Gjest Tweek Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hvis du er ute etter noe kjempebillig og bra, kjøp elf sitt solpudder! Eyeslipsface.com Det er et av de beste solpudderne jeg har prøvd. Mye bedre enn guerlain 16 kr koster det!
Gjest Tweek Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Det er billig fordi de ikke bruker masse penger på design osv på produktene. Jeg har både øyneskygge og bronzer derfra, samt lipglosser og noen øyneskyggekoster. Jeg er kjempefornøyd med alt! Prisen er jo uslåelig. Det eneste negative er at de ikke er så drøye, men du får kjempemasse for 16 kr. Alt inne på den siden koster 16 kr Det er mye bedre kvalitet enn feks h&m, og inneholder mye bedre ingredienser hvis du sammenligner feks med chanel, guerlain osv. Søk litt på hildechristina.com Ho har skrivd omtale av flere elf-produkter!
Gjest Tweek Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Absolutt verdt å prøve!!! Og skulle du ikke like det, er det jo ikke akkuratt mange kronene du har tapt.. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd! Og det vet jeg det er flere som er! Men husk, eyeslipsface.no er det norske siden
LaBelle Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Jeg er veldig fornøyd med den stor boksen fra Isadora.. Koster under 200 kr og den har du leenge.
gerotten Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Ang eyeslipsface.no Jeg klarer bare ikke helt skjønne dette..sier du at deyt er BEDRE enn de dyre merkene? Hvorfor har jeg ikke hørt om dette? Ble VELDIG nygjerrig men er skeptisk...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Ble VELDIG nygjerrig men er skeptisk... "Why is e.l.f so cheap? * Packaging- Their packaging is pretty basic, bare, cheap and boring. * Advertisement- They rely more on online ads and word of mouth. * Cheap Ingredients- Let's face it, you are not going to find sea kelp and retinol in their products."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå