Coriander Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg skal snart gifte meg og har sikkert verdens mest slappe tårekanaler, så jeg ser for meg en hel del grining og sorte striper av rennende mascara. Noen som har tips om mascaraer som tåler endel /mye grining?
laperla Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg skal snart gifte meg og har sikkert verdens mest slappe tårekanaler, så jeg ser for meg en hel del grining og sorte striper av rennende mascara. Noen som har tips om mascaraer som tåler endel /mye grining? Hei:) Hva med en slik en variant som fjernes med varmt vann? Den siste mascaen jeg har prøvd av denne typen er Imju's Fiberwig. Den gir veldig mye lengde, og ikke allverdens volum. Med mindre en ikke jobber litt med den, da får du begge deler;) Denne sitter virkelig som støpt, og holder hele dagen. Har sensitive øyne, men har ingen problemer med å bruke denne. Bare husk at vannet må være varmt, ellers går ikke mascaen vekk. Double wear Zero smudge fra Estee Lauder. Denne var virkelig fin, gav kjempe lange vipper med masse volum. Er desverre et men her, fikk tørr og sår hud rundt øyene når mascaen skulle fjernes. Den kan visstnok slettes ikke fjernes med øyesminkefjerner, kun godt og varmt vann ifg. parfymeridama. Lash power mascara fra Clinique. Denne gir også veldig fine og holdbare vipper, men fikk også problemer med tørr og sår hud rundt øynene... Håper dette var noe til hjelp:) Og gratulerer!
Sarah_83 Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Bruk en vannfast maskara, det er det viktigste - så kan tårene trille. Var selv brud i år og brukte loreal den doble vet du, den vannfaste da kan man grine så mye som helst uten at det renner en dråpe maskara. den er hvit i den ene enden og blå i den andre
eleit Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Jeg giftet meg i sommer, og det trillet mye tårer den dagen. Jeg brukte "false lash effect - max factor" (vannfast) og var strålende fornøyd med den. Den satt veldig mye bedre enn mange andre vannfaste jeg har prøvd. Jeg ville heller ikke bruke mange hundrelapper for ett dyrt merke, iom at jeg ikke bruker vannfast til vanlig. Så jeg kan i alle fall anbefale den, da jeg var veldig fornøyd selv. Men, husk sminkefjerner til kvelden!
Gjest Tweek Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
eleit Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Jeg bruker rense melk fra Kerstin Florian, og den tar i alle fall min false lash mascara, men ja, den sitter godt!
Gjest SmallTalk Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Hva med å kjøpe en TopCoat og bruke denne over en maskara du allerede har? Denne gjør at ikke-vannfaste maskaraer bli vannfaste, og samtidig så slipper du å prøve deg frem med nye maskaraer. Kanskje finnes yndlingsmaskaraen din i vannfast versjon? Men for å komme med en anbefaling: Jeg liker godt Lancôme hypnôse. Denne finnes i vannfast versjon.
Morea Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Helena Rubinstein som nevnt over her er veldig god! Tulletips, men hva med å ringe synkronsvømmelandslaget?? De må ha de beste tipsene tror jeg!!
Bestemor Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Double wear Zero smudge fra Estee Lauder. Denne var virkelig fin, gav kjempe lange vipper med masse volum. Er desverre et men her, fikk tørr og sår hud rundt øyene når mascaen skulle fjernes. Den kan visstnok slettes ikke fjernes med øyesminkefjerner, kun godt og varmt vann ifg. parfymeridama. Jeg bruker Double wear Zero smudge,fra Estee Lauder hver dag. Beste mascara jeg noen sinne har brukt. Har ingen problem me å fjerne den. Bruker Loreal Eye & Lip Make-Up Remover Waterproof. Denne fjerner vannfast og holdbar makeup,og fåes kjøpt på Vita til 50-60 kr.
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Da jeg skulle i fars begravelse kjøpte jeg vannfast mascara på Body Shop - den var utrolig god, satt som et skudd og enkel å fjerne med vanlig renseserviett - også var den ikke dyr.
Kirby Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Hadde Maxfactors Masterpiece vannfast i begravelse, den satt kjempegodt, smudget ikke litt engang.
Coriander Skrevet 8. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2009 Oi, her hadde det kommet mange svar, en stor takk til alle. Ser at Max Factor, Dior og Lancome er gjengangere her. Tror kanskje jeg skal teste ut Max Factor ettersom den koster minst og prøve meg litt fram. Har prøvd flere slike som skal vaskes av med varmt vann, men de sklir faktisk av når jeg gråter. Varme tårer, hehe. Denne Top Coat saken, hvilket merke er det som fører den?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Hei! Jeg har brukt vannfast maskara daglig i mange år. Den jeg hittil er best fornøyd med er utvilsomt Christian Dior Diorshow Black Out Mascara waterproof. Av billigvariantene kan jeg anbefale Define-a-Lash® Waterproof Lengthening Mascara fra Maybelline. Eleit: Hvordan får du bort False lash Mascaraen? Jeg bruker Nivea cleansing wipes som også tar vannfast mascara, og jeg må slite for å få den bort. Neste gang kjøper jeg den i vanlig versjon! Etter min erfaring fungerer de færreste slike fjærnere for vannfast maskara. Må skrubbe og skrubbe, håpløst. Men jeg har funnet en som fungerer superbra, Lumene Waterproof Eye Makeup Remover. Den kan virkelig anbefales, billig er den og! Eneste problemet er at de slutta å selge den i Norge for noen år siden, så nå kjøper jeg med en liten haug hver gang jeg er i utlandet (trenger ikke lenger enn til Sverige). Av fjernere man får kjøpt i Norge er den fra biotherm den eneste jeg har funnet som fungerer tilfredstillende. Dessverre koster den endel mer.
Gjest SmallTalk Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 (endret) Oi, her hadde det kommet mange svar, en stor takk til alle. Ser at Max Factor, Dior og Lancome er gjengangere her. Tror kanskje jeg skal teste ut Max Factor ettersom den koster minst og prøve meg litt fram. Har prøvd flere slike som skal vaskes av med varmt vann, men de sklir faktisk av når jeg gråter. Varme tårer, hehe. Denne Top Coat saken, hvilket merke er det som fører den? Clarins har ihverttfall en topcoat. Jeg har ikke prøvd den selv, men den har fått gode kritikker. Det postitive med å bruke en topcoat er at du slipper å bytte maskara hvis du har en du allerede liker. Samt at du slipper å venne deg til en ny en (noe som kan være stress dersom det er kort tid igjen til bryllupet). Edit: Denne er det jeg mener. Endret 8. august 2009 av SmallTalk
Mermaid Blues Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Da jeg skulle i fars begravelse kjøpte jeg vannfast mascara på Body Shop - den var utrolig god, satt som et skudd og enkel å fjerne med vanlig renseserviett - også var den ikke dyr. Jeg bruker også en vannfast volummascara fra Body Shop - må ha det om sommeren pga pollenallergi, da renner øynene masse uansett humør Men den sitter som limt, selv når jeg bruker øyedråper (Ikke er den testa på dyr heller, slik som maxfactor sin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå