Gjest Tex Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg har tenkt å oppbevare brudekjolen min hos mamma sammen med allle det andre utstyret som jeg og brudebarna skal ha. I dag var jeg og hentet brudepike kjolen hjemme hos henne for prøving. Den lukter røyk lang vei, og slik vil jeg ikke ha det! Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke vaske brudepikekjolen. Jeg vil ikke at min kjole skal lukte røyk. Kan jeg pakke den inn på en måte slik at røyken ikke trekker inn eller bør jeg finne en alternativ oppbevaringsplass?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Du kan lufte klærne ute dersom det er mye røyklukt, pleier å hjelpe... Men det kommer helt an på hvilket stoff det er... Hva med å kjøpe en sånn dresspose i plast da? Vet at brudekjolen bør henge i et dynetrekk eller lignende..men dersom du ikke har noe annet alternativ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. august 2003 #3 Del Skrevet 5. august 2003 Hvis du har et annet sted å henge det ville jeg valgt det. Hvis ikke - har din mor et rom som kan stenges litt av? Min kjole hang i et hus hvor det røykes en stund, men da på et rom de bruker lite og inn dit holdt de døra lukket. Det var ikke noe merkbar røyklukt i kjolen min etter dette (og jeg bruker kjenne det veldig fort når det lukter røyk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 Har forsåvidt god plass til å oppbevare det selv..... Men det var dette med å ikke pelle så mye på det i tiden fremover da... Og helst skal det jo være out of reach for brudgommen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 Hva med å henge den hos forloveren da? Det skal jeg gjøre. Der røykes det ikke inne så den er safe der :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Tips til å fjerne røyklukt er å sette et par skåler med eddik i rommet! Gjør alltid det etter fester etc og lukten forvinner ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 Tips til å fjerne røyklukt er å sette et par skåler med eddik i rommet! Gjør alltid det etter fester etc og lukten forvinner ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. august 2003 #8 Del Skrevet 6. august 2003 Det røykes like ille hos min forlover..... Hmmm..... *Tex må tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 6. august 2003 #9 Del Skrevet 6. august 2003 Hva med svigerforeldre eller søsken av deg eller Texmannen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. august 2003 #10 Del Skrevet 6. august 2003 Hos søsteren min røykes det verre enn noe sted, Texmannen har ingen søsken og svigermor..... vel, la meg bare si at det er uaktuellt... (Vil gjerne at ikke hele verden skal ha sett kjolen før jeg har den på meg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 6. august 2003 #11 Del Skrevet 6. august 2003 Da begrenser valgene seg ja. Hva med å få moren din til å holde den på et rom som er lukket da? Eller spørre en annen god venninne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå