er jo ikke like! men jeg har tidligere erfaring hvor dette har skjedd. At gutten har vert veldig interessert i de første månedene også "mister" de plutselig interessen igjen :S har sikkert noe med meg å gjør ( har bare ikke lyst til å brenne meg på det igjen) men men det er vel sånn det er.. man må ta noen sjanser, kan ikke planlegge allt som skjer mellom to mennesker. You vinn some, you lose some! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå