Gjest Gjest_emma_* Skrevet 5. august 2009 #21 Skrevet 5. august 2009 Du er svimeslått .Herlig følelse - som om man er ruset på et eller annet stoff etterpå .Vanskelig å forklare .Men de er meget kraftig berusende . Eneste måten jeg kan forklare det på . Veldig god beskrivelse!
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #22 Skrevet 5. august 2009 Jeg tror at han er blitt grundig lurt av sin ex jeg! Han har vel bare peisa på og så har hun faket for å bli ferdig med elendigheta! :gjeiper: Det er mulig .Men slettes ikke sikkert .Noen har lett for å komme og er sexuelt friere enn andre i sengen og forventer orgasme som den største selvfølgelighet - forde de er vant med det fra tidligere forhold .Som 17 åring fikk jeg min første vaginale orgasme .Med min ungdomskjærest .Etter han ble det jo nye typer - og husker de andre typene syns jeg var litt merkelige ang . vaner i sengen .. og oppførsel - og kommenterte meg og var litt undrende på mitt kroppsspråk .he he Jeg kom raskt og lett av " ingenting nærmest " kunn noen få jukk - og jeg kom ! Tror nok mange trodde jeg faket .Men jeg gjord ikke det . Var bare veldig tidlig erfaren for alderen og hadde hatt utrolig mye sex - før dem . Pluss jeg hadde lett for å komme . Folk er veldig forskjellig ang . erfarenhet på tross av alder .Jeg startet tidlig med sex og var hele tiden i langvarig forhold .Så vil si jeg hadde mer sexuell erfaring enn de andre på min alder ...Var overlegen der ...he he
jente4 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #23 Skrevet 5. august 2009 Jeg sier ikke at klitoris orgasmer ikke føles sterke og gode - for det gjør de så absolutt .De kan være mega intense og sterke de også på sin måte .Og de kan være " kombinasjonsorgasmer " Men jeg sier at vaginale orgasmer føles veldig ANNERLEDES enn klitorisorgasmer . Er så stor forskjell - at de kan ikke sammenlignes engang .Men de varierer i styrke de også selvfølgelig .Men de kraftigste vaginale orgasmene er KONGE . Og kan ikke sammenlignes . Når du har hatt din første - husker du den orgasmen mye bedre - enn alle orgasmene du har hatt i løpet av hele ditt liv . De er en mye større opplevelse syns jeg .Selv om jeg kan få 10 klitoris orgasmer etter hverandre - om jeg vil .Så er de vaginale å foretrekke syns jeg . Da de er dypere - og kjennes bedre i " hodet " ...ikke bare i kroppen .Du er svimeslått .Herlig følelse - som om man er ruset på et eller annet stoff etterpå .Vanskelig å forklare .Men de er meget kraftig berusende . Eneste måten jeg kan forklare det på . Jeg har hatt noen utrolige sterke orgasmer med bruk av dildo og stimulering av klitoris, disse har ført til tusenvis av kramper nedentil og at jeg har blitt helt utmattet. Alle orgasmer e ulike.. men jeg har for uvane å "tenke" på alt for mye under sex. Ikke pga av at jeg er usikker på meg og kroppen min, men å tenke på at jeg må få en vaginal orgasme. Da kommer jeg i alle fall ikke! Det er noe som kommer når det kommer, og jeg skal kose meg mye underveis med eksprimentering og ta meg god tid! MEN, jeg setter svært stor pris på at du og de andre svarer. Det ligger mye usikkerhet og kvinners orgasmer og ikke minst kjønnsorgan synes jeg er et tema som nesten er tabu belakt. I forhold til de fleste menn, som kan komme av nesten ingenting, jeg mener, de er jo satt litt mindre komplisert sammen enn oss, kvinner. Og svært få jenter vet hva som er normalt og ikke, også meg, når det kommer til ganske mye.
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #24 Skrevet 5. august 2009 Veldig god beskrivelse! Yes : ) Tror gubben ble litt engstelig og redd for meg og stoppet litt opp - første gang jeg hadde en av de mega kraftigste vaginal orgasmene med han .Han hadde tydeligvis ikke sett dette før he he .Så han bare stoppet opp uten å trekke seg ut og prøvde å få øyenkontakt med meg og snakke med meg - men jeg så han uklart og som i " tåke " lenge etterpå - var allerede bikket over kanten og følte meg kraftig beruset av orgasmen mens jeg lå å vrei meg og hylte -for det var så sterkt ...varte i mange mange sekunder - så gjord ingenting om han stoppet .Er vanlig å få ukontrollert muskelsammentrekning i aniktet også .Overleppen min trekkes da opp -som i et smil nesten .Merkelig .Det er umulig å forhindre det - siden man ikke har kontroll over egne muskler - ikke i ansiktet heller .De spenner seg og trekker seg sammen automatisk og stivner .Derfor kan det se nesten ut som et epilepsi anfall - forde man har ingen kontroll over kroppen eller musklene i ansikt og underliv spesielt . Slike orgasmer har jeg aldri sett menn ha .Ikke på samme måte .Er overbevist om at mine er mange gang sterkere enn menn har - uansett mann jeg har sett ha orgasme .Siden jeg faller helt vekk og mister all kontroll - pluss hodet er jo helt ruset .Og t.o.m synet forstyrres . Sykt sterke greier ...Er dine noenlunde like som mine ?
Gjest utilstrekkelig Skrevet 5. august 2009 #25 Skrevet 5. august 2009 Yes : ) Tror gubben ble litt engstelig og redd for meg og stoppet litt opp - første gang jeg hadde en av de mega kraftigste vaginal orgasmene med han .Han hadde tydeligvis ikke sett dette før he he .Så han bare stoppet opp uten å trekke seg ut og prøvde å få øyenkontakt med meg og snakke med meg - men jeg så han uklart og som i " tåke " lenge etterpå - var allerede bikket over kanten og følte meg kraftig beruset av orgasmen mens jeg lå å vrei meg og hylte -for det var så sterkt ...varte i mange mange sekunder - så gjord ingenting om han stoppet .Er vanlig å få ukontrollert muskelsammentrekning i aniktet også .Overleppen min trekkes da opp -som i et smil nesten .Merkelig .Det er umulig å forhindre det - siden man ikke har kontroll over egne muskler - ikke i ansiktet heller .De spenner seg og trekker seg sammen automatisk og stivner .Derfor kan det se nesten ut som et epilepsi anfall - forde man har ingen kontroll over kroppen eller musklene i ansikt og underliv spesielt . Slike orgasmer har jeg aldri sett menn ha .Ikke på samme måte .Er overbevist om at mine er mange gang sterkere enn menn har - uansett mann jeg har sett ha orgasme .Siden jeg faller helt vekk og mister all kontroll - pluss hodet er jo helt ruset .Og t.o.m synet forstyrres . Sykt sterke greier ...Er dine noenlunde like som mine ? Heldig du er, jeg kan nok bare se langt etter slike opplevelser da jeg aldri engang har vært i nærheten av orgasme under samleie. Går kun for meg under oralsex. Skulle ønske det fantes en oppskrift en kunne følge nøyaktig mot det målet å oppnå slike vaginalorgasmer. Har også det problemet at kjæresten min så gjerne vil gi meg slike orgasmer -men jeg mister bare motet og blir lei meg fordi jeg vet jeg ikke kan gi ham den gleden.
jente4 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #26 Skrevet 5. august 2009 Yes : ) Tror gubben ble litt engstelig og redd for meg og stoppet litt opp - første gang jeg hadde en av de mega kraftigste vaginal orgasmene med han .Han hadde tydeligvis ikke sett dette før he he .Så han bare stoppet opp uten å trekke seg ut og prøvde å få øyenkontakt med meg og snakke med meg - men jeg så han uklart og som i " tåke " lenge etterpå - var allerede bikket over kanten og følte meg kraftig beruset av orgasmen mens jeg lå å vrei meg og hylte -for det var så sterkt ...varte i mange mange sekunder - så gjord ingenting om han stoppet .Er vanlig å få ukontrollert muskelsammentrekning i aniktet også .Overleppen min trekkes da opp -som i et smil nesten .Merkelig .Det er umulig å forhindre det - siden man ikke har kontroll over egne muskler - ikke i ansiktet heller .De spenner seg og trekker seg sammen automatisk og stivner .Derfor kan det se nesten ut som et epilepsi anfall - forde man har ingen kontroll over kroppen eller musklene i ansikt og underliv spesielt . Slike orgasmer har jeg aldri sett menn ha .Ikke på samme måte .Er overbevist om at mine er mange gang sterkere enn menn har - uansett mann jeg har sett ha orgasme .Siden jeg faller helt vekk og mister all kontroll - pluss hodet er jo helt ruset .Og t.o.m synet forstyrres . Sykt sterke greier ...Er dine noenlunde like som mine ? Jeg får sterkere å lengre orgasmer jo lengre jeg "holder på" og om jeg tar en pause rett før jeg kommer og begynner i gjen, varer den myye lengre. MEn jeg er ganske så ung, så kjenner ikke meg selv hundre prosent enda. Vet ikke hvor gammel du er? Men når jeg får en orgasme lukker jeg øynene i mens munnen er åpen Kjæresten min bruker av og til å "nesten" besvime etter orgasme når jeg utfører oralsex på han. Han detter nesten rett i baken og klarer ikke å stå å må legge seg ned på grunn av t han blir så svimmel. Det er faktisk ganske artig ! Hvodeproblemet mitt er at jeg synes nesten det er litt "slitsomt" å bare kunne stimulere klitoris for å komme, å unngår det ofte for det blir nesten et mas... Å da er jeg ofte kåt etter et samleie noe som er et problem, men det er selvfølgeli jeg som "gir opp".
jente4 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #27 Skrevet 5. august 2009 Heldig du er, jeg kan nok bare se langt etter slike opplevelser da jeg aldri engang har vært i nærheten av orgasme under samleie. Går kun for meg under oralsex. Skulle ønske det fantes en oppskrift en kunne følge nøyaktig mot det målet å oppnå slike vaginalorgasmer. Har også det problemet at kjæresten min så gjerne vil gi meg slike orgasmer -men jeg mister bare motet og blir lei meg fordi jeg vet jeg ikke kan gi ham den gleden. Jeg kjenner igjen det der... men i det siste har jeg bare begynt å tenke på at kjæresten min vil meg jo det beste, å en klitoris orgasme er ikke å forakte! Kos deg under veis, ingen skade i å fortsette å prøve.. alt sitter som sagt i hodet. Men det jeg tror er vårt problem, er at vi får prestasonsangst. Vi ønsker så inderlig å få en vaginal orgasme, at det går ikke bare av den grunn...
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 5. august 2009 #28 Skrevet 5. august 2009 Er dine noenlunde like som mine ? Høres veldig likt ut, selv om jeg bare har hatt et par-tre ennå. Min mann ble veldg glad, han skjønte hva han hadde fått til.Jeg bare lå og skrattet og stønnet "herregud, herregud, herregud" lenge etterpå. Helt i ørska. Beste jeg har opplevd, jeg gleder meg til neste gang. Det aller beste var at vi vippet hverandre over i orgasme, begge kom fordi den andre gjorde det. Nå skjønner jeg hvor den kommer fra, beskrivelsen av fitter som suger. Ikke rart han syntes det var godt, jeg ble sååå trang og passe våt og alt var perfekt.
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #29 Skrevet 5. august 2009 Heldig du er, jeg kan nok bare se langt etter slike opplevelser da jeg aldri engang har vært i nærheten av orgasme under samleie. Går kun for meg under oralsex. Skulle ønske det fantes en oppskrift en kunne følge nøyaktig mot det målet å oppnå slike vaginalorgasmer. Har også det problemet at kjæresten min så gjerne vil gi meg slike orgasmer -men jeg mister bare motet og blir lei meg fordi jeg vet jeg ikke kan gi ham den gleden. Om du kjenner at du har et g-punkt vil du få det til - det garanterer jeg deg .Du sa selv du reagerer positivt på stimulering av det - og da er du heldig , da er du en av de kvinnene som har et g - punkt . De kvinnene som ikke reagerer positivt på stimulering av g-punkt og ikke finner denne form for stimulering opphissende fysisk og MENTALT - vil nok aldri oppleve vaginale orgasmer - men kunn klitorisorgasmer .Men de er jo ikke å forakte de heller .Dette g-punktet vil vokse i sensitivitet og størrelse med alderen tror jeg .Du er sikkert veldig ung .Men husk at mange kvinner er ikke på topp sexuelt før de er rundt 30 + år ! Så du har mye å glede deg til - med alderen : ) Og du er enda så ung .Så fortsett å nyte den sexen du har og experimenter mer . Så lærer du deg dette . Men jeg tror tankene dine er en annen plass - du irriterer deg over at du ikke får det til og sier du har mistet motet . Ja da blir det ikke lett . Motet og lysten til det og troen på at du får til - må du ha .Nytter ikke med verdens beste stimuleringsteknikkere eller " elskere " om du IKKE ER KÅT I HODET ditt .... Er tankene dine en annen plass og du ikke er mentalt opphisset ... Vil du aldri greie å få orgasme . Da usexy , ubehagelige tanker er avtennende og ødelegger nytelsen din . Tenk på noe opphissende mens du har sex ...se hvor det hjelper på egen nytelse .Glem allt rundt deg .Og konsentrer deg kunn om å føle og nyte det som skjer . Jeg for eksempel - må avbryte sex - om jeg hører noe som forstyrrer meg ...Da er jeg ikke " med " lenger . Er jeg stresset - kan jeg heller ikke ha sex - det ødelegger all følelse og lyst til sex .Forde jeg da ikke er " tilstede " mentalt i det jeg holder på med . Det er utrolig viktig . Er viktig du er fullstendig avslappet og mottagelig mentalt - for å få kroppen til å YTE MAX nytelse og bli max sensitiv . Dette ordner seg vet du .Er ikke alltid jeg får det til heller - men jeg når da alltid et " klimax " eller hva de kaller det - men t.o.m jeg har dager jeg ikke får orgasme -men når bestandig klimax/ et sexuelt høydepunkt og sex føles godt likevell - selv om den store orgasmen uteblir -er det kjempegodt med sex .Og det er helt normalt .Sex er litt prestasjon .Ikke alltid man presterer like bra - hverken menn eller kvinner . Og med eks en fremmed ny partner - som oppfører seg helt annerledes enn jeg liker eller er vant til - kan det og hende orgasme uteblir ...Sex varierer i opplevelser hele tiden : ) Man må yte for å få det man vil ha - uansett hva det gjelder .Det meste er opp til deg selv TS !
jente4 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #30 Skrevet 5. august 2009 Om du kjenner at du har et g-punkt vil du få det til - det garanterer jeg deg .Du sa selv du reagerer positivt på stimulering av det - og da er du heldig , da er du en av de kvinnene som har et g - punkt . De kvinnene som ikke reagerer positivt på stimulering av g-punkt og ikke finner denne form for stimulering opphissende fysisk og MENTALT - vil nok aldri oppleve vaginale orgasmer - men kunn klitorisorgasmer .Men de er jo ikke å forakte de heller .Dette g-punktet vil vokse i sensitivitet og størrelse med alderen tror jeg .Du er sikkert veldig ung .Men husk at mange kvinner er ikke på topp sexuelt før de er rundt 30 + år ! Så du har mye å glede deg til - med alderen : ) Og du er enda så ung .Så fortsett å nyte den sexen du har og experimenter mer . Så lærer du deg dette . Men jeg tror tankene dine er en annen plass - du irriterer deg over at du ikke får det til og sier du har mistet motet . Ja da blir det ikke lett . Motet og lysten til det og troen på at du får til - må du ha .Nytter ikke med verdens beste stimuleringsteknikkere eller " elskere " om du IKKE ER KÅT I HODET ditt .... Er tankene dine en annen plass og du ikke er mentalt opphisset ... Vil du aldri greie å få orgasme . Da usexy , ubehagelige tanker er avtennende og ødelegger nytelsen din . Tenk på noe opphissende mens du har sex ...se hvor det hjelper på egen nytelse .Glem allt rundt deg .Og konsentrer deg kunn om å føle og nyte det som skjer . Jeg for eksempel - må avbryte sex - om jeg hører noe som forstyrrer meg ...Da er jeg ikke " med " lenger . Er jeg stresset - kan jeg heller ikke ha sex - det ødelegger all følelse og lyst til sex .Forde jeg da ikke er " tilstede " mentalt i det jeg holder på med . Det er utrolig viktig . Er viktig du er fullstendig avslappet og mottagelig mentalt - for å få kroppen til å YTE MAX nytelse og bli max sensitiv . Dette ordner seg vet du .Er ikke alltid jeg får det til heller - men jeg når da alltid et " klimax " eller hva de kaller det - men t.o.m jeg har dager jeg ikke får orgasme -men når bestandig klimax/ et sexuelt høydepunkt og sex føles godt likevell - selv om den store orgasmen uteblir -er det kjempegodt med sex .Og det er helt normalt .Sex er litt prestasjon .Ikke alltid man presterer like bra - hverken menn eller kvinner . Og med eks en fremmed ny partner - som oppfører seg helt annerledes enn jeg liker eller er vant til - kan det og hende orgasme uteblir ...Sex varierer i opplevelser hele tiden : ) Man må yte for å få det man vil ha - uansett hva det gjelder .Det meste er opp til deg selv TS ! Dette tror jeg blir vanskelig for meg også... Jeg er konstant stresset og blir sjelden sprengkåt.
Gjest Blubberella Skrevet 5. august 2009 #31 Skrevet 5. august 2009 Jeg har opplevd begge deler og synes ikke nødvendigvis at vaginale er -bedre- enn klitoris-orgasmer. Alt til sitt bruk Noen ganger foretrekker jeg faktisk å stimulere klitoris fordi orgasmene blir mer brusende, nesten som bølger av deilig vellyst som skyller gjennom kroppen og helt opp i hodet. De vaginale er kjempedeilige, men går ikke så mye oppi hodet. De er mer intense kramper i underlivet og kroppen, og gjør meg nesten sliten etterpå. Klitorisorgasmer gjør ofte at jeg får lyst på flere, mens vaginale ofte slår meg mer ut og gjør at jeg heller vil sove. Ellers er begge deler like gode etter min mening. Så trådstarter: bare fortsett å prøv på å oppnå vaginale, men gjør det fordi du vil og ikke fordi typen maser. Kos deg med klitorisorgasmene og ikke stress med å oppnå vaginale.
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #32 Skrevet 5. august 2009 Dette tror jeg blir vanskelig for meg også... Jeg er konstant stresset og blir sjelden sprengkåt. Hvorfor er du stresset da , prøv å tenk over det og diskuter stresset du føler med din partner ? Si at hverdags - livet er stresset nok , men i sengen vil du ikke ha " stress " . Der vil du ha KVALITETSTID med han . Virker din partner stressende på deg ? Vil han at allt skal gå fort og i hans tempo ? Du blir stresset forde du ikke klarer følge med hans tempo kanskje , selv om du prøver henge med .Da BREMSER DU HAN - OG TAR DEN TID Du TRENGER . dette et problem du må snakke med han om .Si det ødelegger for deg . Er UMULIG å ha god sex når man føler seg stresset . Du må ta deg selv i nakkeskinnet og gjøre noe med ditt mentale ubehag / stress du føler i sexuelle situasjoner .Jobb med det - befri deg fra det og snakk om tiltak med han om det . Ta et langt varmt karbad før sex ..det er avstressende ! Gjør ting da først - som får deg til å stresse ned .Eks massasje , badstu o.l Er lett å forstå hvorfor kroppen din ikke vil ha orgasme eller føler sterkt nok behov for det . Er jo avstressing du trenger først . Tid - til å føle deg avslappet og vell .Tid til å nyte faktisk .Du har nok litt indre sperrer i deg .Om du plages med " stress " i sengen . Tar du styringen selv - bremser du han - så han følger ditt tempo . Jeg tror du trenger det .
jente4 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #33 Skrevet 5. august 2009 Hvorfor er du stresset da , prøv å tenk over det og diskuter stresset du føler med din partner ? Si at hverdags - livet er stresset nok , men i sengen vil du ikke ha " stress " . Der vil du ha KVALITETSTID med han . Virker din partner stressende på deg ? Vil han at allt skal gå fort og i hans tempo ? Du blir stresset forde du ikke klarer følge med hans tempo kanskje , selv om du prøver henge med .Da BREMSER DU HAN - OG TAR DEN TID Du TRENGER . dette et problem du må snakke med han om .Si det ødelegger for deg . Er UMULIG å ha god sex når man føler seg stresset . Du må ta deg selv i nakkeskinnet og gjøre noe med ditt mentale ubehag / stress du føler i sexuelle situasjoner .Jobb med det - befri deg fra det og snakk om tiltak med han om det . Ta et langt varmt karbad før sex ..det er avstressende ! Gjør ting da først - som får deg til å stresse ned .Eks massasje , badstu o.l Er lett å forstå hvorfor kroppen din ikke vil ha orgasme eller føler sterkt nok behov for det . Er jo avstressing du trenger først . Tid - til å føle deg avslappet og vell .Tid til å nyte faktisk .Du har nok litt indre sperrer i deg .Om du plages med " stress " i sengen . Tar du styringen selv - bremser du han - så han følger ditt tempo . Jeg tror du trenger det . Jeg plages med stress hele tiden egentlig.. og derfor da i senga, når man hværtfall ikke skal stresse. Det er mest grunnet av at NÅ MÅ jeg komme.. som blir helt feil. Det er Sexen jeg skal nyte, ikke orgasmen etterpå, som bare skal være pynten på desserten... Som sagt, jeg er veldig ung enda, men svært seksuelt nysgjerrig. Jeg får prøve å ta det opp med min kjæreste, men først og fremst med meg selv, hvor problemet ligger
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #34 Skrevet 5. august 2009 Jeg plages med stress hele tiden egentlig.. og derfor da i senga, når man hværtfall ikke skal stresse. Det er mest grunnet av at NÅ MÅ jeg komme.. som blir helt feil. Det er Sexen jeg skal nyte, ikke orgasmen etterpå, som bare skal være pynten på desserten... Som sagt, jeg er veldig ung enda, men svært seksuelt nysgjerrig. Jeg får prøve å ta det opp med min kjæreste, men først og fremst med meg selv, hvor problemet ligger Du har nå fått en vekker - du erkjenner at du faktisk føler deg stresset i sengen .Og dermed ikke er skikkeig kåt og opphisset - som du burde vært for å nyte sexen max og kunne få orgasme som avslutning på aktiviteten . Flott at du er bevisst på det - for da kan du jobbe med deg selv og prøve å innse hvorfor du føler deg stresset .Kunn du vet hvorfor du føler deg slik . Tror hovedproblemet ditt ligger der .For kroppen din er fult i stand til å få orgasmer - det vet du jo selv at den er .For du har hatt 1000 orgasmer før alene og på andre måter . Så er nok det psykiske - som hindrer deg i å få max nytelse ut av kroppen din . Men du kan trene deg på å slappe mer av og stresse ned - i sexuelle situasjoner med din partner .Og bra om din partner involveres - så kan han hjelpe deg å ta ting roligere enn dere tidligere har gjordt ting.Slik at du er mer " med " på det dere gjør mentalt også - fullt og helt . Siden du har sexuelle sperrer mentalt - kan et glass rødvin eller 2 hjelpe - på å slappe mer av ...Eller en øl eller to er jo deilig avslappende .Men ikke mye alkohol -det er ødeleggende .Men små mengder kan være bra for kvinner spesielt , som er litt stresset eller usikre . Desverre har alltfor mange jenter gjennom oppdragelse og samfunnets kjønnsrollemønster - fått et litt forvrengt og ubevisst anstrengt syn på egen sexuell nytelse ...som noe mindre akseptert og fin aktivitet for kvinner .Enn det er for menn .Menn har alltid kunnet nyte sex uten dårlig samvittighet eller føle seg " pervo ", skitten , grisete , flau , anstrengt , stresset negative følelser i sexuelle situasjoner o.l ...he he Viktig du er litt bevisst over det snikende - NOKSÅ URETTFERDIGE kjønnsrollemønsteret alle blir et offer for . Og som for mange kvinner -påfører dem stress osv i sexuelle situasjoner .Tror noe slikt kan ligge bak ditt stress ... Selv om du ikke er bevisst på dette selv . Men er du klar over dette - er det lettere å kvitte seg med ufriheten og tvangstrøyen - slik at man våger å slippe seg fri ...sexuelt .Mange kvinner tør faktisk ikke det .Noen kvinner bruker mange år på å klare å slippe seg løs og være fri og uten hemninger .Ikke bli et " offer " for dette TS ! Protester imot dette - med å kreve egen nytelse , krev den tid du vil ha og trenger , ta styringen selv ! Slik menn - alltid har gjordt som den største selvfølge ovenfor kvinner .Gjør det samme mot dem .Der er du i din fulle rett til .Du bestemmer over din kropp .Ikke vær passiv og la mannen styre hele løpet .Ta styringen litt selv også .
jente4 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #35 Skrevet 6. august 2009 Du har nå fått en vekker - du erkjenner at du faktisk føler deg stresset i sengen .Og dermed ikke er skikkeig kåt og opphisset - som du burde vært for å nyte sexen max og kunne få orgasme som avslutning på aktiviteten . Flott at du er bevisst på det - for da kan du jobbe med deg selv og prøve å innse hvorfor du føler deg stresset .Kunn du vet hvorfor du føler deg slik . Tror hovedproblemet ditt ligger der .For kroppen din er fult i stand til å få orgasmer - det vet du jo selv at den er .For du har hatt 1000 orgasmer før alene og på andre måter . Så er nok det psykiske - som hindrer deg i å få max nytelse ut av kroppen din . Men du kan trene deg på å slappe mer av og stresse ned - i sexuelle situasjoner med din partner .Og bra om din partner involveres - så kan han hjelpe deg å ta ting roligere enn dere tidligere har gjordt ting.Slik at du er mer " med " på det dere gjør mentalt også - fullt og helt . Siden du har sexuelle sperrer mentalt - kan et glass rødvin eller 2 hjelpe - på å slappe mer av ...Eller en øl eller to er jo deilig avslappende .Men ikke mye alkohol -det er ødeleggende .Men små mengder kan være bra for kvinner spesielt , som er litt stresset eller usikre . Desverre har alltfor mange jenter gjennom oppdragelse og samfunnets kjønnsrollemønster - fått et litt forvrengt og ubevisst anstrengt syn på egen sexuell nytelse ...som noe mindre akseptert og fin aktivitet for kvinner .Enn det er for menn .Menn har alltid kunnet nyte sex uten dårlig samvittighet eller føle seg " pervo ", skitten , grisete , flau , anstrengt , stresset negative følelser i sexuelle situasjoner o.l ...he he Viktig du er litt bevisst over det snikende - NOKSÅ URETTFERDIGE kjønnsrollemønsteret alle blir et offer for . Og som for mange kvinner -påfører dem stress osv i sexuelle situasjoner .Tror noe slikt kan ligge bak ditt stress ... Selv om du ikke er bevisst på dette selv . Men er du klar over dette - er det lettere å kvitte seg med ufriheten og tvangstrøyen - slik at man våger å slippe seg fri ...sexuelt .Mange kvinner tør faktisk ikke det .Noen kvinner bruker mange år på å klare å slippe seg løs og være fri og uten hemninger .Ikke bli et " offer " for dette TS ! Protester imot dette - med å kreve egen nytelse , krev den tid du vil ha og trenger , ta styringen selv ! Slik menn - alltid har gjordt som den største selvfølge ovenfor kvinner .Gjør det samme mot dem .Der er du i din fulle rett til .Du bestemmer over din kropp .Ikke vær passiv og la mannen styre hele løpet .Ta styringen litt selv også . Er så enig, tusen takk. Du er ei skikkelig dame, tusen takk for all hjelp, forslag og erfaringer, kan jeg spørre hvor gammel du er?
HotMama Skrevet 6. august 2009 #36 Skrevet 6. august 2009 Du har nå fått en vekker - du erkjenner at du faktisk føler deg stresset i sengen .Og dermed ikke er skikkeig kåt og opphisset - som du burde vært for å nyte sexen max og kunne få orgasme som avslutning på aktiviteten . Flott at du er bevisst på det - for da kan du jobbe med deg selv og prøve å innse hvorfor du føler deg stresset .Kunn du vet hvorfor du føler deg slik . Tror hovedproblemet ditt ligger der .For kroppen din er fult i stand til å få orgasmer - det vet du jo selv at den er .For du har hatt 1000 orgasmer før alene og på andre måter . Så er nok det psykiske - som hindrer deg i å få max nytelse ut av kroppen din . Men du kan trene deg på å slappe mer av og stresse ned - i sexuelle situasjoner med din partner .Og bra om din partner involveres - så kan han hjelpe deg å ta ting roligere enn dere tidligere har gjordt ting.Slik at du er mer " med " på det dere gjør mentalt også - fullt og helt . Siden du har sexuelle sperrer mentalt - kan et glass rødvin eller 2 hjelpe - på å slappe mer av ...Eller en øl eller to er jo deilig avslappende .Men ikke mye alkohol -det er ødeleggende .Men små mengder kan være bra for kvinner spesielt , som er litt stresset eller usikre . Desverre har alltfor mange jenter gjennom oppdragelse og samfunnets kjønnsrollemønster - fått et litt forvrengt og ubevisst anstrengt syn på egen sexuell nytelse ...som noe mindre akseptert og fin aktivitet for kvinner .Enn det er for menn .Menn har alltid kunnet nyte sex uten dårlig samvittighet eller føle seg " pervo ", skitten , grisete , flau , anstrengt , stresset negative følelser i sexuelle situasjoner o.l ...he he Viktig du er litt bevisst over det snikende - NOKSÅ URETTFERDIGE kjønnsrollemønsteret alle blir et offer for . Og som for mange kvinner -påfører dem stress osv i sexuelle situasjoner .Tror noe slikt kan ligge bak ditt stress ... Selv om du ikke er bevisst på dette selv . Men er du klar over dette - er det lettere å kvitte seg med ufriheten og tvangstrøyen - slik at man våger å slippe seg fri ...sexuelt .Mange kvinner tør faktisk ikke det .Noen kvinner bruker mange år på å klare å slippe seg løs og være fri og uten hemninger .Ikke bli et " offer " for dette TS ! Protester imot dette - med å kreve egen nytelse , krev den tid du vil ha og trenger , ta styringen selv ! Slik menn - alltid har gjordt som den største selvfølge ovenfor kvinner .Gjør det samme mot dem .Der er du i din fulle rett til .Du bestemmer over din kropp .Ikke vær passiv og la mannen styre hele løpet .Ta styringen litt selv også . Yeah mama! Veldig godt skrevet, og viktig å få fram til alle kvinner!
Gjest womenwomen Skrevet 6. august 2009 #37 Skrevet 6. august 2009 Er så enig, tusen takk. Du er ei skikkelig dame, tusen takk for all hjelp, forslag og erfaringer, kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg er i begynnelsen av 30 årene .
Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 7. august 2009 #38 Skrevet 7. august 2009 Hm... la meg legge til en mannskommentar her: Er jo ikke sikkert jeg snakker for alle menn, samt at det kanskje er litt aldersrelatert dette, men: Når jeg er tilsengs med fruen så driter jeg i en valk her, en cellulitt der osv osv osv... Når jeg er der så er jeg der med en tanke: seksuell nytelse for oss begge Tror mange av sperrene kommer av nettopp for mye tenking.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå