PecanPie Skrevet 15. mars 2010 #241 Del Skrevet 15. mars 2010 Gratulerer med bestått ambulansekurs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #242 Del Skrevet 16. mars 2010 Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #243 Del Skrevet 16. mars 2010 Åårh.. Er atter en gang blitt syk.. dette er ikke bra,.. Har vært møe syk vinteren... Måtte ta meg 1 time på senga i ste og det er ikke ofte jeg gjør.. Sover veldig lite på dagstid...... men jeg får bare overlever.. I morra har jeg fri, og det er bra Da kan jeg slappe av litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 17. mars 2010 #244 Del Skrevet 17. mars 2010 Åå, god bedring! Bruk morgendagen (eller, det blir vel i dag for deg nå) til å hente inn krefter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #245 Del Skrevet 17. mars 2010 Jah,...Det er planen min i dag, å slappe av.. Ska gjøre litt husarbeid, men i rolige omgivelser.. Og det er bra.. Må ta litt klesvask bl.a Reiser te Sirdal i helga og da bør ulltøyet være rent og pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 17. mars 2010 Gosh, NYTT UTSEENDE....? Dette blir ikke bra..... Hmm, hvordan ska jeg forstå dette da? Jeg liker ikke endringer... Jeg er et vanedyr, jeg liker det samme.. Og så blir det nytt...? Hmmmm.... Jeg får vel overleve dah.... I dag har jeg hatt besøk av søs.. Har vært veldig koselig det... Typen hennes sitter nå inne i varetekt for vold mot politiet.. Selv hun mener at det ikke er riktig.. Men det vil tiden vise. I verste fall vil ikke han være der under fødselen til barnet dems.. Men det er noe de selv legger opp til..... Men men.. Nå ska jeg drikke opp min kopp med varm melk og honning. Jeg sliter med tett nede, sår hals og hoste.. Ikke bra!! men natta folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 18. mars 2010 #247 Del Skrevet 18. mars 2010 Enig med deg! Dritlei av at de forandrer hele tida, forumet nå er utrolig stygt å se på Håper du blir frisk snart, Pleiepike Som om vinteren ikke har vært jævlig nok i år. Så blir man faen meg syg au:p Fean altså! Btw, har du lyst å ringe meg i morgen på dagen? Jeg trenger å snakke litt <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 18. mars 2010 #248 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei! Flere som er syke om dagen! Du er i godt sellskap i hvertfall;) ! Når er det søsteren din har termin? Hørtes ikke ut som et helt stabil situasjon dette her da! Hvordan er det i ny praksis? Lærer du mye eller blir du arbeidskraft? Jeg skal ut i hjemmesykepleien siste året såvidt jeg husker. Gratulerer med ambulansekurs! Var det dyrt å ta? Jeg har så lyst til å ta det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er bra jeg er med godt selskap.. Dette er rett og slett håpløst.. Og til helgen ska jeg på fjelltur.. UGG!!! Kommer et å daue! Huff.. Brystkassa er sår, nesa er tett og under nesa er sårt.... Gah, jeg vil bli frisk! Joda, det går jo veldig greit.. Har bare vært der 2 dager nå siden jeg er så tett og hoster.. Men føler det mangler nok "sykepleieroppgaver" til å kunne få en læresituasjon ut av det... Er liksom bare insulin og dosetter..... Oxo har de fleste multidoser sånn at når man legger i dosetten så er de ferdig porsjonert i poser med dato, mengde, styrke og dose.. Så det er bare å stappe oppi rikitg dag og tid på døgnet det skal tas.... Ikke helt min ting kanskje... Men, får satse på at det kommer mer utover tiden...... Hu har termin 7/7... Lenge te da men... Det er en vanskelig situasjon, men håper virkelig den bedrer seg..... Hmm, det koster jo endel. men jeg fikk det gratis Tok det gjennom Norsk Folkehjelp. Samme kurs som de gir på sykehuset au Og det er jo SÅ spennende... Kanskje jeg en gang i fremtiden kommer til å jobbe med det...? Synd det er så dårlig betalt... Jeg ønsker liksom en jobb som krever litt av meg, en plass hvor jeg må virkelig bruke mine kunnskaper.. Og seff litt action! Wee, i kveld ska jeg ha jentekveld med jentene mine Blir koselig... Hu ene har terimin om 4 uker.. spennende!!!! Vi begynte sammen på sykepleien i 2007, men 2 av "oss" sluttet, jeg ble hengende etter 1 år pga sykdom mens siste man går nå siste året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 18. mars 2010 #250 Del Skrevet 18. mars 2010 Å kjøre ambulanse høres ut som en skikkelig givende jobb. Tenk å redde liv hver dag! Har ei venninne som jobber som ambulansesjåfør, og hun elsker det. Jentekveld er så koselig. Jeg savner vennene mine noe fryktelig her borte, gleder meg til å komme hjem til dem. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #251 Del Skrevet 21. mars 2010 Hehe, det kan jeg tru hu er Jentekvelden var koselig! Spiste god mat, spilte brettspill og masse latter... Sånn det skal være -------------- Nå befinner jeg meg i Sirdal.. Skulle egentlig være sanitetsmanskap under skirennet Sesilåmi, men den ble visstnok avlyst pga vind.. Sånt som skjer.. Utrolig kjedelig men.. Har jo ellers hatt en superhelg da.. Tenkte kanskje å prøve meg på ski senere.. Kan ble spennende å se hva jeg klarer i dag På fredag satte legen meg på penicillin.. Kjenner alt nå en merkbar forandring!!! Og det er bra! Jeg var superille på fredagen. Hostet dype og tunge host.. Jævelig rett og slett, men nå kommer det seg Burde kanskje stå opp, ligger ennå i senga :søvn: Noen ungdommer som bråker så veldig, så er håpløst å sove iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 22. mars 2010 Da var jeg hjemme igjen og hverdagen er nesten normal.. I dag har jeg hatt fri.. Digg.. Kjenner jeg blir helt gåen av penicillin jah.. I morra er det skole.. Blir godt å komme på skolen for å hilse på folket igjen.. Når jeg er alene på en praksisplass blir det ensomt i lengden uten andre medstudenter..... En smule selskapssyk til tider jah I går kom jeg meg på skitur.. Det var rett og slett helt nydelig.. Synd det var for lite snø i løypene da.. Noen steder var gresstustene kommet frem og man måtte unnvike fra løypa.. Ellers var det bra. Kvikk Lunsj er jo absolutt et must!! Nå sitter jeg her i stua og ser TV.. Ser litt på RBK-Start på Zebra.. Er nok ikke lenge jeg får se den kampen kjenner jeg min mann rett Er det en som HATER fotball, så er det han.. Jeg derimot digger det! HEIA START Ha en fine kveld, nå ska jeg snart lage middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 22. mars 2010 Må bare få tøkt det ut; MÅLFEST PÅ LERKENDAL!!! Godt det ble uavgjort i allefall, selvom 3 poeng hadde vært møe bedre Nå er det natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 24. mars 2010 oioioi.. Skattegreiermasepiss..... Fatter ikke hvorfor alle ska lage så stort mas ut av det?? Seff er det jo spennende, men tipper de fleste vet hva de ligger på sånn ca..? Det vet iallefall jeg Og jah, det gikk good!!! I dag har jeg hatt superhodepine!!! Håpløst det asså.. Alt begynte alt da jeg stod opp. I tillegg hadde jeg vondt i venstre skuler og halve ryggen! Sovet en smule feil trur jeg. Så gav det seg heller ikke i løpet av dagen før nå.. Nå er det levelig iallefall.. Og det beste er jo at hodepinen er forsvunne. Det var jo den verste tingen å ha.. spesielt når man er oppe 0430 og ska på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 26. mars 2010 I går var jeg på kino.. Yohan - Barnevandreren en film jeg anbefaler deg å se! Hvis du vil vite litt mer anbefaler jeg deg å lese bloggen, der har jeg skrevet litt om det I dag er jeg hjemme.. Burde være glad for at det er påske.. Men jeg har ingen god start på påske.. Har nettopp hatt bronkitt(det henger i ennå), sliter med supertett nese, hodepine og et øre som verker no sinnsykt Det er ingen god start! God jeg ikke har noen planer i ferien da, sånn at jeg faktisk kan slappe litt av og bli frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 28. mars 2010 #256 Del Skrevet 28. mars 2010 Nå har samboern dratt tilbake til gamlelandet igjen, så nå har jeg mer tid til å henge her! Hvis du har litt sansen for filmer som er litt barnslige vil jeg anbefale deg "How to train your dragon" når den kommer til Norge (??). Kjæresten og jeg så den i går, kjempeartig. Men vi er litt barnslige da Syns du må slutte å være syk, altså. Spesielt i ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 29. mars 2010 Hehe, jeg digger selv å se barnefilmer som er noe Hmm, jah, den er vel på kino her i landet au nå... Trur jeg, synes jeg har hørt noe om den på TV. Hehe.... Kan se mange barnefilmer på kino jeg.. Er bare dødla morro Syk jah. Det er ikke tingen, spesielt ikke i ferien! Men nå er jeg på bedringens vei da Hoster lite, lite øresus, ikke like tett lenger osv! Så i dag satser jeg på treningssenteret!!! Er alt for lenge siden jeg har vært der nå.. Ikke bra når jeg er syk liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 30. mars 2010 #258 Del Skrevet 30. mars 2010 Har du sett "Prinsessa og Frosken"? Så det på kino i vinter, og ble helt forelsket! Disney er jo alltid en slager da. Fine historier og fantastisk musikk. Og en alligator (eller var det en krokodille?) som spiller trompet. Treningssenter, ja.... Et sånt medlemsskap har jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #259 Del Skrevet 30. mars 2010 Nej, den filmen har jeg faktisk ikke sett... Haha, ja du har du oxo?? :gjeiper: Fikk trent i halvannen time i går.. Det var nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 30. mars 2010 #260 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei Jeg liker heller ikke denne nye greien. Også finnes det ikke en "opp" knapp. Før kunne vi trykke på den, så hoppet vi helt opp. Litt lat jeg da Har du tatt ambulansesjåfør greier? M jobber med det. Har aldri spurt han hva han tjente, men har alltid trodd de tjener godt? :klø: Ihvertfall mye,mye bedre enn meg. Jeg har dritt lønn. Ligger på 129 kr timen. Det er uten tilleggene da, men. Er ikke så bra iforhold til jobben jeg gjør. Men men. Jeg har forresten steget skatten min no med 500 kr. Kansje jeg skal stige den med 1000. Jeg ser på det so en fin investering, og får igjen endel da til sommeren, det er jo fint :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå