Gjest Gjest_Fiffi_* Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hva vil du si er et godt oppvektsmiljø for ditt barn?
Gjest *Mim* Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 At barnet mitt får muligheter til å utvikle seg og evnene sine. God tilgang på natur, litteratur, fritidstilbud, venner. Lite kriminalitet og trafikk.
Nigo-san Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg vil si det er et miljø som både er trygt og gir utfordringer, hver til sin tid. De skal både kunne leke ubekymret, og få brynt seg litt på virkeligheten-trafikk ser jeg bare på som et gode, faktisk, da lærer de seg det også De skal lære å respektere og være vennlige mot naboer, gamle som unge og uansett etnisk bakgrunn, lære en porsjon toleranse, ansvarlighet og høflighet, og også kunne hoppe rundt i sklia og rope med høye stemmer innimellom For øvrig scorer en god skole med engasjerte lærere (tilsvarende med barnehage), et godt kulturtilbud med sport, musikkskole, dansing og andre aktiviteter, og mange museer og musikktilbud for barn, høyt.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Foreldre som lever livet sitt med oppturer og nedturer som best de kan, for både seg selv og andre. Som kjenner seg selv på godt og vondt. Og klarer å formidle dette til barna sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå