Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Når man sitter med utstrakt arm og vifter med fingrene ved siden av andre damer? Det tiltrekker vel oppmerksomhet...
Ruskesara Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Ja det gjør det nok, men ikke i positiv retning... Vil ikke akkurat kalle det flørting, hørtes ut som en litt merkelig ting å gjøre....
Gjest emmeline Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Merkelig form for flørting og å tiltrekke seg oppmerksomhet på i såfall.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Det tiltrekker vel ikke bare oppmerksomhet til den som gjør det, men gjør jo at den andre får oppmerksomhet.
Ethereal Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Jeg skjønner at du kanskje ønsker å tro at det er flørting. Men det er det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Jeg skjønner at du kanskje ønsker å tro at det er flørting. Men det er det ikke. Hvorfor skulle jeg ønske å tro det? Takk for ditt svar. Synes dog det er en merkelig ting å gjøre. Men bra det ikke kan kalles flørting da.
slumkim Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Tror nok hodet ditt er litt merkelig skrudd sammen...
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Tror nok hodet ditt er litt merkelig skrudd sammen... ...og jeg tror at ditt hode er litt merkelig skrudd sammen... Jaggu er vi forskjellige, gitt! Og for meg er det helt greit.
jente4 Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Ja det gjør det nok, men ikke i positiv retning... Vil ikke akkurat kalle det flørting, hørtes ut som en litt merkelig ting å gjøre.... haha, der traff du spikeren på hodet
Gjest Supermimz Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Når man sitter med utstrakt arm og vifter med fingrene ved siden av andre damer? Det tiltrekker vel oppmerksomhet... Hørest ut som et barn som vil ha oppmerksomhet, eller noe ut fra en tegnefilm. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå