pleiepike Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #261 Del Skrevet 31. mars 2010 Jah, den oppknappen var genial!!! Hmm, de får jo bedre enn meg.. Jeg ligger på 147 kr timen.. Men med tanke på jobben de gjør osv så er den vistnok ikke den beste.. Men en gang så kommer jeg nok til å jobbe noe med det.. Hvis jeg får praksisplass i Kr.Sand til høsten blir jeg å søke om å kunne hospitere litt på ambulansen rundt her et sted! ------------- Regn regn og atter med regn!!! Hvor er påskesola??? Jaja, treningssenteret, here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 1. april 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 1. april 2010 Har du blitt lurt idag?? Det har ikke jeg.. Jeg har saumfart alt av aviser bare for å finne det som er tull Mye rart jah! Men litt morro oxo.. Selv jeg har ikke blitt lurt direkte av noen personer. Har heller ikke fått lurt noen.. Så var det påske.. Det er bare SÅ digg å ikke gjøre noe denne påske.. Ikke være på fjellet, derpissregner det og det er ikke skiføre, ikke på vakt, ingen maser rundt deg.. DIGG! Masse alenetid med min kjære.. Det har vi ikke hatt på LENGE! Skole, praksis og jobb.. Det ødelegger mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. april 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 3. april 2010 GOD PÅSKE alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. april 2010 #264 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg ble ikke lurt, og det er et under. Jeg blir alltid lurt. Så jeg likte det Påsken har bare gått bort til jobbing, men det er like greit. Gjør ikke meg noe =) Tjent godt på det. Har du vært på fjellet i påsken eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. april 2010 Forfatter #265 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg lever! men er ikke helt i tipp topp form for tiden.. Er veldig trøtt.. kommer derfor sterkt tilbake når jeg har nok overskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 13. april 2010 #266 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg lever! men er ikke helt i tipp topp form for tiden.. Er veldig trøtt.. kommer derfor sterkt tilbake når jeg har nok overskudd God bedring Pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 14. april 2010 #267 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg lever! men er ikke helt i tipp topp form for tiden.. Er veldig trøtt.. kommer derfor sterkt tilbake når jeg har nok overskudd God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. april 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 19. april 2010 Im back!! I det siste har jeg rett og slett vært helt tappet for energi at jeg ikke har orket å blogge eller noe! Så dette er nesten litt flaut. Men sånn er det. Det er mye pendlig til og fra praksis(reiser 3-4 timer hver dag til/fra praksis). Og er oppe veldig tidlig. Og når jeg kommer hje, sånn ca på ettermiddagen/kvelden er jeg så utslitt at det går rett i seng. Ikke fordi det har vært hektisk, men fordi jeg blir så sliten av reisen... Ellers, nå tok jeg dagen fri siden jeg har hatt så hodepine.. Ser det er sol ute.. Håper å kunne sette meg ut når sola kommer til husveggen her! Er jo så NYDELIG med sol! Men først ska jeg ha frokost.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 19. april 2010 #269 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg kan bare ikke fatte å begripe at vi vil ha den reisingen fra og til jobb. Jeg hadde blitt elt ødelagt. Jeg blir ødelagt av å jobbe mye her, og jeg bruker 5-10 min på å gå til jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. april 2010 Forfatter #270 Del Skrevet 20. april 2010 Hadde jeg hatt et valg hadde jeg jo absolutt ikke valgt den reisen.. Men det er liksom min utdannelse... Og jeg lar ikke et år gå tapt pga reise...... Selvom jeg ofte tenker på at dette er vanvittig slitsomt for meg.. Men, jeg ska klare det, samma hva!...Nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. april 2010 Forfatter #271 Del Skrevet 22. april 2010 I dag valgte jeg å sove 30 min lenger.. Jeg er så trøtt for tiden at jeg ikke helt vet hvor jeg er til tider eller hva jeg gjør.. Føler jeg går i en søvne jeg vil vokne opp fra, og når jeg våkner er jeg helt uthvilt! Men, den gang ei! Og de dagene jeg har fri, jo da våkner jeg jo tidlig og ikke får sove etterpå Trur jeg har fått farige skader av å opp før 5 hver dag nå Nå sitter jeg på bussen og venter på at den ska begynne å kjøre, da har jeg 1 time til jeg er fremme i Grimsdag, så må jeg labbe i ca 25 min før jeg er fremme! Får gjort unna endel labbings bare det på Merker allergien setter seg i nesa for tiden, spesielt i dag.. Nesa renner i ett, jeg nyser og øynene klør.. Ikke helt behagelig nej.. I morgen reiser jeg(sånn etter jobb) til Vettre.. Ska på konferansegreier.. Blir kos... Aktivitetsgreier, husker ikke helt hva slags program det er men Blir nok kos uansett å hilse på gamle kjente og ikke minst nye Nå ska jeg nyte frokosten( to tørre skiver) og slappe av litt.. Kjenner formen ikke er helt som den skal! Ha en fine dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. april 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg er blitt en morgenfugel!! Jiiises.. I dag så våknet jeg tidlig, tok meg en svømmetur og gikk til frokost.. Befinner meg på hotell på Vettre.... Er kos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. april 2010 Forfatter #273 Del Skrevet 25. april 2010 Forbanna dritt!!! Har klart å trøkke skikkelig over igjen, og det gjør sykt vondt!!! Og jeg som begynte å bli god i foten igjen.... Nå ska jeg skaffe meg fysio! Og det litt fort.. For dette er litt uutholdelig.... Ellers har dette vært en koselig helg! alltid gøy å treffe nye mennesker og ikke minst gamle kjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 29. april 2010 #274 Del Skrevet 29. april 2010 AU, det hørtes ut som en vond fot Tråkker du veldig lett over? Husker jeg var helt ekstrem på det før. Gikk noen timer hos fysio og fikk meg no spesialsåler og sko så ble alt så meget bedre Hvor Vettre er dette? Vet om Vettre et sted, men spørs om det er der du har vært da. Hørtes ut som en kjekk helg! God bedring til deg og foten ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 1. mai 2010 #275 Del Skrevet 1. mai 2010 Er bare innom og sier hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #276 Del Skrevet 3. mai 2010 AU, det hørtes ut som en vond fot Tråkker du veldig lett over? Husker jeg var helt ekstrem på det før. Gikk noen timer hos fysio og fikk meg no spesialsåler og sko så ble alt så meget bedre Hvor Vettre er dette? Vet om Vettre et sted, men spørs om det er der du har vært da. Hørtes ut som en kjekk helg! God bedring til deg og foten ! Jeg gjør det, desverre. Skal komme meg til fysio, for dette duger ikke en plass... Vettre ved Asker, like utenfor oslo.. Var veldig koselig helg BTW: foten er noe bedre Er bare innom og sier hei! hei på deg au!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 3. mai 2010 #277 Del Skrevet 3. mai 2010 Da var det der jeg trodde det var Er i fra Asker selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 3. mai 2010 Aha, du er det jah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #279 Del Skrevet 7. mai 2010 Åårh fytti faen... Skole er faktisk gørr, spesielt når det IKKE er et spennende tema på planen! Hver praksisperoide har vi en teoridag inni der, og den dagen denne perioden er kommet. Og her sitter jeg.... Forbanna dritt Kunne gjort masse annet denne dagen enn å være her iallefall... Feks nyta sola Praksisen går mot hell, og sommer nærmer seg med stormskritt.. Min siste skoledag er 27 mai. Før vi er ferdig der så må vi ha en 1.hjelpsuke.. For meg er det helt idiotisk å måtte ha den uka. Er med i NF Sanitet, ambulanseutdannet, 1.hjelpsinstruktør og mange års erfaring på beina. Og jeg MÅ delta på den uka.. Tenk, hva om jeg kunne begynt ferien min alt før pinse??? Da hadde jeg vært glad Praksisperioden min til nå har vært grei den.. Ganske enkel. Ulempe er at det er lite sykepleieoppgaver. Og det er gørr egentlig siden jeg ikke lærer mye. Og det fører igjen til at min motivasjon er på bånn...... Men, nå er det HELG.. Dagvakt i morra og kanskje en liten fest på kvelden?? Også er det skautrimmen på søndag! BTW; trener 3 dager i uka!!! *smask* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 7. mai 2010 #280 Del Skrevet 7. mai 2010 Flink du er som trener! Jeg er desverre ikke heeelt der enda Kommer til Kristiansand om 2 uker, lurer på om vi skal finne på noe da? Skal besøke min nye flamme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå