Gå til innhold

Pleiepikes tankehjørne....

pleiepike

Anbefalte innlegg

Trener tre ganger i uka ja.. Det er respekt fra min side hvertfall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink du er som trener! Jeg er desverre ikke heeelt der enda :P

Kommer til Kristiansand om 2 uker, lurer på om vi skal finne på noe da? Skal besøke min nye flamme :fnise:

hehe, jah, jeg føler meg egentlig veldig flink.. føler meg litt sviktet i dag da som ikke gikk på skautrimmen, noe jeg egentlig sku gjøre... Men du vett.... Nattas hendelser og inntak av væske gjorde meg noe redusert idag :ler:

2 uker te jah, give me a call! Er nok hjemme da jah! Hihi.. Mulig jeg jobber den helga, men ekke sikker... :) Men det finner vi ud av!

Trener tre ganger i uka ja.. Det er respekt fra min side hvertfall! :fnise:

Heheheheh.. Jah, du kan så si :ler:

--------------------------

Nå er det bare 2 uker igjen av praksisen! 6 vakter fordelt på 2 uker.. Gosh, jeg ser frem til å bli ferdig jah! Kan ikke huske sist jeg gledet meg til å fullføre en praksis asså..... :ler:

Denne helgen har gått alt for fort! I går jobbet jeg på dagen og var ute på kvelden. KOS! I dag har jeg tilbringet tid på solstolen ute :jepp: Sol er bra det, iallefall når jeg blir brun :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har gått alt for fort! I går jobbet jeg på dagen og var ute på kvelden. KOS! I dag har jeg tilbringet tid på solstolen ute :jepp: Sol er bra det, iallefall når jeg blir brun :skratte:

Jeg har faktisk blitt brunere på leggene enn jeg har vært på snart 22 år. :ler: Og det tidlig i mai! Ikke verst! Jeg har tilogmed skille på lårene! Ikke så mange som ser det utenom meg da, men jeg vet at det er der ;) Også har jeg fått skille (jada, det er faktisk bilde av føttene mine, så om du ikke liker føtter vil jeg ikke anbefale deg å se på bildet). Nå har jeg gått til innkjøp av flip-flops. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom for å se til deg. Godt å se at praksisperioden snart er over, så utrolig slitsom reisevei du har :kose:

Ønsker deg en god uke pleiepiken :hug:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk blitt brunere på leggene enn jeg har vært på snart 22 år. :ler: Og det tidlig i mai! Ikke verst! Jeg har tilogmed skille på lårene! Ikke så mange som ser det utenom meg da, men jeg vet at det er der ;) Også har jeg fått skille (jada, det er faktisk bilde av føttene mine, så om du ikke liker føtter vil jeg ikke anbefale deg å se på bildet). Nå har jeg gått til innkjøp av flip-flops. :fnise:

:fnise: Pent bilde :ler: Jeg har au endel skiller på kroppen! På armene, ved albuene, på brystkassa, beina, låra(her au) og ryggen :jepp: Og det FØR 17. mai..... Et sjeldent syn :ler:

:vinke:

Innom for å se til deg. Godt å se at praksisperioden snart er over, så utrolig slitsom reisevei du har :kose:

Ønsker deg en god uke pleiepiken :hug:

:klemmer:

Jah, det er nydelig å vite at den går mot hell nå :) Og det snart er sommerferie! :nigo:

Ha en fine uke du oxo pusilus! :klem:

----------------

Btw: dette er ekstremt tidlig! Og jeg setter kursen mot bussen om ca 5 min! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil lese en bok, men vet ikke hvilken.. Har DU noen tips til hvilken bok jeg kan lese??? Ikke krimgreier.. Noe jenteaktig bok som er morsom og fengende!

Nå er jeg drittlei av å lese om sykdommer, medikamenter og behandling/sykepleie av mennesker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil lese en bok, men vet ikke hvilken.. Har DU noen tips til hvilken bok jeg kan lese??? Ikke krimgreier.. Noe jenteaktig bok som er morsom og fengende!

Nå er jeg drittlei av å lese om sykdommer, medikamenter og behandling/sykepleie av mennesker :ler:

Jeg leser to ting om dagen: Om ADHD og "Veronika Decides To Die" av han derre Coelho. Begge deler handler vel om "sykdommer, medikamenter og behandlig/sykepleie av mennesker", så jeg kan vel egnetlig ikke hjelpe deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hva gjør man når man har lyst på ALT aom finnes av søtsaker...??? :sukk: Jeg har lyst på sjokolade, is, chips, brus, snop generelt.... MEN jeg prøver å motstå fristelsen... Hart arbeid! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har en tendens til å alltid velge slike bøker som omhandler sykdom, sykepleie etc .. :fnise: Jeg har nettopp lest "Sammen til verdens ende" og er nå i gang med Idas dans for 2.gang. De er vanvittig bra og sterkt anbefalt, men omhandler jo tema du ville unngå da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg like så gjerne en ekte fjortis bok! :ler: Husker ikke hva den heter i farta, men handler om ei som er shoppegal og sliter med å kunne betale for seg..... :hoho:

Kjøpte meg au strikketøy, ikke at jeg helt kan strikke annet enn rett(det heter vel det? ).. Blir jo tante nå så tenkte å strikke et enkelt teppe som kan legges oppå dyna eller liknende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg like så gjerne en ekte fjortis bok! :ler: Husker ikke hva den heter i farta, men handler om ei som er shoppegal og sliter med å kunne betale for seg..... :hoho:

Kjøpte meg au strikketøy, ikke at jeg helt kan strikke annet enn rett(det heter vel det? ).. Blir jo tante nå så tenkte å strikke et enkelt teppe som kan legges oppå dyna eller liknende :)

Noen ganger er det bare deilig å lese ting som egentlig ikke er spesielt spennende, men som fenger og som er underholdende. Gleder meg til å kunne lese noe annet uten å få dårlig samvittighet. Deilig!

Du kan strikke masse om du bare kan strikke rett. Og lærer du deg å strikke vrangt også, så kan du strikke enda mer! Dette teppet holder jeg på med selv, det er superenkelt men ser veldig bra ut! Tenkte jeg skulle finne en video eller noe som beskriver hvordan du gjør et kast, men internetten er så treg at jeg får det ikke til. Google opp "strikk kast" eller søk på "yarn over" på youtube.

Selv holder jeg på med en jakke til meg selv, endaen jakke til med selv, genser til samboern, en liten babykjole og dette teppet :fnise: Har kjøpt en del garn her i USA, og har funnet ut at det er perfekt til å polstre kofferten med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk teppe!! det ska jeg prøve på etter hvert når jeg først har strikket ferdig dette.. For nå har jeg begynt ganske godt og gidder ikke begynne på nytt :ler: Men det så jo ikke så vanskelig ut heller :nigo: Må bare skaffe meg noen øvelespinner og øve meg på det der :jepp: MEN, jeg har vel kanskje bomma en smule på antall masker da.... Ble nesten dobbel størrelse enn hva som står skrevet i den oppskriften du strikker da :skratte: Med andre ord, det blir stort!!! :hoho:

Hehe, jeg har ennå ikke begynt på boka, men som du sier, slipper å få dårlig samvittighet iallefall.. Oxo med teppet jeg strikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det nå meg da, som ikke hele tiden er så taleglad hele tiden :ler:

Denne varme solskinsdagen har jeg vært i praksis... Var oppe alt for tiding, 18 mai! Huff, kjenner at jeg er ufattelig trøtt etter gårsdagen. Var kjempekoselig da.. Først så jeg barnetoget, var oppe hos mamma en tur, var med på å forbrede borgertoget, gikk i borgertoget(hvorav jeg ble gjennomblaut), grillet, var på tivoli og så fyrverkeriet! Med andre ord, det gikk i ett :) Synd været var helt forferdelig her.. :sukk: Håper det blir mye bedre til neste år!

I morra ska jeg ha sluttevaluering på jobb.... Jeg vet at det går bra, nå har jeg 2 vakter igjen på praksisplassen, så er jeg FERDIG! Da er det 3 skoledager neste uke, og torsdagen går jeg ut av skolen og har FERIE!!! Nydelig. Ser SÅ frem til det jah! :jepp::duskedame:

Ellers så strikker jeg for harde livet. Jeg har kommet godt påvei, men sliter med betennelse i den ene armen, sånn at jeg må ta det en smule med ro :ler: Har ennå ikke begynt å lese boka, men det kommer! :nigo:

Nå ska jeg se MasterChef på TV3 om litt og etter det så bærer det rett i seng! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER FERDIG I PRAKSIS! Ingen klokke som ringer 0450 på morgenen, ingen lange bussturer hvorav jeg sover vekk så og si 50 min av 55 min og atter ingen skolebøker som skal åpnes, sånn egentlig..!!! ENDELIG! Ååh, det er så nydelig å være ferdig! En lettelse. :nigo:

Nå har jeg bare 3 dager skole, i Arendal... Langt å reise, men. Thats life!

Nå ska jeg snart sove, ska i svømmehallen i morra, 2 timers bading BETALT!! :fnise:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG ER FERDIG I PRAKSIS! Ingen klokke som ringer 0450 på morgenen, ingen lange bussturer hvorav jeg sover vekk så og si 50 min av 55 min og atter ingen skolebøker som skal åpnes, sånn egentlig..!!! ENDELIG! Ååh, det er så nydelig å være ferdig! En lettelse. :nigo:

Nå har jeg bare 3 dager skole, i Arendal... Langt å reise, men. Thats life!

Nå ska jeg snart sove, ska i svømmehallen i morra, 2 timers bading BETALT!! :fnise:

:natti:

Gratulerer med vel overstått praksis! :danser:

Bare å glede seg til ferie, det er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så utrolig deilig! Gratulerer med overstått praksis!! :klemmer: Og snart feier og greier :jepp: Jeg har atter en eksamen og blir på skolen frem til 17 juni...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått praksis! :danser:

Bare å glede seg til ferie, det er herlig!

Hehe, mange takk!!! Nå gleder jeg meg som en unge til ferie! ENDELIG! :ler:

:hoppe:

gratulerer med overstått praksis snuppa :klemmer:

Håper du har en flott helg.

Mange takk :klemmer: Helga har vært grei den. Har jobbet da, så har ikke gjort så alt for mye. Hadde besøk fra fredag til lørdag av ei venninne :) Drakk vin og så film :nigo:

Åh så utrolig deilig! Gratulerer med overstått praksis!! :klemmer: Og snart feier og greier :jepp: Jeg har atter en eksamen og blir på skolen frem til 17 juni...!

Oh, så lenge? Høres mindre gøy ut.. Du ska ha eksamen i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...