Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Leter etter en sminkefjerner som er skånsom mot huden, ikke inneholder rare ting, ikke inneholder ting som tetter porene, men som allikevel klarer å fjerne vannfast mascara. Hjelp!
Lilandry Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 (endret) Elizabeth Arden har en jeg liker godt, denne er olje i og skal ristes (men må som oftest til ved vannfast øyesminke). Tetter porer? Hva mener du? Du bruker vel ikke øyesminkefjerner på hele ansiktet? Endret 5. august 2009 av Lilandry
Quirky Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg elsker precleanse fra Dermalogica, som er en oljebasert makeupfjerner du kan bruke i hele ansiktet- den fjerner absolutt all makeup, uten at du trenger å gni. Skånsom, og selv om den er oljebasert er den super også til kombinert og fet hud, min fete kombinasjonshud hud har faktisk blitt bedre etter at jeg begynte å bruke den. Endret 5. august 2009 av Quirky
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Elizabeth Arden har en jeg liker godt, denne er olje i og skal ristes (men må som oftest til ved vannfast øyesminke). Tetter porer? Hva mener du? Du bruker vel ikke øyesminkefjerner på hele ansiktet? Jeg bruker foundation og concealer som er vanskelige å vaske av med bare rent vann, så jeg ønsker en sminkefjerner som kan brukes i hele ansiktet. Tror ikke jeg har råd til en egen sminkefjerner til øynene akkurat nå. Jeg elsker precleanse fra Dermalogica, som er en oljebasert makeupfjerner du kan bruke i hele ansiktet- den fjerner absolutt all makeup, uten at du trenger å gni. Skånsom, og selv om den er oljebasert er den super også til kombinert og fet hud, min fete kombinasjonshud hud har faktisk blitt bedre etter at jeg begynte å bruke den. Jeg har også fet hud, så denne her skal jeg teste! Vasker/renser du ansiktet etter at du har brukt den?
Quirky Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Jeg bruker foundation og concealer som er vanskelige å vaske av med bare rent vann, så jeg ønsker en sminkefjerner som kan brukes i hele ansiktet. Tror ikke jeg har råd til en egen sminkefjerner til øynene akkurat nå. Jeg har også fet hud, så denne her skal jeg teste! Vasker/renser du ansiktet etter at du har brukt den? Ja, man må bruke en vanlig rens etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Ja, man må bruke en vanlig rens etterpå. Må man? Hender det noe hvis man ikke gjør det liksom?
Quirky Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 (endret) Må man? Hender det noe hvis man ikke gjør det liksom? Du dør ikke, men det vil bli liggende igjen oljerester på huden din, noe den neppe vil reagere postivit på. Endret 6. august 2009 av Quirky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå