Gjest Jesper19 Skrevet 5. august 2009 #1 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er en gutt som snart bli 19. Sliter litt med jenter og sånn og tenkte noen her kunne hjelpe meg litt. Jeg har aldri hatt kjæreste før, er jomfru men har smårota litt i fylla og sånn. Har blitt kalt stygg av jenter før, og blir vel fortsatt det i blant også. Tror hvertfall det at jeg har hørt at jenter har sagt jeg er stygg bare når jeg er ute å handler. Ganske sikker på det hvertfall, men kan jo være at jeg har hørt feil eller noe. Men la oss ta utgangspunkt i det hvertfall at jeg er stygg. Jeg har tenkt litt på å trene, bygge opp kroppen å få litt muskler. Vaskebrettmage og markerte muskler på resten av kroppen. Jeg vet hvordan jeg skal trene for å få til dette, men er usikker fordi jeg ikke er sikker på at dette vil gi meg noe løft. Jeg tenker at folk som allerede ser bra ut eller ser vanlig ut kan få et løft med dette, men at vi som er stygge kanskje til og med taper på å ha en muskuløs kropp. At vi på en måte gir inntrykk av at vi tror vi er fine og virker arrogant liksom. Så hva syns dere, skal jeg satse på å bygge kroppen eller la det være? Jeg er ikke overvektig, men heller ikke spinkel. Jeg er ganske tynn med litt utbulende mage, men tidligere har jeg tenkt at dette kanskje er like greit hvis jeg er stygg. At det på en måte blir et sympatisk trekk i motsetning til å være muskuløs. So, la det være eller trene som bare faen? Jeg forventer ikke at jeg skal bli en drømmeprins med muskler, men at jeg kanskje kan ha økte sjangser på å få meg dame engang i framtiden. Men at det også kan føre til det totalt motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 5. august 2009 #2 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg syns det høres veldig merkelig ut at noen skal ha kalt deg stygg i den alderen du og dine jevnaldrende er. Om du hadde vært mindreårig, hadde det hørtes mer sannsynlig ut, ettersom folkeskikken ang. akkurat det har en tendens til å bedres med alderen. Så jeg lurer på om det at du selv tror at du er lite pen, gjør deg mer sårbar når det gjelder å tro at andre mener det samme. Hvis man også forventer at jenter som står og hvisker i en krok, sier at man er stygg, er det vel fort gjort å tro at man faktisk hører det blir sagt. Så til trening og det der. Nå syns jeg det er en litt trist motivasjon for å starte å trene - at man skal bli mindre "stygg". Samtidig er jo trening uansett bra (så lenge man ikke blir helt besatt og overdriver). Og hvis jeg skal svare helt ærlig og kanskje lite "korrekt", så tror jeg du vil oppfattes kjekkere med litt mer muskler. Det er det samme med skjeggstubber. Jeg traff igjen flere menn jeg hadde gått på ungdomsskole med da jeg var på gjenforening i fjor. Og jeg registrerte at det for flere gjorde seg med litt mer kjøtt/muskler på kroppen, litt skjeggstubber, en mer interessant klesstil og en mer selvsikker utstråling. Men det mener jeg ikke å si at ingen syns du er attraktiv som tynn, for jeg tror jenters smak er så forskjellig (ikke alle leter etter vaskebrettmager). Så om du ikke ønsker å begynne å trene, syns jeg ikke du skal gi opp å få oppmerksomhet fra damer i en alder av 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #3 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er en gutt som snart bli 19. Sliter litt med jenter og sånn og tenkte noen her kunne hjelpe meg litt. Jeg har aldri hatt kjæreste før, er jomfru men har smårota litt i fylla og sånn. Har blitt kalt stygg av jenter før, og blir vel fortsatt det i blant også. Tror hvertfall det at jeg har hørt at jenter har sagt jeg er stygg bare når jeg er ute å handler. Ganske sikker på det hvertfall, men kan jo være at jeg har hørt feil eller noe. Men la oss ta utgangspunkt i det hvertfall at jeg er stygg. Jeg har tenkt litt på å trene, bygge opp kroppen å få litt muskler. Vaskebrettmage og markerte muskler på resten av kroppen. Jeg vet hvordan jeg skal trene for å få til dette, men er usikker fordi jeg ikke er sikker på at dette vil gi meg noe løft. Jeg tenker at folk som allerede ser bra ut eller ser vanlig ut kan få et løft med dette, men at vi som er stygge kanskje til og med taper på å ha en muskuløs kropp. At vi på en måte gir inntrykk av at vi tror vi er fine og virker arrogant liksom. Så hva syns dere, skal jeg satse på å bygge kroppen eller la det være? Jeg er ikke overvektig, men heller ikke spinkel. Jeg er ganske tynn med litt utbulende mage, men tidligere har jeg tenkt at dette kanskje er like greit hvis jeg er stygg. At det på en måte blir et sympatisk trekk i motsetning til å være muskuløs. So, la det være eller trene som bare faen? Jeg forventer ikke at jeg skal bli en drømmeprins med muskler, men at jeg kanskje kan ha økte sjangser på å få meg dame engang i framtiden. Men at det også kan føre til det totalt motsatte. Jeg tror ikke du er stygg - er nok bare noe du inbiller deg .Men du er kanskje litt hengslete - som mange gutter er i din alder . Mange menn blir desuten penere som " voksne menn " enn da de var unggutter på 18 - 20 osv .Noen menn blir ikke tilstrekkelig maskuline før de når 30 års alder .Først da ser enkelte ut som " menn " og tiltrekker seg damenes oppmerksomhet . Jeg syns det er en god ide å trene for å bygge opp din egen selvtillitt , maskulinitet og bedre fysikk . Er bare positive sider ved trening - så lenge man ikke overdriver og holder seg unna anabole steroider . Tror trening vil virke veldig positivt for deg . Kvinner tiltrekkes av maskulinitet - akkurat som menn liker feminine jenter . Om du bygger opp et mer maskulint utseende ved trening - skulle det absolutt virke tiltrekkende på damene . Alle liker en sunn , sterk og pen kropp . Gjør det beste ut av deg selv . Tenk over hvordan du kler deg og . Og om du kanskje trenger en klipp hos frisør m.m Værste som finns på unggutter - er langt hår ...huff så femi ... Kunn menn som er utpreget maskuline - kan kle langt hår . De andre - vil ikke se bra ut med det .Heller ustelt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. august 2009 #4 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg ser ingen grunn til at du ikke skal trene. Trening + flatterende og moderne klær kan gjøre underverker på en gutts atraktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx82 Skrevet 5. august 2009 #5 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er en gutt som snart bli 19. Sliter litt med jenter og sånn og tenkte noen her kunne hjelpe meg litt. Jeg har aldri hatt kjæreste før, er jomfru men har smårota litt i fylla og sånn. Har blitt kalt stygg av jenter før, og blir vel fortsatt det i blant også. Tror hvertfall det at jeg har hørt at jenter har sagt jeg er stygg bare når jeg er ute å handler. Ganske sikker på det hvertfall, men kan jo være at jeg har hørt feil eller noe. Men la oss ta utgangspunkt i det hvertfall at jeg er stygg. Jeg har tenkt litt på å trene, bygge opp kroppen å få litt muskler. Vaskebrettmage og markerte muskler på resten av kroppen. Jeg vet hvordan jeg skal trene for å få til dette, men er usikker fordi jeg ikke er sikker på at dette vil gi meg noe løft. Jeg tenker at folk som allerede ser bra ut eller ser vanlig ut kan få et løft med dette, men at vi som er stygge kanskje til og med taper på å ha en muskuløs kropp. At vi på en måte gir inntrykk av at vi tror vi er fine og virker arrogant liksom. Så hva syns dere, skal jeg satse på å bygge kroppen eller la det være? Jeg er ikke overvektig, men heller ikke spinkel. Jeg er ganske tynn med litt utbulende mage, men tidligere har jeg tenkt at dette kanskje er like greit hvis jeg er stygg. At det på en måte blir et sympatisk trekk i motsetning til å være muskuløs. So, la det være eller trene som bare faen? Jeg forventer ikke at jeg skal bli en drømmeprins med muskler, men at jeg kanskje kan ha økte sjangser på å få meg dame engang i framtiden. Men at det også kan føre til det totalt motsatte. Ganske mange mennesker kan komme med utrolige mange sårende kommentarer til andre, uten at de selv forstår hvor stor skade de kan gjøre. "Tilgi dem, de vet ikke hva de gjør" - er nok en tenkemåte som kan vinne frem når det gjelder sånne folk.. Enten blir de voksne og innser alt det forkastelige de har gjort mot andre, og vokser som menneske,- eller så vil de aldri forstå hva de har holdt på med. Uansett, er du kommet lengre enn dem allerede,- trøst deg med det! Ikke gå ut fra at du er "stygg" som du sier, skjønnhet er subjektivt, selv om de fleste har noenlunde lik oppfatning av ulike attraktive ytre eller indre egenskaper, vil ikke det si at alle leter eller foretrekker en modell, eller at ikke nettopp du kan være verdens fineste for den jenta som faller for deg. Å trene er en god ide, om du føler det vil gi deg bedre selvtillit. Fysisk velvære kan gi også en psykisk gevinst, og tro på deg selv er kanskje det du trenger aller mest? Jeg var sammen med min eks i 5 år, han er en flott person, og han var jomfru når han var 19 år og vi møttes. Det er ikke såå uvanlig, og det var ikke fordi han aldri hadde fått noe tilbud, men han var litt som deg; usikker på seg selv i forhold til jenter, eget utseende o.l. Aldri la tanken om at du er en mindre verdifull person enn andre få slippe til, og ihvertfall ikke basert på utseende, et menneske er så mye mer enn "bare" det!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 5. august 2009 #6 Del Skrevet 5. august 2009 Men la oss ta utgangspunkt i det hvertfall at jeg er stygg. Med det utgangspunktet trur eg ikkje du kjem stort lenger... Du er nøydt å byrje å akseptere deg sjølv. Eg har vore nede i den renna sjølv, då eg sannsynlegvis er under snittet. Men etter at eg byrja å fortelje meg sjølv at eg likte meg sjølv, så kom sjølvtillita. Og tru det eller ei, der har vore gutar (fleirtal =O) som har forelska seg. Så det går an. Ikkje alle menneskja er så opptatt av utsjånaden, vi berre merkar ikkje så mykje til dei. Berre fortsett å trene, det vil nok auke sjølvtillita di sidan du veit at du ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 5. august 2009 #7 Del Skrevet 5. august 2009 Gjør det du trives med, om det er å trene eller sitte foran dataen hele dagen. Drit i om andre kaller deg stygg. Du kommer nok til å møte en jente som syns du er utrolig fin, akkurat som du er. Xen min var den type gutt som de fleste ikke faller for. Høy, tynn, datanerd, ikke veldig mange venner osv. Jeg er en jente med mange venner og som er (har jeg hørt) veldig pen. Jeg falt for fyren pga. personlighet så vel som utseendet. Seriøst, du kommer til å møte drømmejenta. Ikke bry deg om alle de andre. De vil du vel uansett ikke ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jesper19 Skrevet 5. august 2009 #8 Del Skrevet 5. august 2009 takk for alle svar. Det at jeg er stygg plager meg egentlig ikke. Selvtilliten min er egentlig ikke så lav, til tross for dette. Jeg bare lurer på om det hjelper å ha en fin kropp kontra en utrent en, og det virker som det stemmer. Da får jeg vel bare begynne å trene etter sommern. så igjenn, takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #9 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg er en gutt som snart bli 19. Sliter litt med jenter og sånn og tenkte noen her kunne hjelpe meg litt. Jeg har aldri hatt kjæreste før, er jomfru men har smårota litt i fylla og sånn. Har blitt kalt stygg av jenter før, og blir vel fortsatt det i blant også. Tror hvertfall det at jeg har hørt at jenter har sagt jeg er stygg bare når jeg er ute å handler. Ganske sikker på det hvertfall, men kan jo være at jeg har hørt feil eller noe. Men la oss ta utgangspunkt i det hvertfall at jeg er stygg. Jeg har tenkt litt på å trene, bygge opp kroppen å få litt muskler. Vaskebrettmage og markerte muskler på resten av kroppen. Jeg vet hvordan jeg skal trene for å få til dette, men er usikker fordi jeg ikke er sikker på at dette vil gi meg noe løft. Jeg tenker at folk som allerede ser bra ut eller ser vanlig ut kan få et løft med dette, men at vi som er stygge kanskje til og med taper på å ha en muskuløs kropp. At vi på en måte gir inntrykk av at vi tror vi er fine og virker arrogant liksom. Så hva syns dere, skal jeg satse på å bygge kroppen eller la det være? Jeg er ikke overvektig, men heller ikke spinkel. Jeg er ganske tynn med litt utbulende mage, men tidligere har jeg tenkt at dette kanskje er like greit hvis jeg er stygg. At det på en måte blir et sympatisk trekk i motsetning til å være muskuløs. So, la det være eller trene som bare faen? Jeg forventer ikke at jeg skal bli en drømmeprins med muskler, men at jeg kanskje kan ha økte sjangser på å få meg dame engang i framtiden. Men at det også kan føre til det totalt motsatte. prøv heller fint hår. har veldig mye å si. La det vokse litt og så få deg en fin klipp som rammer inn ansiktet på en fin måte. og få deg noen fine klær. jeg syns ikke trening er sååå nødvendig, så lenge du ikke er overvektig. litt oppstarmming er alltid bra da, men definerte muskler og alt det der er IKKE nødvendig for å regnes som hot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå