Gjest Blanknesepiken Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hei!! Jeg har de siste par årene brukt Everyday Minerals sine produkter, men vil nå prøve noe nytt. Tenker hovedsaklig på foundation og concealer. Grunnen til at jeg vil prøve et nytt merke er at jeg ikke synes Everydays dekker godt nok, dessuten blir jeg fort blank på nesen og i pannen, og må freshe opp etter få timer. Noen som kan anbefale noen merker/produkter? Blir kjempeglad for alle forslag! (Fint om det er tilpasset fet hud!)
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hei Jeg blir veldig blank i panna utover dagen om jeg ikke bruker noe som matter ned. Har ikke brukt den så lenge, men er så langt godt fornøyd med foundation og finishing matte pudder fra Tikei. Foundationen inneholder boron nitride som er oljeabsorberende og har antibaktriell effekt, noe som jo er veldig bra ! Jeg blir fortsatt litt blank, men jeg har brukt et produkt som tørker ut huden (på grunn av småkviser), som jeg nå har kuttet ut for å se om jeg ikke trenger den lenger (noe det ser ut som om jeg ikke trenger). Så håper blankheten vil forsvinne "helt" etterhvert Var mindre blank i dag enn hva jeg var i går hvertfall! Hehe. Men kanskje uinteressant for deg det her... UANSETT: Tikei får du kjøpt på www.tikei.se, frakten kommer på 39 sek, de har god leveringstid og gode priser Kan anbefales! (Du kan også bestille prøver får du kjøper fullsize, prøver koster 10 sek).
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Hei Jeg blir veldig blank i panna utover dagen om jeg ikke bruker noe som matter ned. Har ikke brukt den så lenge, men er så langt godt fornøyd med foundation og finishing matte pudder fra Tikei. Foundationen inneholder boron nitride som er oljeabsorberende og har antibaktriell effekt, noe som jo er veldig bra ! Jeg blir fortsatt litt blank, men jeg har brukt et produkt som tørker ut huden (på grunn av småkviser), som jeg nå har kuttet ut for å se om jeg ikke trenger den lenger (noe det ser ut som om jeg ikke trenger). Så håper blankheten vil forsvinne "helt" etterhvert Var mindre blank i dag enn hva jeg var i går hvertfall! Hehe. Men kanskje uinteressant for deg det her... UANSETT: Tikei får du kjøpt på www.tikei.se, frakten kommer på 39 sek, de har god leveringstid og gode priser Kan anbefales! (Du kan også bestille prøver får du kjøper fullsize, prøver koster 10 sek). Tusen takk for tips og link. Dette skal jeg jammen prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå