pleiepike Skrevet 25. november 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 25. november 2009 Oi da, ser det er leeeeenge siden jeg skrev her sist.. Da var det på tide at jeg fikk noen ord need her nå I det siste har jeg gjort litt av hvert. Grunnen til at jeg ikke har skrevet noe her er at jeg holder på me eksamenslesing og slikt.. Hva har jeg dreve me da? Forrige helg var jeg på Finnøy, var ambulansehelg der. Var kjempemorro. Masse øvelser og slikt :-) Lite søvn, masse lærdom! Fikk også besøkt ei venninne der som har funnet seg en bonde der Denne helgen som nettop var, var jeg i Lysebotn. Var der på kurs. På lørdagen var vi på fjelltur, og for de av dere som vet, var vi opp mot Nilsebu(kom aldir så langt at vi var der da). Der oppe klarte jeg å vrikke foten så det sang etter, så i dag går jeg på krykker!! Kjedelig.. Men kjenner jeg begynner å bli bedre nå. Hadde kanskje ikke trengt dem i dag, men siden jeg skal hele veien te Arendal og være der i hele dag, fant jeg ut at det var det beste ------------ Titt Titt: Joda, oppgaven ble jeg faktisk færdig me ganske fort, fant heldig vis ut av svarene og trur jeg svarte på en bra måte I dag ska vi fremføre opgpaven for klassen.. Liker ikke helt det jeg, selvom jeg elsker å prate me folket.. Men, sånn er det nå bare.. Jeg må gjennom dette... Fikk svar fra Lånekassa her for litt siden, de har innvilget min søknad om stipend/lån. Så jeg blir RIK i desember!!! Ellers er det lite nytt herfra.. Jeg begynner å bli "frisk" igjen, men nesa henger laaaangt etter! Satser på en fri jul jeg fra nesa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. november 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 26. november 2009 Lese lese lese og atter me lesing... kjedelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. november 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 26. november 2009 OMG!!! Jeg blir grå!!!! Fant mitt aller første grå hårstrå i dag! I en alder av 22!!!?????? Gah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. november 2009 #104 Del Skrevet 26. november 2009 Neeeeei, kutt ut du'a! Nå ser du syner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. november 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg så ikke syner!!! Hadde jeg bare vært så heldig så.. Studerte håret NØYE! og det var grått/hvitt!! Føler meg plutselig gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. november 2009 #106 Del Skrevet 27. november 2009 Neiånei. Det er vel bare et tegn på at du har en stressende hverdag, med babytanker og skole! Kanskje på høy tid at du tar deg en laaaaang ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. november 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 27. november 2009 Neiånei. Det er vel bare et tegn på at du har en stressende hverdag, med babytanker og skole! Kanskje på høy tid at du tar deg en laaaaang ferie! Hehehe.. Ferie, hva er det??? Har to eksamner, babytenking og enda mer eksamen i januar... så må lese i jula... Og når januar kommer, så må jeg PENDLE te arendal HVER dag pga jeg har fått praksis på psykriatis avd på SSA... (sykehuset) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. november 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 28. november 2009 LØRDAG! Weee.. Jeg har lest litt i dag, men nå gidder jeg ikke mer.. Nå er det snart middag her, og i dag ska vi ha VÅRULLER!! Hjemmelagde! Pappas beste våruller!! Kino i kveld. Vet ikke helt åssen film det var, men sikkert en spennende en Legger ved et bilde av vårullene jeg og min kjære rullet i gårkveld/natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 1. desember 2009 #109 Del Skrevet 1. desember 2009 De vårrullene så GODE ut! Kan'ke du ta å sende noen hit med xPressPost? Hvilken film ble det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 2. desember 2009 Hihi, du får heller komme ned og smake Har noen i frysen Jeg husker ikke hva filmen het, men den handlet om en advokat bl.a som etterforsker en, og etter hvert flere drapssaker osv.. Hehe.. Egentlig en litt bra film! ---------------------------------------- Nå er jeg lei alt som heter eksamen! I går satt jeg 10 timer(!!!!) på skolen og leste, blir vel noe sånt i dag au tenker jeg.. Vanvittig kjedelig, men bedre det enn at jeg sitter hjemme og kanskje kun får lest noen få sider liksom Nå nyter jeg en kopp dobbel Mocca, ser på folket som leser og ede frokost. Ble en grov bagett fra kantina her.. Ska ikke se bort ifra at jeg kommer innom i løpet av dagen igjen.. Blir nok ikke BARE lesing da! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjære Dagbok, gi meg styrke og motivasjon! Jeg vil ha den tilbake.. Åårrh, noen som har litt motivasjon til låns?? sånn frem te rett før jul...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 2. desember 2009 Gah! Fikk ingen motivasjon jeg Men kom nå gjennom endel da... Ska lese enda mer i morra... Men i morra velger jeg å lese hjemme.. Litt pga jeg ikke makter å sitte flere timer på de stolene på skolen. De er helt jævlige. Nå har jeg så vondt i kroppen at det absolutt ikke er bra!! Sliter veldig me korsryggen Så i morra ska jeg opp tidlig, koke meg kaffi og lese.. Kanskje en tur ned på butikken når de åpner og kjøpe nystekt brød og mandariner(har blitt hekta på mandariner).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 3. desember 2009 #113 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvis jeg hadde hatt motivasjon så hadde du fått masse av meg, men det har jeg desverre ikke Kjempeflink du er som leser så mye:D Jeg greier det rett og slett ikke.. Har tankene alle andre steder! MEN heier masse på deg (og meg selv) :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 3. desember 2009 Hehe, det er godt det ikke bare er meg som sliter me motivasjonen! Fatter ikke hvor jeg ska få den fra Nå ska jeg dusje og ta turen ned til Ica for å se om de har noe snadder jeg kan ha te frokost.. Nykytta pålegg, nystekt brød, osv.. Og ikke minst..., MANDARINER! Ey, det er SNØ på sørlandet! Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 3. desember 2009 En smule panikk kanskje...? Gikk i butikken i ste og var på jakt etter mandariner. Oxo fant jeg dem ikke!! Krise!! Men så så jeg en dame kom bærende på en pose og da måtte jeg spørre hvor hu hadde funne de Men de hadde de kun på lager, hadde ikke fått satt de ut i butikke. Siden det var så tidlig. Men fikk til slutt mine mandariner! Nå er det intens lesing i noen timer.. Oxo ska jeg opp te hu mor en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. desember 2009 #116 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva er det med noen folk og mandaringer Manden er også sånn. Kom og hentet meg på jobb igår og det STINKET mandarin av klærne hans. Mandariner er godt det altså, men når lukta blir hengende igjen i klærne så lenge så blir det LITT mye. til pleiepike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Trur ikke jeg er SÅ ille me at det henger igjen på tøyet mitt, ennå.. Men at det lukter i hele leiligheten... Ja, det trur jeg Er veldig godt, men ska jo ikke ha alt for møe av d da.. Det kan jo føre til avføringstrøbbel.. til Redbird!! ------------- Nå har jeg lest sykdomslære og jeg begynner å bli gal.. Jeg sitter og gir meg selv diagnoser her.. LIVSFARLIG jo Hadde alt det der vært sant, hadde jeg pr. dags dato vært dau! Men det kommer seg nå da. Jeg klarer å svare på gamle eksamensoppgaver, og det er jo positivt da.. Eneste jeg sliter litt med er dette herre farmakologien.. Men jeg klarer vel det au! *håpe* Endret 3. desember 2009 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 9. desember 2009 Uuæææ! Jeg er ferdig me første eksamen før jula.. Nå ar jeg bare en igjen oxo er det juleferie! Men det er ikke før jeg forlater skolen neste torsdag da.. Gleder meg masse til ferie.. >Men, jeg kan desverre ikke legge fra meg bøker da.. Har eksamen i ambulansepersonellfaget i januar og må lese til den i jula.. Godt jeg har lest endel på sykdomslære alt da sånn at Ellers så begynner det å se ut som jul i hus her.. Lilla lys er på plass, par nisser og litt sånt.. Men ser jeg må kjøpe litt julepynt jah! Har ikke møe av d.. Gaver jah, fikk sendt noen gaver nordover i dag Så var det ute av verden.. Ska sende en gave østover au, i morra tenkte jeg... den er pakka inn litt tøft egentlig.. I sånn gråpapir med hyssing og treplate som pakkelapp! Ble råfet Har dere fått pynta te jul nå? Ferdig med gaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 10. desember 2009 Æ har fått på plass de to nye hyllegreiene æ kjøpte på IKEA!!! det ble kjempefint! Endelig får æ litt plass her Nå rydder æ sånn at alt kommer på plass.. Oxo trenger æ mer julepynt! For ser nå at æ hakke så møe... Dette blir bra jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 10. desember 2009 Så var det snart helg igjen... Og denne helgen ska jeg au farte igjen... Men nå er det litt frivillig da.. Siden jeg egentlig er hjemme alene i helgen, så fant jeg ut at jeg heller kunne reise te mormor på lørdagen.. Og da gjør jeg det.. Samboeren stikker av på no møte på fredagen og julebodr på lørdagen... Trur dette er første året på lenge jeg ikek får meg meg et eneste julebort.. Like greit egentlig.. Det er bare fyll og fanterier hele greiene Og kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg fort blitt full jah! Hakke drukke på leeeeeeenge(sånn fylledrikke liksom) så da hadde det lett smelt oppi min skalle.. Har endendens til å ikke merke alkoholen før det virkelig smeller Ikke bra, oxo lover jeg meg selv om å drikke dagen etter.. MEN, det blir aldri holdt..... Neh, zzzzzzz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå