Quirky Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Har sendt to pakker i retur til Nelly.com, den siste for tre uker siden, men da jeg tok kontakt for å høre hvor pengene mine ble av, sa de at de ikke hadde mottatt returene. Har hørt om flere som har opplevd dette med denne nettbutikken. Hva kan jeg gjøre?
Gjest SmallTalk Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Har sendt to pakker i retur til Nelly.com, den siste for tre uker siden, men da jeg tok kontakt for å høre hvor pengene mine ble av, sa de at de ikke hadde mottatt returene. Har hørt om flere som har opplevd dette med denne nettbutikken. Hva kan jeg gjøre? Ble returene sendt som brev eller som pakke? Hvis de ble sendt som pakker, så skal de være sporbare og du skal kunne se om de er mottatt eller ikke. Hvis de ble sendt som brev, så stiller saken seg litt værre, ettersom brev i seg selv ikke er sporbare.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Har sendt to pakker i retur til Nelly.com, den siste for tre uker siden, men da jeg tok kontakt for å høre hvor pengene mine ble av, sa de at de ikke hadde mottatt returene. Har hørt om flere som har opplevd dette med denne nettbutikken. Hva kan jeg gjøre? Dette er en av grunnene til at jeg ikke handler på nett. Det er f meg brysomt. heter du bare kan returnere. De sender jamen det returpose som er ferdig frankert mange av firmaene. Jeg sendte til et firma.....endte med purring på regning . De hadde ikke mottatt pakken....puttet den rett i kassn på posten,så ingen kvitterin
Ephemera Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Jeg trodde Nelly hadde skjerpet seg på dette området... De var helt håpløse på å motta returer tidligere og det har alltid tatt lang tid med dem. De siste gangene jeg har returnert til dem, har det imidlertid gått helt greit. Jeg truet dem med forbrukerrådet en gang de ikke greide å finne returen min. Da fikk de faktisk fart på seg og utbetalte pengene til meg! Om de noen gang fant den returen, det aner jeg ikke. Regner med at du brukte den forhåndsfrankerte returlappen når du sendte pakken tilbake til dem? Da har du jo ikke noe kvittering på at det er sendt. Håper det ordner seg for deg - det er faktisk håp i og med at de pleier å være veldig trege når det gjelder å registrere returer.
Quirky Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 Pakkene ble sendt som brev med returlappen som fulgte med, så jeg har ikke noe bevis. Trodde også at Nelly hadde skjerpet seg, jeg skulle ha fått postkontoret til å gi meg kvittering på at pakken var sendt, evnt. fått to vitner til å skrive under på at de hadde sett meg sende pakken, og hva som var i den...men det skal vel strengt tatt ikke være nødvendig hvis du handler hos en etablert og stor nettbutikk som Nelly? Jeg vil defintivt revurdere å handle mer derfra, selv om de har veldig mye fint som man ikke får tak i andre steder.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Uff, dette var kjedelig. Jeg har hørt om MANGE som har opplevd liknende. Jeg ville kontaktet Nelly og truet med å kontakte Forbrukerrådet/ombudet og vist til historiene til alle de andre som har opplevd det samme. Har inntrykk av at nettstedet bevisst svindler kundene sine, og derfor kommer jeg aldri til å handle derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå