Gå til innhold

vaginal orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som aldri har hatt en vaginal orgasme før. Bare orgasmer ved stimulering av klitoris.

Når jeg ble sammen med min nåværende kjæreste ble han kjempe sjokkert og var vant til en ekskjæreste som klarte å få multiorgasmer (vaginalt)

og han var bombesikker på at han skulle få meg til å oppleve vaginale orgasmer.

Dette har jeg aldri gjort, i løpet av det 1 og nesten halve året vi har vært sammen.

Men egentlig betyr det ikke så veldig mye for meg, jeg vet at ikke alle får det til.

Men han føler seg ikke som en mann sier han og føler at han ikke klarer å tilfredstille meg, men han glemmer at jeg klarer å få en orgasme ved stimulering av klitoris, selv om den må stimuleres mye i såfall, den er ikke kjempe sensitiv.

Han har fått en knekk i selvtilliten, hva kan jeg gjøre?

Jeg har selvfølgelig opplyst han om at det ikke har noe med han å gjøre, jeg har aldri klart dette. Jeg vil virkelig si noe til ham som gjør at han føler seg bedre.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg laget emnet her, men det plager meg mye fordi det plager han, og etter samleie er jeg forstatt kåt...

Er det flere som ikke får vaginale orgasmer her ?

Det hadde gjort saken mye bedre å fått høre at andre ikke er ulike meg.

Noen som har noen stillinger/ tips til stimulering og stimuleringsmåter av klitoris under samleie?

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Det gikk 10 år før kona fikk vaginale orgasmer, og nå skjer det 4-10 ganger årlig. De beste er dem hvor klitoris stimuleres av fingre eller vibrator, sier hun.

Kanskje noe å tenke på istedet for å stresse?

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Jeg er ei jente som aldri har hatt en vaginal orgasme før. Bare orgasmer ved stimulering av klitoris.

Når jeg ble sammen med min nåværende kjæreste ble han kjempe sjokkert og var vant til en ekskjæreste som klarte å få multiorgasmer (vaginalt)

og han var bombesikker på at han skulle få meg til å oppleve vaginale orgasmer.

Dette har jeg aldri gjort, i løpet av det 1 og nesten halve året vi har vært sammen.

Men egentlig betyr det ikke så veldig mye for meg, jeg vet at ikke alle får det til.

Men han føler seg ikke som en mann sier han og føler at han ikke klarer å tilfredstille meg, men han glemmer at jeg klarer å få en orgasme ved stimulering av klitoris, selv om den må stimuleres mye i såfall, den er ikke kjempe sensitiv.

Han har fått en knekk i selvtilliten, hva kan jeg gjøre?

Jeg har selvfølgelig opplyst han om at det ikke har noe med han å gjøre, jeg har aldri klart dette. Jeg vil virkelig si noe til ham som gjør at han føler seg bedre.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg laget emnet her, men det plager meg mye fordi det plager han, og etter samleie er jeg forstatt kåt...

Er det flere som ikke får vaginale orgasmer her ?

Det hadde gjort saken mye bedre å fått høre at andre ikke er ulike meg.

Noen som har noen stillinger/ tips til stimulering og stimuleringsmåter av klitoris under samleie?

Håper på svar!

Vaginalorgasme kalles jo den " modne kvinnes orgasme " ! Nettopp forde den nok er vanligere blant litt voksne kvinner - enn hos ungjenter under 20 år og tenåringer .

Om det er noen trøst - blir vaginal orgasme enklere å få når du blir litt eldre og mer erfaren . En kvinnes kjønnsdrifter blir merkbart sterkere med årene og kjønnsorganene ser ut til å reagere mer positivt på stimuli også av den grunn -at kjønnsdriften er sterkere og kjønnsorganene blir kraftigere lubrikert og errigert utvendig og innvendig .Kanskje nettopp forde sexlysten er på topp .

Men p-piller ser ut til å ta ifra kvinner mye av sin naturlige sexlyst og nytelse ved sex også desverre .P- piller kan virke veldig negativt inn på lystfølelsen og nytelsen ved sex .Og som oftest er det de yngste kvinnene som velger å bruke p-piller . Så dette kan være en liten forklaring på hvorfor de yngste sliter mer med sexlyst og orgasme - enn de litt eldre .Som kjenner kroppen og sine drifter bedre.Og ofte velger andre prevensjonsmidler som kondom , strilisering , pessar o.l Foreslår du finner g- punktet ditt og leser om hvordan dette skal stimuleres .

Du er sikkert ung & grønn på dette enda : )

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Vaginalorgasme kalles jo den " modne kvinnes orgasme " ! Nettopp forde den nok er vanligere blant litt voksne kvinner - enn hos ungjenter under 20 år og tenåringer .

Om det er noen trøst - blir vaginal orgasme enklere å få når du blir litt eldre og mer erfaren . En kvinnes kjønnsdrifter blir merkbart sterkere med årene og kjønnsorganene ser ut til å reagere mer positivt på stimuli også av den grunn -at kjønnsdriften er sterkere og kjønnsorganene blir kraftigere lubrikert og errigert utvendig og innvendig .Kanskje nettopp forde sexlysten er på topp .

Men p-piller ser ut til å ta ifra kvinner mye av sin naturlige sexlyst og nytelse ved sex også desverre .P- piller kan virke veldig negativt inn på lystfølelsen og nytelsen ved sex .Og som oftest er det de yngste kvinnene som velger å bruke p-piller . Så dette kan være en liten forklaring på hvorfor de yngste sliter mer med sexlyst og orgasme - enn de litt eldre .Som kjenner kroppen og sine drifter bedre.Og ofte velger andre prevensjonsmidler som kondom , strilisering , pessar o.l Foreslår du finner g- punktet ditt og leser om hvordan dette skal stimuleres .

G - punkts orgasme kan din partner gi deg - om han vet hvor g-punktet ER og hvordan han best kan stimulere dette .Problemet er at de aller fleste menn ikke aner hvor g-punktet ER - ikke leter og ikke leser - jenter virker også ganske uvitende om dette . Men all informasjon er tilgjengelig .Blant annet på internett .

Ofte kan det være enklest å første gang få g-punkts orgasme under finger stimuli av g- punktet . Når man blir litt eldre - syns jeg g-punktet blir merkbart lettere og mye kraftigere errigert / oppsvulmet - og derfor mer følsomt .Sikkert forde en 30 åring ofte er kåtere enn en 17 åring , og dermed oppnår en kraftigere erreksjon av sensitive områder i underlivet .Og dermed øket følsomhet også .

Skrevet

Jeg prøvde å få til en selv en gang.. da prøvde jeg på en kvinnelig ejakulasjon.

Som "beskrevet" i "oppskriften" skulle man kjenne en intens følelse av å urinere, (noe som jeg ofte får under samleie og da tar en pause) Og det kom en blank og luktfri væske ut av meg, MYE, ved stimulering av g punktet, etter en "kom hit" bevegelse med fingrene. Dette var godt, men jeg er nok ganske sikker på at dette ikke var en orgasme. Men jeg bruker ikke å "onanere" på denne måten..

Dette skjedde flere ganger etter hverandre (10 ganger).

Hva var dette?

Jeg og kjæresten min vil så gjerne at jeg skal klare å få en vaginalorgasme og å kunne ejakulere hadde ikke skadet heller!

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg prøvde å få til en selv en gang.. da prøvde jeg på en kvinnelig ejakulasjon.

Som "beskrevet" i "oppskriften" skulle man kjenne en intens følelse av å urinere, (noe som jeg ofte får under samleie og da tar en pause) Og det kom en blank og luktfri væske ut av meg, MYE, ved stimulering av g punktet, etter en "kom hit" bevegelse med fingrene. Dette var godt, men jeg er nok ganske sikker på at dette ikke var en orgasme. Men jeg bruker ikke å "onanere" på denne måten..

Dette skjedde flere ganger etter hverandre (10 ganger).

Hva var dette?

Jeg og kjæresten min vil så gjerne at jeg skal klare å få en vaginalorgasme og å kunne ejakulere hadde ikke skadet heller!

Ja men da er du på " vei " jente , og vet hvordan du skal stimulere dette området ! Fortsett å gjøre dette så du lærer å kjenne dette området når du er kåt - du vil reagere mer og mer positivt på det , jo mer vant du blir til dette og om du finner denne stimulering MENTALT OPPHISSENDE også . Det er nøkkelen - du må like dette også mentalt - ikke bare fysisk .Kropp og hodet må spille på lag .Når du blir vant til denne type stimuli - kommer orgasme etterhvert .Husk å gjøre dette når du er extremt kåt .Prøv å ikke rør klitten , nekt deg selv å røre klitten - selv om den er raskeste vei til hurtig orgasme for deg .Kunn stimuler g-punktet når du ønsker orgasme under eks onani .Du vil få det til .Er bare en vane sak .Dette handler bare om å lære seg til å få orgasmer på andre måter enn ved klitoris stimulering . Mitt g - punkt kan periodevis være like sensitivt og følsomt nesten som klitoris ....kommer litt an på hvor i syklusen jeg er og hvor kåt jeg er .

Av og til kjenner jeg g-punktet er så sensitivt - at jeg ikke vil berøres der med fingrene og blir strax øm .Av og til vil jeg Kunn stimuleres med penis - forde det stimulerer g-punktet mye " mildere " .Og er mer behagelig - når jeg er " overfølsom " i perioder . Varierer fra gang til gang .

Uansett - g-punktet ble mer følsomt med årene .Kanskje forde jeg sluttet på p-piller og fikk sterkere sex drive . Aner ikke hvorfor .Men det er også litt vanesak å stimulere seg selv på det , eller la partner gjøre det .Får ofte orgasme under onani - kunn ved å stimulere g-punkt selv ...med fingrene .Selv om det er slitsomt .Er det utrolig deilig .Og jeg har ikke dildo ...så må da bruke fingrene : ) Men de duger - får det til : ) Ellers bruker jeg mannen til dette ...ha ha

Han har langt større og sterkere fingre enn meg : )

Skrevet

Jeg er 27 år og lykkelig gift, er ingen nykommer på sex, men har aldri hatt en vaginalorgasme. Har veldig gode orgasmer hvis klitoris stimuleres, men altså klarer ikke å få vaginal.

Jeg har aldri stresset med det, har kost meg uten jeg. Vi har prøvd, men ikke fått det til.

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg er 27 år og lykkelig gift, er ingen nykommer på sex, men har aldri hatt en vaginalorgasme. Har veldig gode orgasmer hvis klitoris stimuleres, men altså klarer ikke å få vaginal.

Jeg har aldri stresset med det, har kost meg uten jeg. Vi har prøvd, men ikke fått det til.

Du får det sikkert til en gang , du er enda ung : ) Og da blir du overrasket over hvor forskjellige de orgasmene er .Er stor forskjell på hvordan de føles nemlig .De er helt ulike .Kan ikke sammenlignes .Føles mer intenst kanskje - forde man ikke har noen kontroll selv . Og en blir overrasket over sine egne reaksjoner , lydnivå , hvordan de virker inn på hodet , kjenner hodet blir grillet litt .Kanskje ikke så ulikt et epilepsi anfall .Ja sammenligner dem med det .For man har ingen kontroll over kroppen da .

Kanskje det handler litt om å tillate seg å miste kontrollen ? For å oppnå de kraftigste typene orgasmer , som svimeslår deg bokstavelig talt .

Jeg er overbevist om at ingen menn kan ha så kraftige orgasmer som oss kvinner : )

Menn er de som har kontrollen .Vi er de som må " miste " kontrollen for å oppnå de hardeste orgasmene ...

Gjest superbad
Skrevet

Som "beskrevet" i "oppskriften" skulle man kjenne en intens følelse av å urinere, (noe som jeg ofte får under samleie og da tar en pause) Og det kom en blank og luktfri væske ut av meg, MYE, ved stimulering av g punktet, etter en "kom hit" bevegelse med fingrene. Dette var godt, men jeg er nok ganske sikker på at dette ikke var en orgasme.

Oi, kult! Spruta du utover inventaret da?

(PS: du vet at lavkonsentrert urin er blank?)

Skrevet
Du får det sikkert til en gang , du er enda ung : ) Og da blir du overrasket over hvor forskjellige de orgasmene er .Er stor forskjell på hvordan de føles nemlig .De er helt ulike .Kan ikke sammenlignes .Føles mer intenst kanskje - forde man ikke har noen kontroll selv . Og en blir overrasket over sine egne reaksjoner , lydnivå , hvordan de virker inn på hodet , kjenner hodet blir grillet litt .Kanskje ikke så ulikt et epilepsi anfall .Ja sammenligner dem med det .For man har ingen kontroll over kroppen da .

Kanskje det handler litt om å tillate seg å miste kontrollen ? For å oppnå de kraftigste typene orgasmer , som svimeslår deg bokstavelig talt .

Jeg er overbevist om at ingen menn kan ha så kraftige orgasmer som oss kvinner : )

Menn er de som har kontrollen .Vi er de som må " miste " kontrollen for å oppnå de hardeste orgasmene ...

Jeg føler jeg har ganske så sterke orgasmer ved klitoris stimuli, men jeg vet jo ikke om det er sterkere enn de "fleste" , men alle er jo forskjellige...

De kan vare i over 20 sekunder.. Er ganske usikker på hva som er normalt her!

Skrevet
Oi, kult! Spruta du utover inventaret da?

(PS: du vet at lavkonsentrert urin er blank?)

Jeg er ganske så sikker på at det ikke var urin.. men er ikke 100% sikker, selvfølgeli.

Fordi jeg har jo alltid trodd at den kommer i forbindelse med en orgasme.. noe som den ikke gjorde, da var den svært svak i så fall.

Jeg kunne holde på i timesvis.

Dette skjedde mange ganger, så mye urin tror jeg ikke at jeg har i kroppen, da jeg ogsp var på toalettet før.

men dette er faktisk veldig interessant.. et ltema som ikke er så altfor mye snakk om :)

Skrevet

Et tips er å leke med dildo/vibrator. Jeg hadde ikke hatt noen vaginale orgasmer før jeg hadde brukt en vibrator som ligner på "the rabbit", altså en dildo med klitorisstimulator på. En venninne av meg har også sagt at det har blitt lettere for henne å komme under samleie etter at hun har øvd seg med en sånn. Det er mange kvinner som ikke klarer å komme under samleie og jeg har selv bare opplevd det noen få ganger. Når det først skjer kan jeg godt komme to-tre ganger på rad, da er det liksom satt i gang. Som sagt, kjøp deg en god vibrator og lek dere litt med den. Tro meg, han vil bli megakåt når han ser deg komme... :lur:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Be fyren skjerpe seg! Er DU fornøyd med sexen dere har? Da skal han vel for svare drite i hva EKSEN fikk av orgasmer!!! Han har da pokker meg bare med å konsentrere seg om den sexen DERE har sammen og den nytelsen DU får av sex med han. Ikke hva eksen fikk... Herregud for en teit fyr...

Skrevet
Et tips er å leke med dildo/vibrator. Jeg hadde ikke hatt noen vaginale orgasmer før jeg hadde brukt en vibrator som ligner på "the rabbit", altså en dildo med klitorisstimulator på. En venninne av meg har også sagt at det har blitt lettere for henne å komme under samleie etter at hun har øvd seg med en sånn. Det er mange kvinner som ikke klarer å komme under samleie og jeg har selv bare opplevd det noen få ganger. Når det først skjer kan jeg godt komme to-tre ganger på rad, da er det liksom satt i gang. Som sagt, kjøp deg en god vibrator og lek dere litt med den. Tro meg, han vil bli megakåt når han ser deg komme... :lur:

Jeg har faktisk en mini rabbit, men har ikke brukt den til annet enn klitorisstimuli...

Kjæresten min er ikke så veldig glad i sexleketøy, slik som meg, men poenget med disse innleggene, var å få en liten bekreftelse. Bare sånn at andre skriver at deres vaginale orgasmer kommer på søvfat.

Kjæresten min vet alt om hvor g-punkte mitt sitter og fungerer, men jeg har aldri klart å få en ORGASME før, selv om det er utrooolig deilig, og det er jo det som spiller en rolle, er det ikke? ;)

Hovedproblemet er bare hans selvtillit pga at han ikke klarer å gi meg en vaginal orgasme og at jeg er sprengkåt etter en liten hyrdestund. :ler:

Skrevet
Be fyren skjerpe seg! Er DU fornøyd med sexen dere har? Da skal han vel for svare drite i hva EKSEN fikk av orgasmer!!! Han har da pokker meg bare med å konsentrere seg om den sexen DERE har sammen og den nytelsen DU får av sex med han. Ikke hva eksen fikk... Herregud for en teit fyr...

Han snakker verken om det eller eksen sin., vi har bare snakket om det en gang.

Jeg skjønner at han ble sjokkert og finner det uvant at han ikke klarer å gi med en vaginal orgasme.

MEn han skjønner at dette ikke spiller noen stor rolle for meg, når jeg klarer å komme ved klitorisstimuli, og da betyr det ikke stort for han heller :)

OG btw, han konsentrerer seg kunn om meg og vår sex,!

Gjest womenwomen
Skrevet

Enig med deg - for en gangs skyld ! Teit å åpenlyst sammenligne henne med andre - for så å fortelle henne at hun ikke " holder mål " kontra Xèn . Er jo bare å ødelegge selvtillitten hennes - å gjøre noe så dumt . En ting er hva han tenker - men det kan han vennligst holde for seg selv . Om han er noenlunde sosialt inteligent - er man forsiktig med hva man sier . Som hun sier - har hun fått en knekk i selvtillitten pga at han forteller henne hvor ofte og lett Xèn kom med han .

Kanskje han forteller dette for å indirekte fortelle henne - at han er en " bra elsker " og det er hun som eier problemet ...mulig .Men stygt likevel .

Vell TS ! Om han ikke holder opp med å sammenligne deg med Xèn .

Så kan du jo la han få smake sin egen medisin . Fortelle hvor velutstyrt din X var - kontra han ...he he Tipper pipa da får en annen lyd : )

Skrevet

Jeg skjønner at han ble sjokkert og finner det uvant at han ikke klarer å gi med en vaginal orgasme.

MEn han skjønner at dette ikke spiller noen stor rolle for meg, når jeg klarer å komme ved klitorisstimuli, og da betyr det ikke stort for han heller :)

OG btw, han konsentrerer seg kunn om meg og vår sex,!

Jeg tror at han er blitt grundig lurt av sin ex jeg! Han har vel bare peisa på og så har hun faket for å bli ferdig med elendigheta! :gjeiper:

Skrevet
Jeg har faktisk en mini rabbit, men har ikke brukt den til annet enn klitorisstimuli...

Kjæresten min er ikke så veldig glad i sexleketøy, slik som meg, men poenget med disse innleggene, var å få en liten bekreftelse. Bare sånn at andre skriver at deres vaginale orgasmer kommer på søvfat.

Kjæresten min vet alt om hvor g-punkte mitt sitter og fungerer, men jeg har aldri klart å få en ORGASME før, selv om det er utrooolig deilig, og det er jo det som spiller en rolle, er det ikke? ;)

Hovedproblemet er bare hans selvtillit pga at han ikke klarer å gi meg en vaginal orgasme og at jeg er sprengkåt etter en liten hyrdestund. :ler:

Vel og bra å få bekreftelse på dette. Men tror noen her inne prøver å hinte til at du ikke har vondt av å bruke et leketøy eller noe for å bli bedre kjent med kroppen din. Selv om du har det godt nå... så vil du få MYE eller ENDA MER glede av å få store multi orgasmer vaginalt. Og for de fleste er det nok en treningssak... selv om det selvsagt er enklere for noen.. og kanksje umulig for noen også. Men poenget er at du antagelig kan klare å utvikle slike orgasmer og få MYE glede av det med litt egentrening eller trening med partneren din! Og det vil du ha glede av her gang du har sex resten av livet... så anbefales først og fremst for din egen del! ;)

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg føler jeg har ganske så sterke orgasmer ved klitoris stimuli, men jeg vet jo ikke om det er sterkere enn de "fleste" , men alle er jo forskjellige...

De kan vare i over 20 sekunder.. Er ganske usikker på hva som er normalt her!

Jeg sier ikke at klitoris orgasmer ikke føles sterke og gode - for det gjør de så absolutt .De kan være mega intense og sterke de også på sin måte .Og de kan være " kombinasjonsorgasmer "

Men jeg sier at vaginale orgasmer føles veldig ANNERLEDES enn klitorisorgasmer .

Er så stor forskjell - at de kan ikke sammenlignes engang .Men de varierer i styrke de også selvfølgelig .Men de kraftigste vaginale orgasmene er KONGE . Og kan ikke sammenlignes .

Når du har hatt din første - husker du den orgasmen mye bedre - enn alle orgasmene du har hatt i løpet av hele ditt liv . De er en mye større opplevelse syns jeg .Selv om jeg kan få 10 klitoris orgasmer etter hverandre - om jeg vil .Så er de vaginale å foretrekke syns jeg . Da de er dypere - og kjennes bedre i " hodet " ...ikke bare i kroppen .Du er svimeslått .Herlig følelse - som om man er ruset på et eller annet stoff etterpå .Vanskelig å forklare .Men de er meget kraftig berusende . Eneste måten jeg kan forklare det på .

Skrevet
Enig med deg - for en gangs skyld ! Teit å åpenlyst sammenligne henne med andre - for så å fortelle henne at hun ikke " holder mål " kontra Xèn . Er jo bare å ødelegge selvtillitten hennes - å gjøre noe så dumt . En ting er hva han tenker - men det kan han vennligst holde for seg selv . Om han er noenlunde sosialt inteligent - er man forsiktig med hva man sier . Som hun sier - har hun fått en knekk i selvtillitten pga at han forteller henne hvor ofte og lett Xèn kom med han .

Kanskje han forteller dette for å indirekte fortelle henne - at han er en " bra elsker " og det er hun som eier problemet ...mulig .Men stygt likevel .

Vell TS ! Om han ikke holder opp med å sammenligne deg med Xèn .

Så kan du jo la han få smake sin egen medisin . Fortelle hvor velutstyrt din X var - kontra han ...he he Tipper pipa da får en annen lyd : )

NEineinei!!

MEn han skjønner at dette ikke spiller noen stor rolle for meg, når jeg klarer å komme ved klitorisstimuli, og da betyr det ikke stort for han heller

OG btw, han konsentrerer seg kunn om meg og vår sex!

Jeg har ikke dårlig selvtillit!! Dere har missforstått.. det var han som hadde det i begynnelsen fordi han var redd for at han ikke klarte å tilfredstille meg.

Hadde han i det hele tatt nevn eksen sin, hadde ikke vi vært sammen, i hværtfall ikke om han hadde snakket om henne og deres seksualliv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...