Redbird Skrevet 11. desember 2009 #121 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Fartsfylt helg! Har det som deg ang. julebord jeg og, har ikke vært på et eneste ett! Kun senterfesten 14. november! Jobben hadde julebord, med flere butikker av samme slag i nærmiljøet den 21. november men det var selvfølgelig den dagen jeg og Manden skulle på Toby Keith-konsert. Og for å svare på dine spørsmål: Ja! Ferdig pynta til jul! Trenger bare juletreet. Og nei...ikke ferdig med gavene. Ideelt sett bør jeg vente til lønn den 18.! Har litt på sparekontoen, men det skal Manden sine penger som han skal bruke på meg. Må bare få sendt han ut med kortet! Stoooor fredags- til pleiepike! Endret 11. desember 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 11. desember 2009 Hehe, godt det ikke bare mer meg som ikke ska på noen julebord Hehe, jeg venter på stipendet som kommer neste uke..Da får jeg handlet ferdig julegavene! Men lurer fælt på hva jeg ska kjøpe til han herre samboeren min.. Er noe usikkert, men kan hende jeg kaaaaanskje har d... neh, nå bærer det av gårde til sørlandssenteret!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 11. desember 2009 Oxo var jeg overlatt te meg selv!! Samboeren er på "roadtrip" me ei i folkehjelpa.. Han er vel snart på Jørpeland trur jeg.. Dit han sku i dag. Etterpå ska jeg opp te ei venninne av meg, som er smelt på tjukka! Hu er straks 6 mnd påvei.. Er morro.. Ska opp me noen julegaver te hu. Har kjøpt noe hu garantert kommer til å få bruk for når nurket kommer! Nå ser jeg litt på tv og nyter synet av hvor pent det faktisk ble her! Ja, jeg er VELDIG fornøyd! Heheh... Ha en flottings fredag da jenter(og gutter)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 12. desember 2009 I går havnet vi på spøkelsesjakt! Creepy! Var egentlig veldig morro da, når en tenker tilbake på det.. Kanskje ikke like morro da Det er en gård, en herrehård i nærheten av der hu bor. Og der spøker d jo... Så vi fant ut at vi sku ned og se om vi fant noen... Og tja.. Vi gjorde det Jeg er veldig lettskremt av meg, det samme er hu. Så da vi parkerte og gikk på baksiden av huset, ser du nedover en plen og ned på elva. Ved det ene treet nede ved elva ser jeg plutselig en veldig tåkete skikkelse...... Og tenkter; nej, jeg ser syner.. Så sier venninna mi; ser du noe ved treet der....? Vi ser bare på hverandre, kaster det vi har i hendene og løp te bilen!!! Hadde hjertet i halsen...... Noe skremt jah!! Noen her som tror på spøkelser??? Ellers så sitter jeg nå hos mormor.. de ser på en krimserie, ikke heeeelt noe for meg.. derfor sitter jeg da oppe, på nett :-) Litt mer spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #125 Del Skrevet 14. desember 2009 Også var jeg hjemme.. Og det er NY uke, NYE muligheter.. I like it! Ska ha eksamen te torsdag.. Må si jeg trur den går bra! For en gangs skyld er jeg ikke nervøs, ingenting.. For jeg vet at det er noe jeg kan.. Sykepleietiltak til pasienter med div sykdommer/lidelser. Har jo jobbet med dette leeeenge, så jeg kan nok dette ja! Men må jo lese.. Har lest noen kapittler nå i dag, men må lese litt mer etterpå.. Må bare surfe litt før jeg gidder å fra frem boka igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 15. desember 2009 #126 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg tror på spøkelser ja:P Men tror ikke de er farlige. Skumle er de uansett da men! Hehe. Var det hos Mormor det skumle huset stod? Lykke til på torsdag! Jeg skal være prøvekanin på ei venninnes eksamen da, hun går hudpleie og det er et par smertefulle behandlinger jeg skal få . og så får jeg ansiktsbehandling også da :D Skal sende deg lykkestråler. Hehe. Er du på msn i kveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #127 Del Skrevet 15. desember 2009 Haha, nej... Det var oppe i Vennesla Men alikevel spennende, skremmende og morro smertefulle behandlinger??? Bikinilinja som ryker??? Msn?? JA! Josefin88 ---------------------------------- Har nettopp vært på shopping.. Juleshopping! Og ja, og vi fikk unna alle julegavene Nå har jeg kun til min samboer igjen, og endelig har jeg funne ut hva jeg ska kjøpe te han Men kanke si det her nå før jula har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. desember 2009 #128 Del Skrevet 16. desember 2009 Åh, jeg ligger litt etter, men naaam jeg og vil smake på de derre vårrullene Og gråhår funn er helt normalt. Alle får det i 20 års alderen, men ikke alle som ser det pga det kan ligge litt innimellom alt hår og sånt. Er ihvertfall helt normalt og jeg har også funnet. fikk litt noja selv, men ja. Hva skal du kjøpe til samboeren din? Vet ikke om ejg skal kjøpe en ting til han jeg dater? gjør man det, og hva skulle den tingen vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 16. desember 2009 Hihi, jah, de er knallgode de vårullene!! Jah, er vel vanlig me grått hår.. Men er litt sjokkert over å finne det Gave jah, kan sende det på PM te deg om hva jeg ska kjøpe te han Den du dater.. Kommer jo nesten litt ann på hvor lenge en har datet.. Hvis dere har datet en liten stund er det vel kanskje normalt?? Kanskje spørre han??? Ekke helt sikker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 16. desember 2009 NEDTELLING 24 timer til FERIE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 17. desember 2009 Da var siste eksamen unnagjort..Og alt jeg kan håpe på nå er at dette gikk bra!! JULEFERIE!!! Og det beste av alt, jeg har julestemning! Snø og minusgrader... PERFEKT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 17. desember 2009 #132 Del Skrevet 17. desember 2009 Nei, tror ikke jeg skal spørre han om gave. Han sier hele tiden "jeg skal kun kjøpe til min mor og søstrene mine i år". Jeg skal se om jeg finner en liten ting. tenkte kansje på konsert billett til Bjørn Hellfuck, men vet liksom ikke om det blir for dyrt. er jo en sjans jeg tar og, er jo ikke sikekrt vi er sammen da engang. Konserten er i februar. Hmm. Juleferie, så deilig. Grattis!! Her er det ikke snø enda, men kaldt som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 17. desember 2009 Hehe, er jo ganske greit å ikke kjøpe noe kanskje?? En vet jo aldri å lenge det vil vare.. Kommer jo ann på om du føler det kommer til å vare..? Kjøper du de billetene er det jo en viss usikkerhet om dere fortsatt er sammen i februar.. Min x og jeg kjøpte biletter til Elton John, nesten et halvt år i forveien og plutslieg vat det slutt... Men heldigvis hadde jeg betalt for min del.... Snø jah! Jeg ELSKER snø.. Vil ha MASSE mer.. Gjerne meter eller to Men det er vel bare å drømme det.. Typisk sørlandet kommer ikke det før i februar/mars oxo forsvinner det plutselig igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 17. desember 2009 #134 Del Skrevet 17. desember 2009 Snø jah! Jeg ELSKER snø.. Vil ha MASSE mer.. Gjerne meter eller to Men det er vel bare å drømme det.. Typisk sørlandet kommer ikke det før i februar/mars oxo forsvinner det plutselig igjen! Er du gal, kvinne? :O Kan vi ikke bytte by? Snø er grusomt og fører bare med seg en masse problemer hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #135 Del Skrevet 18. desember 2009 jeg er gal jah!! Det er nå snø her oxo, så jeg trur ikke det har noen hensikt me å bytte by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 19. desember 2009 DAGENS PLANER Sette sammen pepperkakehuset Leke julenisse og levere julegavene opp til mine foreldre Hilse på min søster som er kommet ned til sør Rydde og vaske litt her Ellers slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 20. desember 2009 Da er helgen snart over, og 4. søndag i advent er au snart over gitt.... Har faktisk fått gjort endel i helgen - Fredag fikk jeg unnagjort siste gave(som andre kjøpte for meg ) - Lørdag fikk jeg levert gavene til mine foreldre og søsken - Sett Paranormal Activity. Og den var ekkel!! - Hatt besøk av søs, bror og gubben til søs på middag - Pynta pepperkakehuset! Denne uka som kommer er veldig innholdsrik faktisk! I morra ska jeg te byen og kjøpe en liten ting til te søs, får middagsbesøk av ei venninne og så må jeg vaske gulvene!! Tirsdag reiser vi te Lyngdal og blir der til onsdag.... Torsdag r jo jul, da ska vi til mora hans og feire jul der I helgen ska jeg jobbe.... Så denne uka kommer til å gå i ett.. Men blir litt deilig å.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hadde værdens hærligste drøm i natt... En jeg en gang ganske snart håper går i oppfyllelse... Drømte at ringene kom tilbake til våre fingre....... Det nærmer seg veldig den dagen han fridde til meg for 2 år siden, men ringen har vært av nå i snart 5 mdn.... Det er et stort savn i mitt hjerte iallefall... Merker at jo nærmere den dagen vi kommer, jo sterkere blir tankene... ------------------------------------- MANDAG!! gah, tiden flyr.. Jul nærmer seg me stormskritt! Gleder meg masse te julaften jeg.. God mat, godt selskap og ikke minst den koselige tiden!! Endret 21. desember 2009 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 21. desember 2009 Så var snart denne dagen over.. Og vi nærmer oss jul enda mer!! Fikk handlet siste julegave i dag...Wee!! Nå er jeg endelig ferdig.. Siste julegave gikk te min søster.. Hu venter jo en liten en i juni og fant noe fint te hu Så får vi nå se om hu liker det eller ei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 22. desember 2009 Stolt av meg selv!! Har svømt 1500 m!! På besøk hos faren til min kjære også fant vi ut at vi sku ta turen innom Sørlandsbadet.. En liten tur i velvære avd før jeg la ut på svømming.. det var nydelig.. Gleder meg til jeg begynner på treningssenteret nå i januar. Der er det au basseng, og jeg elsker å svømme! Det er bare en nydelig følelse Ellers faller det mer snø ute, og jeg håper på (jah, kall meg gal)MASSE mer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå