Amber Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Altså, den oppskriften jeg fikk her inne for en stund siden, fungerte ikke. På Jamie - Live laget han en annen versjon. Noen som har denne oppskriften? Han brukte en kjekse bunn med Malteser kjeks og Digestive kjeks, og i fyllet var det Philadelphia ost. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 8. august 2003 #2 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har oppskrift på en amerikansk ostekake som skal stekes i ovn. Den er kjempegod! I den er det brukt phil.ost Jeg skal se om jeg finner den på maskinen hjemme, så får du den på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 13. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2003 --- venter i spenning---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Beklager Amber! Jeg skal skrive meg en huskelapp! :-) Den er goooood asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå