Gå til innhold

Rar hobby

Gjest Gjest_Ståle_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hahahahahaha! Nei, så jævlig. Nå lo jeg godt. Sjuk humor.

Så lenge jeg aldri blir lurt med deg hjem skal du få styre akkurat som du selv vil. Tror det er en stund til jeg hiver meg på trenden, men takk for morsomme bilder i hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_nepa_*
Skrevet
Svært så dømmende og trangsynt du kan være. Ja, jeg er 28, har det noe å si? Jeg syns ikke det er latterlig at noe vil ha sex med meg, faktisk. Jeg ser bra ut, uten å skryte, og har alltid hatt det lett med damer. Slutt å analyser sånn, det funker ikke og du er på totale villspor. Jeg har det som sagt bare gøy, og dette er blitt en hobby. Skal ut i kveld, og da regner jeg med jeg kommer til å gjøre det samme igjen. Ingen skal fortelle meg hvordan jeg skal more meg, og du er faen så missunelig fordi du ikke klarer å kontrollere din egen sex-lyst. Jeg ser dette avviket som en fordel. jeg kan alltids dra den senere

Takk du, jeg har det helt fortreffelig selv, da jeg i det store og hele slipper kontrollere min sexlyst og heller ha glede av den, slik jeg liker det.

Syns å ane noe aggresjon i svaret ditt, tråkket jeg på en øm tå, kanskje?

Du ser helt sikkert flott ut, og vær glad for det.

Jeg svarte i tråden her fordi dette er et diskusjonsforum, ikke for å dømme.

Vil du ikke ha svar, så bør du kanskje revurdere det å i det hele tatt skrive inn her.

Uansett er det bra du er fornøyd slik du har det, ingenting er bedre enn det.

Skrevet

Ut fra innleggene dine i denne tråden så ser jeg har du et stort kontrollbehov. Det er ingen hobby, selv om du tror det. Rart ikke psykologen din oppdaget dette...

Skrevet

Får ingen god følelse av å lese dette her. Tror du bør jobbe med deg selv og komme deg ut av dette mønsteret før det utvikler seg til det verre. I verste fall ender du kanskje opp med å få en kjæreste som du kontrollerer, sårer og "ler" av så lenge at hun blir så nedbrutt at hun må innlegges for å komme seg ut av klørne dine.

Satt på spissen.

Skrevet
Svært så dømmende og trangsynt du kan være. Ja, jeg er 28, har det noe å si? Jeg syns ikke det er latterlig at noe vil ha sex med meg, faktisk. Jeg ser bra ut, uten å skryte, og har alltid hatt det lett med damer. Slutt å analyser sånn, det funker ikke og du er på totale villspor. Jeg har det som sagt bare gøy, og dette er blitt en hobby. Skal ut i kveld, og da regner jeg med jeg kommer til å gjøre det samme igjen. Ingen skal fortelle meg hvordan jeg skal more meg, og du er faen så missunelig fordi du ikke klarer å kontrollere din egen sex-lyst. Jeg ser dette avviket som en fordel. jeg kan alltids dra den senere

Synes dette er en handling der du bevisst gjør det vondt for andre mennesker.

Du har tydeligvis glede av det, og akter å fortsette med det.

Det er akkurat der problemet ditt ligger.

Du kaller det "gøy". Tror ikke så veldig mange deler den karakteristikken.

Det er jo ellers grunn til å dvele ved at du mister lysten når veien til "godtebutikken" er åpen.

Prøv sex;det er mye bedre!

Det er i alle fall min mening.

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Du er en kald og kynisk jævel som leker med folk. Ganske psycho, og du bør gå regelmessig i terapi. Jo mer du holder på med dette, desto mer unormal kommer du til å bli. Søk hjelp!

Gjelder denne karakteristikken også såkalte luremus eller er den forbeholdt lurepikker?

For øvrig - til TS, du er en ego dust som leker unødig og barnslig med andre, dessuten mistenker jeg deg for å være et provokativt troll.........

Skrevet
Gjelder denne karakteristikken også såkalte luremus eller er den forbeholdt lurepikker?

For øvrig - til TS, du er en ego dust som leker unødig og barnslig med andre, dessuten mistenker jeg deg for å være et provokativt troll.........

Men luremuser har som regel et helt annet motiv. Det er gjerne sånt som å få spandert på seg drikke osv. osv. De fleste tar dem vel heller ikke med hjem, for så å avvise. Mens ts derimot gjør det ene og alene fordi han synes det er gøy å avvise jentene og se det såra uttrykket deres. Ser du forskjellen?

Sier ikke at luremus er en bra ting, men motivet er et helt annet, og kan dermed ikke være i samme karakteristikken som brukeren du siterte, beskrev.

Skrevet

Jeg synes igrunnen både luremuser og lurepikker er noen selvsentrerte, egoistiske og empatiløse mennesker som bør vokse forbi stadiet der man sitter på trammen og plukker beina av stankebein for å se hva som skjer....

Mange barn gjør rare ting, som man lærer at man ikke skal gjøre. De fleste voksne mennesker har lært at å plage andre, bevisst og med hensikt, er en respektløs og usympatisk ting å gjøre.

Dersom man likevel VELGER å være en respektløs, usympatisk og selvsentrert lurepikk/luremus, så be my guest. Du møter aldri meg på byen og vil aldri ha sjansen til å få meg med hjem for å lure meg likevel, så for all del.

Har innsett for lenge siden at det alltid vil være usympatiske mennesker rundt om, og man trenger ikke like alle. Så liker du å være en usympatisk dritt, så for all del, ha det "gøy" med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...