Purple Basil Skrevet 17. august 2010 #321 Del Skrevet 17. august 2010 Fikk jobb på butikk, det er bedre enn ikke noe Har lite vakter der, så skal søke etter en jobb til, må vel også kontakte NAV og høre om støtte. For jeg tjener jo ikke nok til å leve av det. Ellers alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 12. september 2010 Forfatter #322 Del Skrevet 12. september 2010 hah! det går litt sent med meg for tiden men jeg lever nå! Skolen er jo begynt og jeg er midt oppi praksis.. de kaller det sykehuspraksis, men jeg vet ikke helt. er havnet på en rehabiliteringsavd hvor alle er ferdig behandlet og trenger kun opptrening. Litt kjedelig sånn sett at en ikke får den læringen som egentlig står i planen for medisink praksis, men jeg stortrives kjempe! er knall.. Så hva skjer med dere jenter her da? lenge siden jeg har vært her og trenger en update! Hehe.. Må bli flinkere til å være her. Selv bloggen min glemmer jeg i ny og ne.. Itte bra! Forresten, i går var jeg på A-ha konsert på SørArena. Den begynte kjedelig, men den tok seg kjempegodt opp og det ble bare helt knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. november 2010 Forfatter #323 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Pleiepike er tilbage her!!! Må innrømme jeg har litt glemt denne siden, litt pga jeg har vært opptatt med skole og praksis. Det har tatt mye av min tid, men nå begynner det å komme seg selvom jeg går inn i siste periode av praksisen. Jeg har jo vært i praksis nå i 3 mnd, medisinsk praksis. De 6 siste ukene skal jeg på kirurgisk. Blir spennende. Der jeg har vært i praksis nå har ikke gitt meg de store utfordringene, men gitt meg mye ledererfaring, administrasjon og medikamenthåndtering... Nå trenger jeg trening på infusjoner! Haha, ser frem til den nye perioden... Og i morra har jeg sluttevaluering der jeg er nå! *krysse fingrene* Ellers har jeg begynt som bartender. Gjennom studentsamskipsnaden :)Storkoser meg. Jeg er oxo barlagsleder.. Storkoser meg der! Fantastiske folk Vi som har begynt nå i år har skapt et fantastisk nettverk sammen, holder sammen på jobb og utenom jobb. I helga var vi i DK. Det var rått bare. En eneste stor fest Meg og min kjære har det helt topp sammen. Han er bare helt hærlig. :rødme: Nå er middagen straks ferdig her... Ha en toppers kveld folkens! Og jeg lover å holde denne dakboka oppdatert nå! Om ikke hver dag så iallefall par tre ganger i uka Endret 9. november 2010 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 21. november 2010 Forfatter #324 Del Skrevet 21. november 2010 Hei der! Egentlig ikke i skrivehumør, men siden jeg for litt siden sa jeg sku legge inn noen ord her i ny og ne fant jeg ut at nå var riktig tidspunkt nt I helgen har jeg faktisk vært på speiderhytta med speideren. Var koselig. Godt å kunne komme vekk fra hverdagen. Legge alle bøker, skole og praksis vekk og kunne tenke på meg selv om min kjære. Og ikke minst naturen og speiderlivet. Kjenner det skal bli godt med ferie snart, bare 5 uker igjen! Kroppen føler seg så tung for tiden. Jeg er sliten.. Lunta mi kan kanskje være litt kort, men jeg har ingen svar på hvorfor annet enn at jeg er ganske sliten for tiden. Søvn er jo ganske viktig, og det blir det lite av for tiden. Eller, jeg sover jo. Men ikke alle netter er like gode som de burde. Hva kan te for at jeg kan sove litt bedre tru? Den som har den oppskriften kan gjerne sende den til meg Kom nettopp hjem fra kino. Har vært og sett Harry Potter filmen. Fantastisk film egentlig Gleder meg til del 2 kommer jeg. Sist helg så jeg oxo 2 andre filmer på kino. Paranormal activity 2 og Trolljegeren. Begge var bra, men Trolljegeren var jo selvfølgelig den beste! Otto er jo bare KÅNGErå! Neeh, jeg får komme meg inn på soverommet og legge på nytt sengetøy. Vasket sengetøyet før jeg dro på hytta på fredagen. Hadde planer om å legge det tidligere på i dag, men sånn ble det da bare ikke... Vanlig d.... Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 13. desember 2010 #325 Del Skrevet 13. desember 2010 Gleder meg til å komme på besøk neste uke :D <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 6. januar 2011 #326 Del Skrevet 6. januar 2011 Takk for en fin helg før jul Håper jeg får til å komme ned neste helg;) Lønnen er snart her forhåpentligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #327 Del Skrevet 16. januar 2011 Trur jeg lider av TRÆGEHT.... Jeg ser jeg ikke har vært her inen i dette året jo!! Haha. Vel, her går det helt topp egentlig.. Er ikke så mye som er nytt på denne fronten annet enn at jeg straks begynner på bacheloroppgaven egentlig.. Og en ting er VELDIG sikkert, jeg ANER ikke hva jeg skal skrive om. en smule krise? JA! Spesielt når temaet skal være levert innen fredag.... Men finner nok på noe etterhvert ja! Begynner å få mine tanker om hva som kan være spennende å skrive om Ellers håper jeg å ha festet fra meg på en liten stund nå :gjeiper: en 3-dagers har jeg nettopp fullført og jeg må si at jeg i dag er ganske sliten... Torsdag ble en "vanlig" tur ut. Typisk vors og ut etterpå. Fredagen var det konsert med Luxus Leverpostei, bytur OG en ørliten etterfest Lørdagen ble det en ørliten bursdagsfest som varte te 03 selvom bursdagsbarnet hadde gått :gjeiper: Neste fest jeg ska på blir en internfest som skal holdes i slutten av denne mnd... HAHA! Vel, jeg får ta å leite litt te på nett og dille litt.. Er nok ikke lenge før jeg finner senga siden jeg er veldig sliten egentig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #328 Del Skrevet 17. januar 2011 Skulle ønske john blund kunne komme te meg jeg.. Fikk ikke sove i natt og jeg føler meg totalt uthvilet i dette øyeblikket?? Tyder vel bare på at jeg i løpet av dagen kommer til å være så sykt trøtt plutselig at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre..... Gaaah! Te natta håper jeg virkelig søvnen kommer tebage te meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #329 Del Skrevet 26. januar 2011 Sitter på skolen, alt for tidlig. Søvnen har bedret seg nå, nå sover jeg gjennom hele natta.. Men jeg sover mye... Jeg kan legge meg passe sent, men sover helst te 11-12... Men i dag gikk ikke det... Hadde undervisning fra 08.15..... Ser dette blir en kjedelig dag. Plutselig endret timeplan? Gah, hadde jeg visst det hadde jeg vært i seng nå og sovet. I dag tenkte jeg å ut og ta litt bilder. Ska hente ei venninne senere på skolen hennes oxo ska vi ut og ta bilder til bloggene våres Har så lyst på ny layout. På tide :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #330 Del Skrevet 28. februar 2011 Hva ska te at jeg husker denne dagboka???? aaaarh! Jeg henger nå da sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 29. mars 2011 #331 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei! Lenge siden! Inne å liver opp dagboka di litt! Hvordan står det til? Hva skjer i livet ditt om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #332 Del Skrevet 23. mai 2011 Heeei min kjære dagbok! Det er faktisk liv i meg, selvom jeg kanskje er litt træg te å svare her Nå sitter jeg på skolen, 1hjelpsuke. Gørr!!! Hva skjer med meg for tiden? Joda, jeg driver nå på som vanlig.. Skole og atter me skole..... Holder jo på me bacheloroppgaven. Går sent, men sikkert fremover Har fått senebetennelse, så det går saaaaakte. Fikk nylig kortisonsprøyter i begge hender, er noe av det jævligste jeg har vært med på. Trudde jeg sku daue. Har aldri i livet mitt vært så lenge på det legekontoret noen gang. Jeg har supersprøyteskrekk, passer jo perfekt da jeg er straks utdannet sykepleier. Smertene blandet med skrekken gjorde meg grønn og bleik i samme slengen.. Ellers så er kjærlighetslivet det samme. MIn gode flotte kjære bor jeg me og jah Men småbarn lar seg vente Neeh, jeg ska straks sette kursen tilbake til "sivilisasjonen"... Er på UiA Grimstad.... Og bor da i Kr,Sand Har forresten fått opp et lys på dæsjbordet, en oransje motor.... Noen ide??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. september 2011 Forfatter #333 Del Skrevet 27. september 2011 Woooop folkens! Da er det høst og jeg har nådd nye mål i min lille værden... Først; JEG ER UTDANNET SYKEPLEIER!! Og har fått meg 100% stilling i hjemmesykepleien.. Ikke helt det jeg ville, men det er jo bedre enn å ikke ha jobb Det er et vikariat som varer til våren Noe som gjør at jeg har jobb iallefall til over jul.. Alle sier at det er så stor mangel på sykepleiere, men kan ikke helt si at jeg ser den mangelen.. Hvor er alle stillingene? Burde ikke arbeidsgivere komme løpende etter når nyutdannede går ut av skolen? Hah.. Vær ops, det er møe jobb der ute, men ingenting fast.. Ellers har vi flyttet inn i ny leilighet, har ikke kjøpt, men er møe større og nyere enn hvor vi bodde.. Dessuten var huseieren helt sprø der vi bodde på slutten. Klagde på det ene og det andre.. Såååh, Her har vi utsikt over hele byen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 27. september 2011 #334 Del Skrevet 27. september 2011 GRATULERER SOM FERDIG UTDANNET SYKEPLEIER! Og ikke minst med ny leilighet forhåpentligvis uten sprø huseier kjedelig med dette jobbmarkedet, men tror det er enklere etter et par års jobbing (selv om det ofte blir på steder man ikke helt ønsker) Ser i mange annonser at de krever minst 2 års erfaring, så et sted må man bare begynne Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. september 2011 Forfatter #335 Del Skrevet 27. september 2011 GRATULERER SOM FERDIG UTDANNET SYKEPLEIER! Og ikke minst med ny leilighet forhåpentligvis uten sprø huseier kjedelig med dette jobbmarkedet, men tror det er enklere etter et par års jobbing (selv om det ofte blir på steder man ikke helt ønsker) Ser i mange annonser at de krever minst 2 års erfaring, så et sted må man bare begynne Ønsker deg en fin dag! Taaaakk!! Jaaah, her er det ingen sprø huseiger, håper jeg.. Har ikke sett det til nå Sant det.. Men er generelt lite stillinger i helsesektoren her Men det kommer seg til slutt Satser vi på! Ha en gooood dag du oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. september 2011 Forfatter #336 Del Skrevet 30. september 2011 JEG ER LEI AV SYKDOM! Nå har jeg vært dårlig i flere dager.. Det begynte sist uke med at jeg rett og slett kastet opp... Hatt full gjennomtrekk Nå har jeg hoste, feberfølelse og en forbanna rennende nese! Ikke bra! Satser på at jeg er frisk te tirsdag, da er det rett på jobb igjen Denne helgen skal jeg egentlig slappe noe av.. I dag har vi vært hos svigers og spist kalkun I morra skal jeg i 70 årsdag og være vakt på et utested(kanskje ikke helt avslappet men). Søndag har jeg FRI! Eller vaskedag.. Litt etter hvordan man ser på det Hvordan skal du tilbringe denne helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 1. oktober 2011 #337 Del Skrevet 1. oktober 2011 Uff! Så kjedelig å være syk! Håper du kommer deg raskt! Så aktiv "slapp-av" helg du har! Vi hadde en relativt rolig kveld i går, i dag tidlig dro vi til besteforeldrene til samboeren min, skal sove her til i morgen. Nå er det snart vafler og te tid her! Satser på å vaske litt hjemme i morgen jeg også og få på plass en ovn som vi har kjøpt for ikke så lenge siden. Gleder meg til vedfyring! Ønsker deg en flott helg videre og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 29. november 2011 Forfatter #338 Del Skrevet 29. november 2011 Føler jeg svikter min søte dagbok, men jeg ska gjøre så godt jeg kan på å huske deg nå! For her skal det skrives Kanke si det har skjedd så møe her. Er 50% sykemeldt grunnet senebetennelse i skuldra, har vel vært sykemeldt stort sett i 4-5 uker nå.. Har denne og neste uke igjen før det er tilbake til 100% arbeid. Håper virkelig det går bra. Jeg klarer jo det meste nå(ikke sykle da). Sliter litt med enkelte ting, men satser på at det lar seg ordne Merker jeg begynner å bli lei av å gå hjemme. Så gleder meg litt til å bli frisk.. Men, når jeg er blir frisk kommer det nye problemer.. Her om dagen oppdaget jeg en kul i venstre bryst Har aldri lagt merke til den, men nå har jeg kanskje ikke helt kjent etter heller da. Må ærlig innrømme at det skremmer livsjiten ut a meg... Og jah, jeg har ikke de minste puppene heller.. Ska te legen til fredag. Har et stoooort håp om at han forteller meg det kun er en betent kjertel eller liknende... Desverre finnes det møe brystkreft i vår slekt.. For ca 1 mnd siden døde ei nær slekning av det( men det var langkommend med spredning da). En kan ikke være annet enn positiv i denne settingen. Svar vil jeg kanskje få litt av på fredag. Jeg har ikke merket noen forandringer eller noe heller der. Den er liksom like "følsom", har ikke endret utseende eller noe. Eneste jeg har kjent er en rar klemfølelse-greie rett i armhulen et par ganger.. Men kan jo være krampe i den såkalte muskelen jeg har der I mellomtiden skal jeg kose meg med stand-up kveld til torsdag. Nemlig Dagfinn Lyngbø! Wooop! Sett eller hørt han?? Er bare å anbefale. Han er råkul. Og ikke minst når han har stemmen til Sid Istid! Så jah, det blir en fin happening denne uka Lurer virkelig på om jeg ska sove.. Er alt i seng, mannfolket skulle lese til eksamen i stua( på denne tiden av døgnet), så jeg dro med meg datan og la meg på senga. Er ikke trøtt, men heller ikke i form. Da er det vel kanskje best med en god natts søvn i et håp om å være god til i morra? Forresten, "Berit" herjer ennå ute! Baaah, trur hu har PMS jeg! Men, natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #339 Del Skrevet 1. desember 2011 Hallo i luke nr 1! Da er det faktisk DESEMBER! Og jeg har seriøst ikke julestemning! Her i sør er det fortsatt grønne plener, to siffret varmegrader og pissregn med vind! Det er bare fail! I dag skal jeg også på Dagfinn Lyngbø show! Jeg gleder meg sinnsykt te dette. Har vel egentlig gledet meg i et par mnd nå Har DU vært på et stand-upshow før som var fantastisk da? I morra er det legetime. Satser på å få noen fornuftige svar ang denne kulen jeg har funnet.. Håper at det er fettklump, ikke at jeg trenger mer fett men .... Neeh, nå er det lasagne i ovnen og et par cider som venter på meg! Ha en toppers ettermiddag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #340 Del Skrevet 2. desember 2011 Da har jeg vært hos legen, og han kunne ikke si hva det kunne være.. Ser jo den da, de har jo ikke akuratt rtg syn.. Så jeg ble henvist til ultralyd på sykehuset. Så krysser jeg fingrene på at dette går fort! Men, helsevesenet i dag... Er et meget trægt system! Siden jeg har fri i dag tenkte jeg å få til litt husvask! Ser en smule bomba ut her nå jah! Ikke lett me et mannfolk som har eksamen og lite tid til å hjelpe te Men, det lønner seg te slutt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå