Gå til innhold

Pleiepikes tankehjørne....

pleiepike

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg var den type som klippet ut og limte inn bilder av forskjellige kjoler osv inni min "brudebok" når jeg var yngre.. Så prøvde jeg å sette mitt drømmebryllup :ler: Håper en dag jeg får mitt drømmebryllup jah :jepp:

Kjenner jeg savner å gå me ringen min. Vi la jo våre ringer på hylla for å reparere og litt sånt.. halvannen mnd siden ca. Savner det nå jah.. Noe som på en måte mangler... :sjenert:

Men men, en dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SØNDAG!! Wee.. Ny uke påvei! :ler: Kanskje ikke mange som jubler av det, men det gjør jeg :jepp:

Denne uka er egentlig ikke så spennende.. I morra må jeg hele veien te Arendal for på ha 3 timer på skolen. URK! Så er det tilbake te KrSand for å lese til eksamen..

Tirsdag skal jeg atter en dag te skolen i Arendal. Da ska vi stikke i hverandre :ler: Vi ska sette venekanyer på hverandre.. Jeg sier bare lykke te jeg. Den personen som ska stikke i meg sliter, har ikke årer i hånda som er gode :skratte: Oxo sku vi ha noe annet au på øvelsesavd, men husker ikke hva det var...

Onsdag har jeg EKSAMEN!!! URK! Men det må te det au.. Blir godt når den er ferdig :nigo:

På kvelden tenkte jeg å rydde litt på depoet vårt i byen og få ting under kontroll... :sjenert: Burde gjort det for lenge siden, men har rett og slett ikke hatt tid.. Men nå har jeg endelig tid..

Torsdag og fredag er det oppgaveskriving.. Oxo reiser jeg te Klepp(Jæren) på fredag og blir der i helga. Blir kos.. Er bæbu-kurs jeg ska på... :gjeiper:

Så, ukas gjøremål blir da å få ferdig eksamen!! Viktigste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitti.. Sitter på bussen te Arendal nå og kjeder meg.. Mellom Lillesand og Kristiansand er det jo 2 lange tuneller.. Den ene går da rett frem. Og den er på 2.2km! det som er litt vitti me den er at du ser helt gjennom tunellen, den avstanden liksom.. :ler: Litt vitti å se på..

---

Fikk jo stikke gubben her om dagen og jeg traff me en gang! Weee.. Synes jeg er flink jeg.. :ler:

I dag får jeg besøk av ei god venninne.. mahaue som jeg kaller henne... Vi ska ede Taco og kose oss! :jepp: vi har veldig mange "tacokvelder".. Koselige kvelder det der.. Da me Taco, film, godis og kanskje kinopopcorn(jepp, da kjøres det inn te kinoen for å ha det) Hu er gravid, og jeg har ikke sett a på ei stund. Blir koselig! :ler: Se om magen vokser.... HOHO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitti.. Sitter på bussen te Arendal nå og kjeder meg.. Mellom Lillesand og Kristiansand er det jo 2 lange tuneller.. Den ene går da rett frem. Og den er på 2.2km! det som er litt vitti me den er at du ser helt gjennom tunellen, den avstanden liksom.. :ler: Litt vitti å se på..

---

Fikk jo stikke gubben her om dagen og jeg traff me en gang! Weee.. Synes jeg er flink jeg.. :ler:

I dag får jeg besøk av ei god venninne.. mahaue som jeg kaller henne... Vi ska ede Taco og kose oss! :jepp: vi har veldig mange "tacokvelder".. Koselige kvelder det der.. Da me Taco, film, godis og kanskje kinopopcorn(jepp, da kjøres det inn te kinoen for å ha det) Hu er gravid, og jeg har ikke sett a på ei stund. Blir koselig! :ler: Se om magen vokser.... HOHO

Ser jeg var litt treg med å finne frem hit. :fnise:

Må kose dere masse i kveld! Kos dere for meg og, trenger å kose meg men situasjonen min gjør det ikke så enkelt :tristbla:

Huff, skal ikke komme her og sutre hehe. Er det skolen du skal på?

Må ha en fin dag på skolen hvis det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe... Jah, det var på skolen jeg sku... Hadde obligatorisk om infusjoner og blodgreier.. Kjedelig... Hehe...

Blir ikke noe i kveld av besøk.. Jeg er så gåen i formen at jeg ska holde sofan og slappe av.. Prøve å bli frisk er min oppgave! Siden jeg faktisk ska te Jæren... Åårh..

Ska ligge og rett og slett synes synd på meg selv :ler:

...og vaske tøy... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe... Jah, det var på skolen jeg sku... Hadde obligatorisk om infusjoner og blodgreier.. Kjedelig... Hehe...

Blir ikke noe i kveld av besøk.. Jeg er så gåen i formen at jeg ska holde sofan og slappe av.. Prøve å bli frisk er min oppgave! Siden jeg faktisk ska te Jæren... Åårh..

Ska ligge og rett og slett synes synd på meg selv :ler:

...og vaske tøy... :jepp:

Flink du! Jeg er ikke helt i form til skole. Vet jeg er mongo, men det får bare være.. :P

Ta meg med til Jæren ei gang :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, ja!! Sku hatt bil vet du oxo kjørt den veien på dagstur :skratte:

Og for en tur det hadde blitt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk hatt en nydelig helg! Var på Haukeliseter i helga og koste meg gløgg ihjel! Masse snø, flotte mennesker og nydelig tur opp på den ene toppen :nigo: Snø er koselig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø er fantastisk vakkert :rødme:

Syntes det har noe magiskt over seg :ler: Ihvertfall når det ligger fint på treer og sånt :jepp: Står du på snowboard eller ski?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, jeg digger snø! Ska prøve å legge ut et fantastisk bilde her!! (og jeg fikk det te, det bilde er hva jeg våknet opp te på lørdagen!!!)

Nej, det gjør jeg ikke.. Stod en gan på Snowboard, men klarte å knekke ryggen på det der.. Så siden den gang har jeg ikke rørt det, og det er nå 10 år siden... :ler:

Ski, tja, lite... Har ski, men ekke så veldig glad i det.. Men planen er at denne vinteren ska jeg prøve meg mer på ski! :nigo:

post-19840-1255500557_thumb.jpg

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sitter jeg på skolen og vi har sånn eksamenskrav opplegg for å kunne gå opp til eksamen rundt juletider... Kjeeedelig.. Men det må nå te.. Ska fremføre... Ugg.. Jeg liker det å prate forran en forsamling, men ikke når det gjelder bestått/ikke bestått sjit.. Haha...

Nå er det endelig helg, når jeg går fra skolen!! :nigo: I morra ska jeg på speiderhytta, gleder meg masse.. det er bare helt nydelig der. Langt inne i skauen, men alikevel så nært Kr.Sand... Idyllisk.. Selvom det er utedass og brønn :ler:

Blir koselig.. På lørdagen ska vi au ut på tur.. da ska vi grille, kose oss med Real Turmat og slikt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sitter jeg på skolen og vi har sånn eksamenskrav opplegg for å kunne gå opp til eksamen rundt juletider... Kjeeedelig.. Men det må nå te.. Ska fremføre... Ugg.. Jeg liker det å prate forran en forsamling, men ikke når det gjelder bestått/ikke bestått sjit.. Haha...

Nå er det endelig helg, når jeg går fra skolen!! :nigo: I morra ska jeg på speiderhytta, gleder meg masse.. det er bare helt nydelig der. Langt inne i skauen, men alikevel så nært Kr.Sand... Idyllisk.. Selvom det er utedass og brønn :ler:

Blir koselig.. På lørdagen ska vi au ut på tur.. da ska vi grille, kose oss med Real Turmat og slikt :lur:

Flink du er! Jeg haaater å fremføre for mange mennesker. Blir helt skjelven, og svetter og hjertet banker. Huff... har du noen gode tips til meg?

Kose deg masse på hytta i helgen!:D Misunner deg! Hadde vært så deilig å komme seg bort litt nå kjenner jeg.. Håper virkelig vi får til et besøk snart :D Miss you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...