Gjest Meticulous Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Forsøkte å spørre i en butikk hva det eventuelt kostet å få sydd liftgardiner dersom man finner et passende stoff selv. Jeg fikk da til svar at det var "veldig dyrt". Ved spørsmål om en spesifikasjon av hva "veldig dyrt" egentlig ville si fikk jeg ikke noe klart svar - mistenker at ekspeditrisen ikke visste, og tydeligvis ikke gadd å finne ut av det, da hun trolig antok at det neppe var aktuelt for oss uansett, siden det tross alt var "veldig dyrt" Så inntil jeg får spurt et annet sted, hvor de faktisk kan oppgi en pris, så forsøker jeg her - vet noen hva det koster? Eksempelvis 90 cm liftgardin, helt standard type lift. Vet at mange syr selv, men det er ikke aktuelt for meg akkurat nå.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Det spørs hvordan oppheng du skal ha, om du skal ha ringer eller stenger til å trekke opp, jeg tror jeg betalte ca 1600 kr for tre vinduer/gardiner på 130, det var med stoff og oppheng med stenger/spiler i hver brett, husker ikke hva stoffet kostet men det var ikke det billigste...
*Joyce* Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Pris vet jeg ikke, men vil tro at Stoff & Stil er relativt billige. De har butikker i Bergen og Trondheim også, vil tro det går an å bestille der i tillegg (de er relativt nye, og jeg blir ikke overrasket om de har glemt å oppdatere sidene sine ).
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 De litt dyrere merkene, Toso og Silent gliss tar nærmere 1000 kr per skinnesystem for lifter i ca 120 cm bredde. Søm er ca samme pris eller kanskje rundt 800 pr lift. Dette er uten stoff, og i interiørbutikker i Oslo-området. Hvis noen betaler veldig mye mindre enn dette, vil jeg tro man snakker om ferdig-lifter, dvs noen du bestiller i etter faste bredder og et veldig lite utvalg i stoffer, og som kommer fra utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå