Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hei Vi er et kjæreste par på 16 år og prøver å ha sex. Når jeg prøver å komme inn i henne kommer jeg ikke lenger enn 2 cm og hun får veldig vondt. Hun har ikke hatt en finger oppi musa før og jeg får heller ikke lov til å prøve med en finger, hun vil bare ha min penis. Min penis er 16cm omkrets. Hun har ikke hatt andre sex partnere enn meg. Jeg føler hun er litt flau og litt utrygg over seg selv når vi prøver. Hva kan være årsaken til at vi ikke får til? Hadde vært fint å gjort noe annet enn bare å onanere hverandre.
Gjest ^^ Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Noen grunner: *Ikkje våt nok. *Stressa *Usikker *Hun klemmer ubevisst igjen. Dere bør bruke lenger tid på forspill, evt kjøpe glidemiddel. Ta det rolig og vær sikker på at ho er våt nok
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Hun blir ikke veldig vått, bare når hun kommer ved at jeg stimulerer klitoris. Bor i Lillehammer/oppland og er ingen butikker som selger glidemiddel her :/ Vi har prøvd lange forspill.
Gjest Madre Mia Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Hun er jomfru. Vet ikke om det hjelper med et raskt støt og ferdig med det. Tror det hadde vært best for henne at du får prøve med en finger eller to til å begynne med. Det hjalp på meg ihvertfall (for maaaange år siden)
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Hun blir ikke veldig vått, bare når hun kommer ved at jeg stimulerer klitoris. Bor i Lillehammer/oppland og er ingen butikker som selger glidemiddel her :/ Vi har prøvd lange forspill. Hvorfor ikke prøve å penetrere henne etter klitoris orgasme da ? Har du prøvd det ? Da er hun i hvertfall våt og soft nok til samleie . Hvis hun har en seig gjenstridig jomfruhinne - bør hun kanskje kontakte gynekolog og få fjernet hinnen der ? Har lest om en jente som måtte få hinnen fjernet av lege - forde den var umulig å trenge igjennom . Meget skjeldent problem .Men så er alle forskjellig skapt der nede - så fult mulig .
Gjest Ejala Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Hun er jomfru. Vet ikke om det hjelper med et raskt støt og ferdig med det. Tror det hadde vært best for henne at du får prøve med en finger eller to til å begynne med. Det hjalp på meg ihvertfall (for maaaange år siden) Held ein knapp på dette, ja.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Hei Vi er et kjæreste par på 16 år og prøver å ha sex. Når jeg prøver å komme inn i henne kommer jeg ikke lenger enn 2 cm og hun får veldig vondt. Hun har ikke hatt en finger oppi musa før og jeg får heller ikke lov til å prøve med en finger, hun vil bare ha min penis. Min penis er 16cm omkrets. Hun har ikke hatt andre sex partnere enn meg. Jeg føler hun er litt flau og litt utrygg over seg selv når vi prøver. Hva kan være årsaken til at vi ikke får til? Hadde vært fint å gjort noe annet enn bare å onanere hverandre. Glidemiddel: les babyolje, rekner med de har det på joker butikken.. Det er mildt og fungerer fint..
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Held ein knapp på dette, ja. Huff - pass så du ikke brekker penis ...Det går faktisk an.Au au : ) Nei kjøp henne en liten smal dildo - ikke av de største - og la henne ta jomfruhinnen selv . Syns ikke et raskt støt høres bra ut ! Må gjøre unødvendig vondt .Og jeg tror ikke det vil bli noen bra første gangs opplevelse for henne heller - om det skal gjøre så vondt . Syns da det er bedre hun prøver selv å føre noe inn ...eller kontakter lege som kan fjerne hinnen under bedøvelse . Glad jeg ikke hadde det problemet selv da jeg var jomfru - merket faktisk overhodet ingenting til jomfruhinnen .Ikke var det vondt heller . Dama de er uheldig - stakkar .
flub Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 Glidemiddel: les babyolje, rekner med de har det på joker butikken.. Det er mildt og fungerer fint.. Jeg fikk kraftig soppinfeksjon av babyolje en gang, så det anbefales ikke fra meg! Klødde i flere uker etterpå..
Minttu Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Det finnes da butikker som selger glidemiddel i oppland!! Kanskje ikke på Lillehammer men er da "Oss I mellom" på både Hamar og Gjøvik!
Minttu Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Eller, så er det noe så fint som kondomeriet.no
Lunamamma Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 Glidemiddel: les babyolje, rekner med de har det på joker butikken.. Det er mildt og fungerer fint.. Nei, nei, nei, nei! IKKE babyolje!!!! En jentes pH-verdi nedentil er 3,5, og det har IKKE babyoljen! Ligg derfor unna dette hvis du mistenker at hun ikke er interessert i en soppinfeksjon. De selger glidemiddel på apoteket, så det er nada problem å få taki. Og til TS: Dersom hun er for usikker til å la deg få prøve med en finger først, har du nok svaret ditt der. Kan jo være som noen har sagt over her, at jomfruhinna hennes er for sterk, men mest sannsynlig er hun rett og slett for anspent og nervøs. Hun vet at hun kommer til å få vondt, og derfor kniper hun (ubevisst) igjen med alt hun har av muskler der nede (og det er mye!). Mitt forslag er at dersom dere skal ha sex med penetrering, må dere sørge for at hun klarer å slappe av bedre. Gjør henne trygg og kåt, så kommer våtheten av seg selv. Men jeg tror nok at det er best om dere prøver med fingre først, ettersom at hun aldri har hatt noe som helst oppi der før. Og IKKE gjør som noen over her foreslår, å penetrere henne etter at hun har fått orgasme. Mange jenter (deriblant meg) tørker opp med en gang etter en orgasme, eller jeg mister på en måte lysta, og da får jeg ingen ting ut av selve samleiet. Vi løser det med at vi har forspill, og når jeg er relativt nær ved å komme, kan han penetrere meg. Da fortsetter han enten å stimulere klitoris, eller vi har samleie til at det går for ham, og han stimulerer meg etterpå. Lykke til! Flott med en 16-årig gutt som tar ansvar på denne måten!
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 Hun nekter meg å bruke fingeren, men jeg kan prøve å overtale henne. Hun vil heller ikke gå til gynekolog pga. da får moren vite det, siden hun er 15 år. Forteller legene det til moren? Det er et ungdoms kontor på Gjøvik som vi kunne dratt til, tror dere de gjør det gratis og ikke sier det til moren? Greit å vite hvis hun tør å dra innom.
Gjest Ejala Skrevet 5. august 2009 #15 Skrevet 5. august 2009 (endret) Huff - pass så du ikke brekker penis ...Det går faktisk an.Au au : ) Nei kjøp henne en liten smal dildo - ikke av de største - og la henne ta jomfruhinnen selv . Syns ikke et raskt støt høres bra ut ! Må gjøre unødvendig vondt .Og jeg tror ikke det vil bli noen bra første gangs opplevelse for henne heller - om det skal gjøre så vondt . Syns da det er bedre hun prøver selv å føre noe inn ...eller kontakter lege som kan fjerne hinnen under bedøvelse . Glad jeg ikke hadde det problemet selv da jeg var jomfru - merket faktisk overhodet ingenting til jomfruhinnen .Ikke var det vondt heller . Dama de er uheldig - stakkar . Tja, eg valte eitt støyt og ferdig med det. Eg visste eg kom til å få vondt uansett, og eg hadde ikkje guts til å ta den sjølv. Han prøvde med fingeren, han fekk då inn veslefingeren til slutt ... Det hadde teke fleire veker før ein penis hadde gått problemfritt. (Han er dessutan over snittet utstyrt, både i vidde og lengd.) Så eg ville heller ha eitt hardt støt og deretter vere (så å seie) ferdig med det. Vondt? Veldig, eg kan tenkje meg korleis det kjennast å rivne under fødsel ... Og det vart ikkje meir enn det eine, han trekte seg ut rett etterpå og let meg gråte ut. Men då var det gjort. Og eg valte sjølv at eg ville ha det slik, fordi eg visste at eg kom til å få vondt uansett. Men så klart, om ho vil ordne det sjølv, så for all del! Det eg meinte med "Held ein knapp på dette", var meir det at det kan helst vere hinna som gjer det, enn glidemiddel etc. Endret 5. august 2009 av Ejala
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #16 Skrevet 5. august 2009 Nei, nei, nei, nei! IKKE babyolje!!!! En jentes pH-verdi nedentil er 3,5, og det har IKKE babyoljen! Ligg derfor unna dette hvis du mistenker at hun ikke er interessert i en soppinfeksjon. De selger glidemiddel på apoteket, så det er nada problem å få taki. Og til TS: Dersom hun er for usikker til å la deg få prøve med en finger først, har du nok svaret ditt der. Kan jo være som noen har sagt over her, at jomfruhinna hennes er for sterk, men mest sannsynlig er hun rett og slett for anspent og nervøs. Hun vet at hun kommer til å få vondt, og derfor kniper hun (ubevisst) igjen med alt hun har av muskler der nede (og det er mye!). Mitt forslag er at dersom dere skal ha sex med penetrering, må dere sørge for at hun klarer å slappe av bedre. Gjør henne trygg og kåt, så kommer våtheten av seg selv. Men jeg tror nok at det er best om dere prøver med fingre først, ettersom at hun aldri har hatt noe som helst oppi der før. Og IKKE gjør som noen over her foreslår, å penetrere henne etter at hun har fått orgasme. Mange jenter (deriblant meg) tørker opp med en gang etter en orgasme, eller jeg mister på en måte lysta, og da får jeg ingen ting ut av selve samleiet. Vi løser det med at vi har forspill, og når jeg er relativt nær ved å komme, kan han penetrere meg. Da fortsetter han enten å stimulere klitoris, eller vi har samleie til at det går for ham, og han stimulerer meg etterpå. Lykke til! Flott med en 16-årig gutt som tar ansvar på denne måten! Jeg er totalt uenig med deg ! I at han ikke bør penetrere henne etter klitoris -orgasme .Er da 100 ganger bedre hun opplever å få 1 orgasme enn ingen orgasme i det hele tatt ... Er bare et extra pluss om hun får ha det litt extra deilig - før penetrering . Mange jenter er og istand til å nyte sex - etter første orgasme .De fleste jenter har evner til å få multi orgasmer om de ønsker . Som sagt har hun aldri hatt noe opp i der - og hun vil neppe få orgasme under første samleie .Det vil heller føles uvant for henne og kanskje t.o.m vondt 1 gang . Så hvorfor ikke starte penetrering etter orgasme .Da er kroppen avslappet , normalt veldig våt osv .Er jo bare å gi henne 5 - 10 min pause - om hun vil først . Alle er ikke som DEG - ovenfor - som tørker opp strax etter orgasme . Jeg tørker aldri opp . Er t.o.m våt når jeg står opp om morgenen og det renner fittesaft av meg (mine safter ) da jeg bruker kondom .Så slettes ikke alle tørker så raskt opp som deg .Noen må tørke seg med papir/ håndkle - for å få det naturlige glidemiddlet vekk etter sex .
Gjest womenwomen Skrevet 5. august 2009 #17 Skrevet 5. august 2009 Hun nekter meg å bruke fingeren, men jeg kan prøve å overtale henne. Hun vil heller ikke gå til gynekolog pga. da får moren vite det, siden hun er 15 år. Forteller legene det til moren? Det er et ungdoms kontor på Gjøvik som vi kunne dratt til, tror dere de gjør det gratis og ikke sier det til moren? Greit å vite hvis hun tør å dra innom. Om hun ikke vil bli fingret og nekter deg å bruke fingrene innvendig på henne .Så høres det ut som om hun ikke er klar for eller egentlig ønsker selv å ha samleie eller noen form for penetrering enda .Virker for meg som om hun er fornøyd med kunn yttre stimuli .Og ikke ønsker penetrering . Virker som om gutten ønsker dette - men ikke jenta . Da har dere et problem ja ! Du kan ikke tvinge henne - til noe hun ikke har lyst til selv . Hun virker uintrisert .Siden hun nekter all form for penetrering .Da syns jeg du egentlig bare skal respektere det .Og ikke mase om samleie enda .Hva med å gi det litt mer TID . KOSE UTEN SAMLEIE - ENDA EN GOD STUND TIL ? Og vente med samleie - til hun har lyst selv .Kunn da - tror jeg dere vil lykkes .
Gjest Gammel men ung inni meg Skrevet 5. august 2009 #18 Skrevet 5. august 2009 Hei til ung gutt på 16 år! Har du tenkt over om det kan være en mulighet for at kjæresten din kanskje ikke har lyst på sex ennå/ ikke er klar for dette! Det er lett å glemme når man er ivrig og ung! La henne få en pause, så løser ting seg, på den ene eller andre måten. Dette er ment som et råd, mener ikke å være negativ, men alt har sin tid. Avogtil befinner man seg ikke helt på samme sted! Lykke til! Mvh Gammel som husker hvordan det var! Nei, nei, nei, nei! IKKE babyolje!!!! En jentes pH-verdi nedentil er 3,5, og det har IKKE babyoljen! Ligg derfor unna dette hvis du mistenker at hun ikke er interessert i en soppinfeksjon. De selger glidemiddel på apoteket, så det er nada problem å få taki. Og til TS: Dersom hun er for usikker til å la deg få prøve med en finger først, har du nok svaret ditt der. Kan jo være som noen har sagt over her, at jomfruhinna hennes er for sterk, men mest sannsynlig er hun rett og slett for anspent og nervøs. Hun vet at hun kommer til å få vondt, og derfor kniper hun (ubevisst) igjen med alt hun har av muskler der nede (og det er mye!). Mitt forslag er at dersom dere skal ha sex med penetrering, må dere sørge for at hun klarer å slappe av bedre. Gjør henne trygg og kåt, så kommer våtheten av seg selv. Men jeg tror nok at det er best om dere prøver med fingre først, ettersom at hun aldri har hatt noe som helst oppi der før. Og IKKE gjør som noen over her foreslår, å penetrere henne etter at hun har fått orgasme. Mange jenter (deriblant meg) tørker opp med en gang etter en orgasme, eller jeg mister på en måte lysta, og da får jeg ingen ting ut av selve samleiet. Vi løser det med at vi har forspill, og når jeg er relativt nær ved å komme, kan han penetrere meg. Da fortsetter han enten å stimulere klitoris, eller vi har samleie til at det går for ham, og han stimulerer meg etterpå. Lykke til! Flott med en 16-årig gutt som tar ansvar på denne måten!
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 5. august 2009 #19 Skrevet 5. august 2009 Takk for mange svar Kan noen bekrefte at butikken på gjøvik forsatt er oppe? Trodde den var nedlagt, hvor ligger den? Er ikke så kjent på gjøvik. Jeg kommer til å prøve med en finger og glidemiddel Kan skrive her hvordan det går.
Gjest Madre Mia Skrevet 5. august 2009 #20 Skrevet 5. august 2009 Hun nekter meg å bruke fingeren, men jeg kan prøve å overtale henne. Hun vil heller ikke gå til gynekolog pga. da får moren vite det, siden hun er 15 år. Forteller legene det til moren? Det er et ungdoms kontor på Gjøvik som vi kunne dratt til, tror dere de gjør det gratis og ikke sier det til moren? Greit å vite hvis hun tør å dra innom. Det kan jo hende hun ikke er klar for samleie, uten at hun vet det selv. Du sier hun er 15, altså mindreårig. Kan hende foreldrene blir kontaktet. Du er 16 år og har dermed"lov" å ha sex. Dette ene året har egentlig ingenting å si for dere personlig, men pass på så du ikke havner i trøbbel fordi hun er under den seksuelle lavalder. Alt dette tatt i betraktning er det kanskje like greit å legge samleiet litt på vent? Ellers er jeg glad for at du som gutt er forståelsesfull overfor jenta di og ikke bare presser henne. Du blir nok et flott mannfolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå