Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Kjæresten min er alt for trang

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk for mange svar :) Kan noen bekrefte at butikken på gjøvik forsatt er oppe? Trodde den var nedlagt, hvor ligger den? Er ikke så kjent på gjøvik. Jeg kommer til å prøve med en finger og glidemiddel :) Kan skrive her hvordan det går.

Jeg syns du er søt, jeg, som skriver inn her og er så bekymra... Fint at du vil ta hensyn til jenta di og ordne opp. Jeg fikk et sånt "støt" med penis første gangen og det var nok ikke så lurt, for kroppen min huska nok det lenge etterpå og spente seg litt ved samleie. Jeg har hørt at det er bedre om hun trer seg selv nedpå deg mens du ligger på rygg. Det er ikke så rart at hun ikke vil ha noen fingre inn der, det ville ikke jeg heller da jeg var jomfru.

Jeg synes dere skal vente til dere er helt klare for dette her. Dere er veldig unge ennå, og kan ta dere litt tid til å bli litt bedre kjent før dere har samleie. Hvis hun er noe som helst nervøs og anspent bør du stoppe leken og si at dere heller kan gjøre det en annen gang - det gjorde min første med meg to-tre ganger før vi fikk til å ha samleie første gangen og det var veldig bra. Det gjorde at jeg følte meg tryggere på ham (til han "støtte" den inn, det var så vondt at jeg gråt...tårene bare spratt ut).

Skrevet

Husk at babyolje tar knekken på kondomer!

Men sex uten penetrering er kanskje veien å gå? Jeg valgte det pga intens frykt for graviditet, og jeg var 20 +. Var sammen i ca et år før vi hadde vaginalt samleie.

Skrevet
Min penis er 16cm omkrets.

Høres ikke det veldig mye ut..?

Skrevet

Den jenta kunne vært meg. Jeg og kjæresten min ble sammen da jeg var 15, og gjennomførte faktisk et samleie i fylla første gang, men så skulle det ta 5-6 år til neste penetrering. Det var rett og slett for trangt, selv om jeg hadde hattt sex før. Vi brukte masse glidemiddel, forsøkte dildoer osv.

Men vi hadde mye deilig sex uten penetrering, det er mye man kan gjøre likevel :) I dag er jeg veldig glad for at vi ikke fikk det til, for da hadde vi gått glipp av utrolig mye god ikke-penetrerende sex.

Nå, åtte år etter første forsøk (jeg er nå 23) er det fortsatt trangt, og vi bruker mye tid på å få den inn, og når den først er inne er det fremdeles litt vondt, så jeg får ikke noe ut av sex på denne måten, men en dag skal vi nok nå det punktet også.

At det er trangt har ingen ting med at jeg ikke er våt nok eller ikke vil ha sex, men jeg er nok bare skapt sånn. Når det først "butter imot" gjør det veldig vondt, og jeg spenner med nok selv om jeg forsøker å slappe av. Har vurdert å snakke med legen om problemet, men jeg er en pyse.

Poenget mitt? Aner ikke. Kanskje at dette er et vanlig problem, det har kanskje ikke noe med at jenta ikke vil, og at glidemiddel, tid og utprøving av stillinger er veien å gå. Tør jenta gå til legen, er det nok det beste.

Og hun er heldig som har en slik omsorgsfull kjæreste :hjertesmil:

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Jeg sa til henne at hun ikke måtte føle noe press, men så var det hun som plutselig ville prøve en dag. Så vi har prøvd flere ganger nå, uten lykke. Hun virker veldig anspent når vi prøver, for når jeg ber henne slappe av kjenner jeg at hun blir litt større/trykket minsker, men det er ikke nok til å komme inn.

Jeg presser henne ikke, selv om jeg vil ha mer enn bare onanering. Har spurt henne om analsex, men hun nekter, jeg tror det er fordi hun er flau over rompehullet :gjeiper:

Oss i mellom på lillehammer og gjøvik er nedlagt, men jeg kan prøve å kjøpe glidemiddel på apoteket hvis jeg tør, hehe.

Etter det jeg har skjønt, så kan det være:

- at hun er skapt for trang (jeg tror ikke min er så veldig stor, 16 cm omkrets)

- hun er nervøs, ikke klar for sex og strammer musklene

- hun blir ikke våt nok

- jomfruhinnen er for seig

Kan det være noe mer?

Vi får forsøke å bruker fingeren, kanskje flere støt og en del glidemiddel. Til slutt hvis vi ikke får til, blir det vel legebesøk.

Skrevet
Etter det jeg har skjønt, så kan det være:

- at hun er skapt for trang (jeg tror ikke min er så veldig stor, 16 cm omkrets)

Tja, eg vil no meine at 16 cm i omkrins, altså ca 4 cm i diameter(tvers over) er ein del. Den største eg har hatt, er omtrent like stor. Til samanlikning er Glade Air Freshener 17 cm i omkrins, og har ein diameter på 5 cm ...

- Framleis peanuts samanlikna med babyar vi er skapt til å presse ut der nede, men samtidig trur eg du kan seie at du er, i det Minste, relativt godt utstyrt ;p

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Apotekene selger glidemiddel. Ellers kan man få kjøpt sånt på intrenett med anonym avsender.

Men, som det har vært nevnt tidligere, det kan hende at hun ikke er "klar nok". En ting er å ville det i hodet sitt, men det betyr ikke at kroppen er klar. Hun må være avslappet og tent for å bli nok våt, og da blir man mer fleksibel. Det er vel naturlig at hun kanskje er noe anspent og nervøs, særlig hvis dere har prøvd å ikke fått det helt til. Kanskje dere kan "leke" med vibrator, ikke ta det hele for høytidlig, dersom dere bruker vibrator i dette området og hun føler velbehag av dette, kan det hende at hun blir mere kåt og at muskulaturen slapper av slik at hun blir mottakelig for nytt forsøk.

Ikke lett å finne ut av egen seksualitet, er mange kvinner som bruker år på å bli kjent med seg selv seksuelt. Vær tålmodig og gjør det som er behagelig. Er nok lite sannsynlig at hun er for trang fysisk, kvinner er veldig fleksible når de er avslappet og nok opphisset.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...