Gå til innhold

Pleiepikes tankehjørne....

pleiepike

Anbefalte innlegg

Lille julaften....

-Busse hjem til Kristiansand fra Lyngdal :filer:

-slappe litt av hjemme før det bar videre til byen :popcorn:

-handle dagens middag :handle:

-Opp på butikken her oppe for å hente pakke :enig:

-Lage snølykt :lete:

-Besøk av en kamerat :briller:

-Besøk av lillebroren til min kjære :biggrin:

-Middag! Fløtegratinerte poteter og kylling innsurra i bacon :spise:

-TV, Film på TV2(Nanny McPhee) :jepp:

-Dessert, karamellpudding :kokk:

-Følge broren til bussen, måke masse snø og ta litt bilder av snøen(før det typisk forsvinner)

:kalle:

I dag har jeg oxo kost meg med 1/2 flaske vin og 2 drinker(baccardi razz og Burn). Var kjempegodt, men kjenner jeg ikke har drukket på en stund jah :ler: Gikk litt fort opp i topplokket kan man si...... :hoho:

Nå er det litt TV-titting og så er det seng. I morgen er det fullt program, særlig på TV :ler: Digger julemorgen på TV. Masse gode gamle filmer som går. Er det fint snøføre ute ska jeg ut og lage snømann var planen før vi setter kursen til hans mor :)

Dere alle for ha en gooood natt!! Og drømme søtt denne fine natta! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var julaften over og vi går det nye året i møte.... :nigo:

Hadde en fantastisk dag i går. Først avslapping i hjemmet før vi ble hentet av mora te min kjære. Derover var det først litt ro før det var middag. Pinnekjøtt OG ribbe... :spise: Var knallgodt! Ble veldig mett! Til maten var det akevitt, øl og vin. Ingen barn som var under 18 til bords :)

Ellers var det riskrem og masse prat! :jepp:

Så var det kommet til pakkene! Fikk masse fint. Fikk den perfekte gave av min kjære. Nå visste jeg jo egentlig hva jeg fikk, siden jeg fikk bestemme om jeg ville ha den eller ikke. Fikk sånn Fjellduk Thermo King Size. DIGG! Endelig kan jeg holde meg varm på tur :nigo:

Til min kjære hadde jeg kjøpt truger. Han har ønsket seg det nå så lenge jeg kan huske. Og da var det nesten på tide å kjøpe det til han :ler: Virket som om han ble veeeeldig fornøyd jah :enig:

Utover det fikk vi veldig mye kjøkkenutstyr. Da stavmikser med masse utstyr, håndmikser, riskoker, knivsett, biffsett m/krydder, termos, vaffeljern, vannkoker, håndkler, kjøkkenkluter/håndkler, sølvsmykke, godis, stålgryte, stekepanne som kan brukes i komfyren osv. Ble veldig fornøyd :nigo:

I morra er det jobb. Har ikke jobbet i det siste siden jeg har vært syk. Nå var jeg på bedringens vei, men nå er jeg nesten verre igjen :sukk:, men føler jeg må på jobb i morra siden det er 2. juledag... Håper det går over iallefall. Ikke behagelig nej :(

Nå er det litt tv-titting før jeg ska legge meg

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jula over for denne gang.... :sukk: er en koselig tid, men den forsvinner så fort.. Tenkt at det nå er et helt år til neste gang...

Nå har jeg hatt jobbhelg.. Endelig feridg me den.. Ekke helt i form for tiden :( Veldig tett i nesa og hodepine.... Glad jeg i det minste har ferie nå da :jepp:

Det nye året nærmer seg og jeg begynner å tenke på hva jeg har gjort og opplevd i 2009.... Og tenker at jeg har jo opplevd endel.. Men må tenke godt gjennom hva før jeg egentlig tør skrive det ned.. En oppsummering.. den kommer siden :ler:

Har jeg egentlig noen mål for 2010? Tja, jeg har jo det da.. Hvem har vel ikke det? En ting er sikkert, jeg skal pørve meg på ski! :hoho: Jeg kan jo gå på ski fa, for all del. Men har slete med smerter i kneene når jeg går på ski. Så nå ska jeg teste om jeg ennå får vondt av det.. Gjør jeg ikke det, så ska jeg absolutt lære meg å gå på ski! :ler: Jeg ska jo på fjellet 3. hver helg fremover da! så muligheten er jo der! Håper det er masse snø i hele vinter der oppe! Kanskje jeg kan teste den nye jervenduken med å overnatte utenfor hytta??? :fnise: DET hadde vært kos det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir et en edru nyttårsaften faktisk! :nigo: I får hadde jeg ganske så flatfylla :hoho: Men nå blir det andre saker gitt.. Med søs som er gravid(og egentlig på en måte rusmisbruker, det samme er typen), ei som jobber dagen etter og må kjøre og jah.. da sitter vi igjen vi andre da.. For å "skåne" resten på en måte blir det alkoholfritt.. Like greit :jepp:

Til middag serverer jeg våruller :danse: det blir digg det! :Nikke:

En annen ting er at jeg er veldig spent på hva min kjæe har kjøpt til meg i bursdagsgave... Gleder meg til å åpne den jah! :Nikke:

Neh, nå er det snart natta her gitt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stolt av meg selv i dag..

I dag har jeg fått gjort en hel rekke ting! :nigo:

Stod opp til rimlig tid og hadde en god frokost og en deilig dusj. Satte så kursen mot byen for å handle det jeg trengte til å lage morgendagens middag. Vel hjemme var det bare å starte med vårullaginga. Og jeg takker den nye stavmikseren jeg fikk til jul asså. den var genial til å hakke opp nudlene og soppen!! :jepp:

Når det var gjort var det bare å rulle. Ble vel litt over 50 stk. Ikke gale. For de ble noe store au :ler:

Når det var gjort var det ned på butikken en tur. Handle noen kulefisk til akvariet, olje til å steike vårullene med og dasspapir. Vel hjemme igjen lagde jeg ostekake! Bursdagskake til meg selv :fnise:

Nå har jeg dusja og min kjære ska slenge på noen rundstykker til kvelds!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bursdag på selveste nyttårsaften??? Gratulerere så mye med dagen Pleiepike, håper du får en superduper dag...

Så vil jeg ønske deg et godt nyttår. Håper 2010 bringer deg alt du ønsker for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange takk Redbird Og godt nyttår te deg au :klemmer:

--------

Hadde en fine gårsdag.. Med gode venner og det hele. :nigo:

I går hadde jeg og min kjære vært forlovet i 2 år au :rødme: og jeg blir bare mer og mer betatt av han. Han er bare helt nydelig :jepp:

Elsker han mer enn noe annet!! :rødme:

I dag er det bare avslapping. Har vørt deilig å slappe litt av.. Glo på boksen og ikke gjøre noe særlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår te deg au snuppa :nigo:

------------

Nå er jula ute av hus her... Nå skal det ikke inn en nisse her før om litt under 1 år til! :ler: Nå går vi lysere tider i møte! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen

Rydda jula ut av hus

Vasket litt tøy

Inn til byen for å bytte et smykke, men de hadde lite som jeg ville ha. Derfor skal jeg inn på mandag og se vha de har fått inn :nigo:

Svigers er verst - Svigers er aller verst

Min kjære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært MAX UHELDIG!!!

Skulle på butikken i ste for å handle.. Rett nedi bakken her klarer jeg på en eller annen måte å tryne og vrikke foten min no så jævlig.. Heldigvis hadde jeg med meg min kjære sånn at jeg slapp å dra meg selv opp den bakken igjen... Fikk ringt mora hans som kunne kjøre oss opp te legevakta.. Legen trudde foten hadde blitt knekt, men ut fra bildene var det ikke det... Så nå ligger jeg i sofaen med stooooore smerter i hele foten :trist: Ikke klarer jeg gå på ann, ingenting.. Kun en stilling som jeg klarer å ha foten i :sukk: Så nå må jeg ty til krykker ei stund fremover..... AUAUAU!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nej, det var ganske så ubehagelig.. Nå er foten både eksremt hoven og blå! Men får bare ta den foten som det kommer..... :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen mot kiloene!

Nå ska fette vekk! I dag var jeg oppe på treningssenteret og tegnet meg en avtale. Siden jeg ikke kan trene sånn i selve studioet ennå så har jeg begynt å svømme i stedet... var DIGG!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen mot kiloene!

Nå ska fette vekk! I dag var jeg oppe på treningssenteret og tegnet meg en avtale. Siden jeg ikke kan trene sånn i selve studioet ennå så har jeg begynt å svømme i stedet... var DIGG!! :jepp:

Så flink du er :D Jeg har store planer for meg selv i år jeg også :fnise: Skal snart begynne på treningsstudio jeg og:D

Hvordan er foten? Var på legevakten med mamma i går og der var det maaaange som hadde ramla og skada armer og bein. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...