Gå til innhold

Interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forvirret_*
Skrevet

Hei

For ca 1.5 år tilbake holdt jeg på med en gutt. Vi ble kjent på nettet, og snakket intenst og myye over nettet og telefon, sendte mange meldinger daglig osv, og møttes til slutt. Det var han som var interessert i meg i begynnelsen, og jeg tenkte jaja nok en fyr som er useriøs og bare vil playe litt rundt. Da jeg så at vi "connecta" på veldig mange plasser som humor, musikk, film, bare random kommunikasjon, så falt jeg for han også.

Vi holdt som sagt på i noen måneder, men vi var yngre på den tiden og hadde mer begrensninger på hvor mye vi kunne være med hverandre og han hadde et problem så han kunne aldri reise til meg, så jeg så han rundt 1-2 ganger i måneden, og i slutten ble det litt mer men likevel. Han var ofte ute på fester osv, men det var liksom alltid meg han ringte når han var på vei hjem osv.

Vi har vært gjennom UTROLIG mye, han var utro, men jeg tilga han men så gjor han det slutt osv, maaaasse tull som har vært mellom oss. Han har også hatt andre damer etter meg, men jeg har ikke det. Jeg har ennå sterke følelser for han, og jeg skulle ønske vi møttes NÅ for nå hadde ting vært helt annerledes med tanke på hvor ofte jeg kan treffe han osv.

Greia er, at selv om han får seg en ny dame eller er ute med venner osv, så er det likevel meg han kommer til hver gang. Akkurat som en hund du sender vekk, han kommer alltid tilbake. Og det er alltid han så tar kontakt, selv om det er JEG som liker HAN og ikke omvendt... Alltid han så spør om å få være med meg, og jeg sier jo ja, og vi har det utrolig kjekt når vi er med hverandre.

Når det kommer til dette, så er det mange som har trodd vi er sammen når di ser oss sammen. Mye kroppsberøring, han er ganske tullete og skal alltid kile meg osv, så for å være ærlig hadde nok jeg også trodd at vi var sammen hvis jeg var en person som sto og så på.

Vi roter til og med når jeg er hos han, men vi har aldri hatt sex. Dette pga jeg ville ha et stabilt forhold og slikt først, og det visste jeg vi aldri hadde. Vi bare roter litt, men ikke noe kyssing eller noe, og det er nettopp dette som irriterer meg. Jeg forbinder kyss med kjærlighet ofte, og mer sånn roting i buksa som "friends with benefits" og ikke noe love i bildet.

Jeg fungerer også bra med alle vennene hans, han har introdusert meg for en god del og jeg går godt overens med alle. De har flere ganger sagt til han at vi passer sammen og hvorfor han ikke gjør noe med det og at det ser ut som han enda liker meg, men han blånekter og mener vi ikke passer sammen og at vi bare er venner.

Også er det til det store spørsmålet - ER han virkelig interessert eller ikke mener dere utifra å lese dette? Kan også si at han spurte om jeg ville være med på hyttetur, jeg ble med, og skal nå senere til kr. sand med han og kompisene hans.

Jeg blir seriøst forvirret av hele greia, jeg føler det bare er friends with benefits og at han føler seg ganske trygg på meg ettersom vi kjenner hverandre så godt og forteller hverandre veldig mye, og han kan stole på meg også og det vet han. Men så syns jeg det er litt rart at han ringer med engang han ikke er med noen, og noen ganger ringer han MENS han faktisk er med andre venner, litt rart syns jeg da.. Han sender stadig vekk meldinger også, han er i Spania og ligger og sender meldinger, det er aldri noe flørtete eller noe bare vanlige meldinger. Men jeg syns likevel at han fungerer som typen min og jeg dama hans...

Vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, syns hele situasjonen er rar jeg.. Det virker som om han ikke vil gi helt slipp ettersom det er han som alltid ringer, altid han som spør om å møtes, osv, men likevel var det han så gjorde det slutt og jeg har fortalt han flere ganger jeg ennå ikke er komt over han, og likevel styrer han på. Vet egentlig ikke hva han vil jeg, han sier jo til vennene og familien og alle at jeg bare er en venninne, men syns virkelig ikke at man ska gjøre slike ting med folk som BARE er venner som i tillegg har følelser for deg men at de ikke er gjensidig. Personlig hadde jeg holdt en lav profil tror jeg hadde ting vært omvendt, for det er jo nesten om om han gir meg falske forhåpninger, men siden han er så flørtete osv hver gang jeg er med han så er jeg jo blitt vant til det.

Så hva tror dere folkens? For å være ærlig tror jeg han bare "bruker" meg siden jeg er nok lettest tilgjengelig og vi har det jo tross alt veldig gøy når vi er med hverandre, og tror han syns jeg er en bra jente og alt sånn, men at bare de rette følelsene ikke er der... Men jeg vet ikke, jeg ville hvertfall ikke gjort alt det for en person jeg ikke har følelser for og som til og med var eksen min, og i tillegg når vi har vært gjennom så mye tull og tøys..

Huff vet ikke jeg, er ganske forvirret egentlig.

Hadde vært greit å høre litt andres meninger også.

Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke det du vil høre, men jeg oppfatter det veldig som han "bruker" deg ja. Han er nok glad i deg, men han vet han har deg uansett og han synes nok det er behagelig. For meg virker det ikke som han er interessert i deg, og hvis du har følelser for han så vil jeg anbefale deg og trekke deg unna. Kan jo hende han da innser at det er deg han vil ha, men sånn som det er nå tror jeg dessverre ikke noe kommer til å skje i nærmeste fremtid;)

Skrevet
Sikkert ikke det du vil høre, men jeg oppfatter det veldig som han "bruker" deg ja. Han er nok glad i deg, men han vet han har deg uansett og han synes nok det er behagelig. For meg virker det ikke som han er interessert i deg, og hvis du har følelser for han så vil jeg anbefale deg og trekke deg unna. Kan jo hende han da innser at det er deg han vil ha, men sånn som det er nå tror jeg dessverre ikke noe kommer til å skje i nærmeste fremtid;)

Det er dette jeg også tenker. Han har en god bestevenninde som han kan kose seg med på flere måter.

At han ikke er snill med deg og holder seg unna deg til du er over ham, sier jo litt om han. Men snilt er det ikke.

Han sier jo rett ut at dere bare er venner. Så jeg hadde holdt meg unna ham til jeg hadde kommet over ham. Da kan du vurdere om du vil fortsette vennskapet.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Hehe, som en artist sier: The truth hurts, but a lie is worse.

Jeg er enig med dere. Har egentlig alltid trodd det samme, men syns det er så rart han alltid tar kontakt osv. Selv når vi ikke roter så tar han kontakt, men er nok som dere sier, at jeg er der alltid og at han da ringer når han ikke har noe annet å gjør. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre med det.. Syns det er ganske egoistisk gjort av han for jeg får jo ikke sjans til å komme over han engang, og det er jo klart at jeg sier ja til å treffe han osv når jeg ennå har følelser for han, og at han ikke skjønner det syns jeg er teit.

Forigge sommer holdt han på med en annen jente. Jeg sa da til han at jeg enda hadde følelser for han og var kjempe glad i han og rett og slett ikke greide og komme over han, og derfor trengte jeg en periode der vi nærmest kuttet kontakten HELT slik at jeg fikk komt over han. Han sa da han var HEEELT enig og at jeg måtte finne meg noen bedre enn han for det fortjente jeg. (Syns selv jeg gjør det for han har oppført seg som en total drittsekk, har gjort bad ting jeg også men ikke i nærheten av hva han har gjort.) Uansett, vi ble enige om å da kutte kontakten litt, og det var et helvete ettersom vi snakker omtrent hver dag osv, men han var på ferie, og jeg reiste til en plass hvor det ikke var internett, så jeg greide å holde meg. Knapt en uke etter sender han melding: Forduftet helt eller?

Jeg blir jo selvfølgelig svak og begynner og svare tilbake osv, og vi får opp kontakten igjen.

Altså jeg vil ha kontakt med han, han får meg skikkelig happy og alt, og vi kunne fint vært friends with benefits også - hadde det ikke vært for at JEG legger mer i det, altså følelsene mine. Syns at skal vi ha et såkalt "roteforhold", så bør ingen av partene ha følelser for den andre, og når jeg har det så greier jeg det bare ikke.. Vil liksom ha alt eller ingenting, mens han vil ha noe som er mellom de to.

Men takker for svarene deres, var greit å få en bekreftelse på at han ikke er interessert, så kanskje jeg skjerper meg litt og tenke at han bare bruker meg egentlig og at jeg da kaaanskje greier å komme meg videre :)

Bare hyggelig med flere synspunkter og svar altså, hehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...