sunflower87 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hei Tittelen forklarer vel egentlig seg selv. Jeg har lyst t å overraske mannen med noe nytt og sexy noe. Hvor finner jeg klassisk sexy undertøy type hofteholdere, blonder og lignende på internett? Aller helst norske internettbutikker slik at jeg slipper å betale skjorta i toll og slikt. Til dere menn: Hvilket undertøy er deres favoritter? korsett, bh- sett med strømper og strømpeholdere, hvilke farger etc? Takker for svar
Gjest Stockinglover Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Hei Tittelen forklarer vel egentlig seg selv. Jeg har lyst t å overraske mannen med noe nytt og sexy noe. Hvor finner jeg klassisk sexy undertøy type hofteholdere, blonder og lignende på internett? Aller helst norske internettbutikker slik at jeg slipper å betale skjorta i toll og slikt. Til dere menn: Hvilket undertøy er deres favoritter? korsett, bh- sett med strømper og strømpeholdere, hvilke farger etc? Takker for svar Både korsett og bh-sett + strømpeholdere er topp. Strømpene må være sorte eller mørk brune. De bør også være lange. Jeg synes det er mest sexy dersom de rekker "helt opp". Du bør gjerne også ha høye hæler og gjerne et miniskjørt eller minikjole selv om dette skal av ganske raskt. Jeg vet ikke om du har funnet noen internettbutikk, men jeg tror både utvalg og priser er best på mange av de utenlandske. Prøv f.eks. www.stockingirl.com (Ps. Skulle ønske det var jeg som var mannen din!)
sunflower87 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk for svar stockinglover (og for fint kompliment). Mannen ble veeeldig glad i hvertfall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå