Gjest Gjest_Ståle_* Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg har over en lengere periode (par år) kjent lite til seksualdrift og har utviklet et merkelig avvik. Jeg liker å gå på byen, og jeg liker å flørte og ofte neder det med at jeg får med meg ei jente hjem. Men det ender i det vi går mot soverommet. Jeg mister lysten. Dette går ikke på angst eller lignende, jeg bare mister lysten liksom. Dette var begynnelsen, men etter hvert utviklet jeg en slags hobby for å ta med meg kvinner hjem for så å avvise dem. Det siste halvåret har jeg drevet mye med dating. Når jeg for eksempel ser en film med en potensiel partner, kan det hende at hun begynner å kysse med meg, fordi jeg aldri tar npe intiativ. Etterhvert som det går lenger avviser jeg henne. Men det rare er at jeg nyter å avvise jentene. Dette har blitt en slags hobby. Jeg googlet litt rundt og fant noe som het aseksualitet, men etter time til fastlegen og møte med psykolog hadde jeg ikke de samme symptomene. Jeg fikk utskrevet noen piller til å hjelpe meg med sex-driften, men jeg gidder rett og slett ikke å ta dem. Jeg nyter rett og slett å avvise damer i det øyeblikket de tror det blir noe på dem. Jeg vet da faen hva dette er, men det blir sånn "haha trodde du det skulle bli no på deg". Er dette moralsk forkastelig? Dessto pener jenta er dessto morsommere blir det å avvise dem. Mange blir naturligvis forbannet, og slenger med leppa før de forvinner ut av leiligheten eller kaster meg ut hvi det er dere leilighet det er snakk om, og dette syns jeg også er ganske morsomt. Jeg ser ikke på det som ondskapsfult. Jeg syns jo bare det er morsomt egentlig, vil jo ikke skuffe noen, men det må jo bli sånn. jaja, godt å få det ut.
firewater Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Det er uten tvil dumt. Du burde slutte med det. Det går utover selvtilliten til de du tar med deg hjem og det er generelt en kjip ting å gjøre. Ta pillene dine eller bli hjemme, ikke vær dust.
Gjest Gjest_Ståle_* Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Det er uten tvil dumt. Du burde slutte med det. Det går utover selvtilliten til de du tar med deg hjem og det er generelt en kjip ting å gjøre. Ta pillene dine eller bli hjemme, ikke vær dust. joda joda gråkone, men det er jo så morsomt.
firewater Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 joda joda gråkone, men det er jo så morsomt. Det er ikke ofte jeg blir kalt gråkone. Du må gjerne ha sex med dem, for all del, men det du gjør er å kaste bort tiden deres. Det er idiotisk når jenter gjør det og det er idiotisk når du gjør det.
Gjest Gjest_Ståle_* Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Det er ikke ofte jeg blir kalt gråkone. Du må gjerne ha sex med dem, for all del, men det du gjør er å kaste bort tiden deres. Det er idiotisk når jenter gjør det og det er idiotisk når du gjør det. Jenter sier da de er mest opptatt av følelser uansett. Om de får et ligg eller få tilbringe noen timer med meg uten sex skulle vel egentlig bety null og nix om man tolker dem bokstavelig. slutt å vær en politisk korrekt tøffel. litt fun må vi gutta få ha også
firewater Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Jenter sier da de er mest opptatt av følelser uansett. Om de får et ligg eller få tilbringe noen timer med meg uten sex skulle vel egentlig bety null og nix om man tolker dem bokstavelig. slutt å vær en politisk korrekt tøffel. litt fun må vi gutta få ha også Du er en idiot. Dette blir for dumt. Du vet selv at det du gjør er dumt, du spør om råd, du får et fornuftig svar og du kritiserer meg for å være politisk korrekt. Jeg ser virkelig ikke for meg at du får mange på dine side her, med mindre det er en stor andel misogyner her på forumet som er lei av "luremus" og vil ha hevn.
Gjest Gjest_Ståle_* Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Du er en idiot. Dette blir for dumt. Du vet selv at det du gjør er dumt, du spør om råd, du får et fornuftig svar og du kritiserer meg for å være politisk korrekt. Jeg ser virkelig ikke for meg at du får mange på dine side her, med mindre det er en stor andel misogyner her på forumet som er lei av "luremus" og vil ha hevn. Har aldri opplevd luremus, så dette er ingen hevn, men jeg begynner å forstå dem godt. Det er en større nytelse å avvise noen enn å få tilfredsstillelse. Du burdte prøve det selv
Nikken Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Det er faktisk jævli artig å avvise jenter - ansiktet når du takker nei til sex = priceless! xD Men så har jeg til normalt verdens største sex-lyst, så det er ikke ofte jeg gjør det. Dog i noen tilfeller, når jeg har drukket alt for mye til å få noe som helst til å stå, så dreger jeg med meg jenter hjem bare for å sove med dem. Da tilfredsstiller jeg dem gjerne med fingre og tunge før vi sovner, men det blir gjerne en omgang på morran
Gjest Gjest_Ståle_* Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Det er faktisk jævli artig å avvise jenter - ansiktet når du takker nei til sex = priceless! xD Men så har jeg til normalt verdens største sex-lyst, så det er ikke ofte jeg gjør det. Dog i noen tilfeller, når jeg har drukket alt for mye til å få noe som helst til å stå, så dreger jeg med meg jenter hjem bare for å sove med dem. Da tilfredsstiller jeg dem gjerne med fingre og tunge før vi sovner, men det blir gjerne en omgang på morran haha ja, det er faen så artig og:P
slumkim Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 Tror nok hovedgrunnen til disse lurepikkgutta er at de er altfor flaue over den lille cocktailpølsen de har....
Troyamin Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Tror nok hovedgrunnen til disse lurepikkgutta er at de er altfor flaue over den lille cocktailpølsen de har.... Sm de ikke engang klarer å få opp....!
Nikken Skrevet 6. august 2009 #13 Skrevet 6. august 2009 Tror nok hovedgrunnen til disse lurepikkgutta er at de er altfor flaue over den lille cocktailpølsen de har.... Jeg har nok mest sannsynlig større enn deg.. Sm de ikke engang klarer å få opp....! Har litt problemer med å få den opp etter jeg runder ca. 0.8l sprit...
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. august 2009 #14 Skrevet 6. august 2009 Har noen jenter vært stygge med deg i barndommen? Ungdommen? Er du latterliggjort av av og til? Er du avvist selv? Jeg mener dette er alvorlig og at dette er en situasjon hvor du trygt "skal spise pillene dine". På den annen side er det kanskje ikke så ille som han galningne som drepte 3 kvinner på det treningsstudioet fordi "kvinner ikke liker ham." Nå er ikke du helt i samme situasjon, men en slags forakt for kvinner later du til å ha, og da du skal ha hevn. Mulig jeg er på bærtur, men ikke når jeg ber deg ta pillene dine! Bland deg et stort glass saft og finn dem frem..
Ethereal Skrevet 6. august 2009 #15 Skrevet 6. august 2009 Jeg skjønner godt at jentene blir irriterte. På den annen side kan du ikke tvinge deg selv til å ha sex når det helt klart ikke er det du ønsker. Syns ikke det er moralsk forkastelig det du driver med - bare litt kjedelig. Selv om du mener du får nytelse av å avvise jentene, kan det hende du hadde endret synet ditt hvis du valgte å ha sex med en av jentene? Hvis det er lenge siden man har hatt sex så "glemmer" man nesten hvor godt det er. I det store og det hele syns jeg ikke synd på jentene. Kjipt der og da, men det er ikke noe problem for oss jenter å få pikk. Det er omtrent bare å gå på den nærmeste baren og spørre den første, single mannen der. Kanskje de får en knekk i selvtilliten akkurat der og da, når du avviser dem, men det blir neppe noen varig skade. Jeg tror, at når alt kommer til alt, så gjør du deg selv en bjørnetjeneste ved å holde på som du gjør
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #16 Skrevet 6. august 2009 Du er en kald og kynisk jævel som leker med folk. Ganske psycho, og du bør gå regelmessig i terapi. Jo mer du holder på med dette, desto mer unormal kommer du til å bli. Søk hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #17 Skrevet 7. august 2009 Høres ut som om du har dårlig selvtillit selv siden du har ett behov for å håndtere andre på en slik måte..og finner glede i det..ellers ville du ikke hatt noen motivasjon for det...ingen gjør noe som helst uten ett behov.
Gjest Gjest_Nepa_* Skrevet 8. august 2009 #18 Skrevet 8. august 2009 Det høres for meg ut som din egen skuffelse over manglende sexlyst har gjort noe rart med ditt syn på sex, samt egen og andres nytelse. Du sa du tidligere VILLE ha sex, men mistet lysten da det nærmet seg. Dette kan ha noe med å gjøre at du ikke kjenner disse jentene så godt? Kanskje du er mer avhengig av trygghet innen seksuelle forbindelser enn du selv vil innrømme? Nå er det ihvertfall slik at du fokuserer din seksuelle nytelse så nærme sex du kan komme; dine partneres skuffede ansikter. Du har helt rett i at dette er et avvik du har utviklet. Du fortrenger din seksualitet til de grader at du syns det blir latterlig at noen i det hele tatt kunne ha lyst til å sex med deg. Slik du skriver om ONS og ditt sexliv ellers, får meg til å tro at du er i 20-åra. Du kan le av disse jentene nå, og kose deg med at de vil ha noe av deg du ikke vil, eller er i stand til å gi. For din egen skyld syns jeg du burde slutte å flire, og heller gjøre noe med dette ved hjelp av fagfolk, og ikke medisiner. Hvis ikke er jeg stygt redd for at det blir leeenge til det blir noe på deg, om noensinne. Og siden du ikke er aseksuell, er det rimelig å anta at dette vil bli en plage for deg, en plage større enn den barnslige gleden du får ut av å skuffe jenter du allerede har varmet opp.
Gjest Gjest_Ståle_* Skrevet 8. august 2009 #19 Skrevet 8. august 2009 Det høres for meg ut som din egen skuffelse over manglende sexlyst har gjort noe rart med ditt syn på sex, samt egen og andres nytelse. Du sa du tidligere VILLE ha sex, men mistet lysten da det nærmet seg. Dette kan ha noe med å gjøre at du ikke kjenner disse jentene så godt? Kanskje du er mer avhengig av trygghet innen seksuelle forbindelser enn du selv vil innrømme? Nå er det ihvertfall slik at du fokuserer din seksuelle nytelse så nærme sex du kan komme; dine partneres skuffede ansikter. Du har helt rett i at dette er et avvik du har utviklet. Du fortrenger din seksualitet til de grader at du syns det blir latterlig at noen i det hele tatt kunne ha lyst til å sex med deg. Slik du skriver om ONS og ditt sexliv ellers, får meg til å tro at du er i 20-åra. Du kan le av disse jentene nå, og kose deg med at de vil ha noe av deg du ikke vil, eller er i stand til å gi. For din egen skyld syns jeg du burde slutte å flire, og heller gjøre noe med dette ved hjelp av fagfolk, og ikke medisiner. Hvis ikke er jeg stygt redd for at det blir leeenge til det blir noe på deg, om noensinne. Og siden du ikke er aseksuell, er det rimelig å anta at dette vil bli en plage for deg, en plage større enn den barnslige gleden du får ut av å skuffe jenter du allerede har varmet opp. Svært så dømmende og trangsynt du kan være. Ja, jeg er 28, har det noe å si? Jeg syns ikke det er latterlig at noe vil ha sex med meg, faktisk. Jeg ser bra ut, uten å skryte, og har alltid hatt det lett med damer. Slutt å analyser sånn, det funker ikke og du er på totale villspor. Jeg har det som sagt bare gøy, og dette er blitt en hobby. Skal ut i kveld, og da regner jeg med jeg kommer til å gjøre det samme igjen. Ingen skal fortelle meg hvordan jeg skal more meg, og du er faen så missunelig fordi du ikke klarer å kontrollere din egen sex-lyst. Jeg ser dette avviket som en fordel. jeg kan alltids dra den senere
Helen Skrevet 8. august 2009 #20 Skrevet 8. august 2009 Tråden er ryddet iht. KGs regler. Helen, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå