Gå til innhold

Pleiepikes tankehjørne....

pleiepike

Anbefalte innlegg

Nååw så herlig, søtt og ikke minst gøyt :) Jeg er heller ikke sånn som bryr meg om presanger og sånt, vil heller ha en digg middag og kos, men selvfølgelig, gaver fra gutter er alltid prikken over i'en. Jeg er ikke noe særlig vandt med å få gaver fra gutter heller. BUHU!! Hehe:)

Pizza fra peppes ja, godt det. Jeg har fått skikkelig dilla på italiensk pizza no, sånn med tynn bunn, namnamnam :D Har ikke spist det på lenge da, men jeg har blitt helt tussete etter det siden det er komer 2 nye slike resturanger nærmt meg, men så har jeg ikke bil, og de kjører ikke ut, så har ikke blitt noe spising fra det. Men snart så flytter jeg nærmere og da skal jeg bo innpå den ene resturangen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å svare på det andre jeg. Sex on the beach har jeg hatt mer enn nok av, så det klarer jeg ikke lenger. På den ene måten og den andre, haha :lur: Neida:) Joda:) Nei, no tullet jeg igjen :fnise:

Men razz er super digg. Du må prøve å blande det med cola, super godt. Ellers er jeg grååådig gla i cuba libre :jepp: Og øl, andre drinker og hvitvin. Er ikke så begeistret for rødvin, men kan liksom drikke det, men er ikke det beste jeg vet nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er heller ikke vant til å få det av de.. Jeg er mer den som setter pris på å ha han her ennå måtte få gaver hele tiden for å kunne sette pris på han liksom.. En gave i ny og ne er bedre enn å få en gave hele tiden.... :jepp:

Jeg er au veldig glad i italiensk pizza. Er en resturant nedi byen her som alltid har vært der, en italiensk en! Den er bare helt fantastiks.. Begynte å henge på den da eg var 13 år, og siden har jeg vært fast kunde :nigo: Det er den BESTE pizzaen ever!!! :duskedame:

men der kom peppez duden! Maaaat!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEIA NORGE!!!!

Sporten har okkupert TVn her! :ler: Nejda, ikke helt.. Da hadde det blitt bråk i hjemmet! :skratte: Har en gubbe som ikke er så glad i sport.. Men jeg klarer nå å se litt da! :nigo: Nå blar jeg mellom curling og skiskyting. Ingen gull for damene nej.. Håper virkelig mennene gjør det bedre!! Følger dere med på OL? Eller er det kanskje bare meg som er litt sportsidiot?? :ler:

I dag har det snødd, og det har snødd, og det har snødd litt te........ Er VELDIG fint, men kr.sand brøytefolk må LÆRE seg å brøyte skikkelig! Fjerne snøen, ikke bare flate den ut.. Blir så galen på de! Helt håpløst å gå ute...

På bussen i dag var jeg VELDIG glad for at jeg hadde musikk på ørene! Var en unge, i en alder av ca 1 år som hylte! HELE tiden! Og det var ikke sånn jeg er sulten hyl, det var trasshyl.. Gah!! :kjefte: Og ungen holdt på i TO FORBASKA TIMER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så søtt av deg og typen. Er liksom gutten som pleier å være sportfreake :ler: OL og Titt = Nei! :)

Jeg har aldri hatt sånn ipod, sist gang jeg brukte sånn der musikk i ørene, var det dickman, og det er lenge siden. Men skulle gjerne hatt nokke sånt, er ganske digg å ta bussen med musikk i ørene. Eller tog eller gå. Når jeg går med musikk, så går jeg alltid i takten, ser sikkert helt løkt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å følge med, satt klistra ved stafetten til jentene i går! :popcorn:

HEIA MARIT! :flagg: GULL GULL GULL! :danser:

Ha en fin lørdag begge to! :)

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så søtt av deg og typen. Er liksom gutten som pleier å være sportfreake :ler: OL og Titt = Nei! :)

Jeg har aldri hatt sånn ipod, sist gang jeg brukte sånn der musikk i ørene, var det dickman, og det er lenge siden. Men skulle gjerne hatt nokke sånt, er ganske digg å ta bussen med musikk i ørene. Eller tog eller gå. Når jeg går med musikk, så går jeg alltid i takten, ser sikkert helt løkt ut :)

Hehe, jah, det er liksom sånn det pleier å være.. Men her i huset er det nok motsatt :ler: Fikk han til å se skiskyting, fellesstart 15 km i går da :ler:

Ipod har heller ikke jeg, jeg har sånn mp3 spiller til Phillips.. Jeg har ikke lyst på Ipod av den grunn at du da må bruke itunes.. Et program som jeg personlig(og mange butikker) mener er no dritt.. :jepp:

Prøver å følge med, satt klistra ved stafetten til jentene i går! :popcorn:

HEIA MARIT! :flagg: GULL GULL GULL! :danser:

Ha en fin lørdag begge to! :)

Hehe.. Jah! heia NORGE :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var helgen over og en ny uke er her.. I helga har jeg vært på speiderhytta.. Der var det KALDT!!! Varmeste vi fikk i hytta var 20 grader, og det var mens alle ovnene stod på fult og fyr i 3 peiser!!!! kald hytte..... :ler: Oxo var det masse snø der.. Kosleig da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ble det ikke varmere enn 20 grader selv når 3 peiser sto i fyr og flammer? :hakeslepp: Glad jeg ikke var der, jeg vil helst ha det oppi 30 grader, da kooooser jeg meg, selvom jeg blitt litt trøtt og døsig. Lurer på hvorfor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nej.. det ble ikke det..... Av de u 6 ungene som sov oppe på soverommene der(jeg og min kjære sov nede på lederrommet) kom 2 ned i løpet av natta.. Neste natt sov alle nede i stua.. Hoho.. det var 6 grader i stua på morraen.. Og oppe var det kaldere, så vi kom frem til at det var ca 2 grader der... :ler: En smule kaldt.. Hytta eier lite isolasjon... Men vi koste oss da :nigo: Masse snø! Har aldri sett så møe snø der oppe, og jeg har vært der ofte i over 10 år! :skratte:

30 grader jah, det må jeg å! Her hjemme! :jepp: Digger varme!!! Men som du sier, blir lett døsig da.. Hvorfor....? Tja, det var nå d :ler:

--

I dag har jeg vært og trent litt til tross mine magesmerter.. Lurer på om det er allergien som gjør det... Kan hende.. Allergimedisiner er tingen, håper det tar det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motivasjon, kom til meg.. Her vil du motgang finne!!!! Noen som har litt motivasjon til låns?? :sukk:

Kjenner jeg begynner å bli tom nå.... Og det er absolutt ikke bra! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk vært effektiv!!! Jeg dro hjemmenfra 05.40 med buss inn til byen, buss videre mot Arendal 06.15, jobb fra 07.45-14.00, ble kjørt til Kr.Sand, satt på skolen og jobbet med oppgave fra 15.30-18.00 og trente fra 19.30-21.00 :nigo:

Nå venter jeg på at maten ska bli ferdig... Og i mellomtiden så skriver jeg litt her og på oppgaven.. Den ska leveres i morra.. No dritt.. Men når den er godkjent og praksisen er godkjent er jeg 15 studiepoeng rikere :ler:

Er forresten veldig glad for at jeg kan sove "lenge" imorra.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro hjemmenfra 05.40

Seriøst?! :sjokk: OMG!!! Da sover jeg søtt, det skal jeg loove deg. Jeg er sånn som alltid kommer forseint. Selvom jeg begynner 12 og :ler: Må du alltid stå opp så tidlig?

Trener du på sats eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Seriøst?! :sjokk: OMG!!!

Jepp, jeg står opp 04.30... Sånn er det å være pendler.. :ler: tru meg, jeg går i KOMA når jeg står opp, sitter på bussen og til jeg har drukket mokka på jobb!!! :skratte: Jeg er ikke snakksalig på morgenkvisten.. Folk(i klassen eller kjente) som prater på busse til meg får sjeldent mye svar tilbake.. Haha! Sover da :jepp:

Nej, jeg er ikke på spenst.. jeg er på noe som heter Spicheren. Egentlig et veldig trendy sted i Kr.Sand.. Men me det beste studenttilbudet :nigo:

---------------

Nå er jeg på hytta i sirdal.. Ligger nå i senga og skal sove.. er ganske trøtt jah! Håper det blir en fine og ikke minst rolig helg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så var det lørdags kveld og det er lite å gjøre her kan man si... 3 stk er på ambu.tur.. Og da blir det egentlig kjedelig.. :sukk: En tur jeg egentlig kunne tenke meg å ta, men.. Sånn ble det nå ikke da.

Men vi har herjet møe i snøen da!! Det er gøy det :jepp: Men skulle ønske foten min kunne blitt bedre! Den verker som bare det :sjenert: Burde kanskje oppsøke lege igjen? for det er vel kanskje ikke hlet normalt dette? Selvom jeg har tatt leddbåndet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØNDAG!!! Jeg er våken, var faktisk oppe halv 9!!!! Jiiiises, det er ikke meg det! :skratte:

Dagens planer er ikke de store. :) Vi ska vaske hytta og pakke etter hvert før vi setter kursen hjem igjen.. Kjedelig at helgen alt er over, men sånn er det nå bare.. 3 uker til vi skal opp her igjen. Blir kos det da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, halv 5? Neeeeeh, det kan ikke være lov :sjokk: Er det hver dag i ukedagene, eller bare av og til? No syntes jeg at jeg plutselig hadde det godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...