Gjest Gjest_Hmm..._* Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Har truffet en fyr i noen måneder nå. Etter noen dater klinte vi og havnet etterhvert til sengs. Jeg liker han virkelig godt på alle måter. Det som jeg stusser på er at han aldri bruker tunga når vi kliner.. Han er ikke en dårlig kysser (mulig jeg er forelska?), men det er stort sett jeg som står for selve klininga, mens han tar imot... Det er muligens greit på dette tidspunktet, men jeg er veldig glad i akkurat den tunge-delen når jeg kliner. Ser for meg at jeg kommer til å irritere meg over det, og har lyst å prøve å forebygge dette på en eller annen måte... Vi har hatt sex 6 ganger på disse månedene, og han har heller ikke tatt noe initiativ til å gi meg oralsex (det medfører jo også i en viss grad bruk av tunga). Nå kan jo det være fordi det kommer etter hvert, dersom vi fortsetter å møtes og blir ordentlig kjent med hverandre, men dersom han ikke vil gi meg oralsex, så vet jeg at jeg kommer til å irritere meg over det også. Han "forlanger" at jeg gir han oralsex, allerede første gangen.... Vet ikke egentlig hva jeg vil med dette. Men finnes det menn som ikke bruker tunga til noe som helst???
Gjest ^^ Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Snakk med han. Si koss du vil ha det. Eg hadde ikkje gitt oral sex til mannen min om han ikkje gav tilbake. Om han "forlanger" oral, så gjør du det samme tilbake.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Hørtes litt rart ut at han ikke bruker tunge under klining, det er jo faktisk ganske digg spør du meg. Kanskje han tror du rett og slett ikke liker det eller at han tror han selv er dårlig på tungekyss? Snakk med han litt under kyssing og si til han at han skal bruke tunga fordi du syntes det er deilig. Kan ikke se for meg at det vil bli tatt ille opp egentlig. Når deg gjelder oralsex vet man jo ikke. Kanskje han er litt sjenert der også? Snakk litt om det, men ikke sikkert han liker det. Men jeg syntes ikke det er så rettferdig at han bare skal få. Personlig liker jeg hvertfall oralsex veldig bra, begge veier.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Du får lære han opp, da, vet du. Jeg har lært opp flere gutter til å kysse på den måten som jeg liker... Du må ta for deg og kreve litt, akkurat som han gjør med deg. Skal han få, så får han gi. Sånn er det bare.
Gjest TS Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Haha.... takk for svar. Ja, tror jeg vil fortelle han at jeg liker å kysse med tunge.. dersom det ikke kommer naturlig. Når det gjelder oralsex så føler jeg at temaet er litt mer kinkig. Dersom han ikke liker det så kommer jeg til å savne det intenst.. Er forøvrig ikke urenslig (jfr. dr.greve-svaret).
Gjest jarle-bergen Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Haha. Jeg har samme problemet. Dama forlanger at jeg skal slikke henne, men hun nekter gi meg blowjobs, som jeg nettopp skrev i en annen tråd her. Nekt ham blowjobber helt til han går med på å bruke tunga på deg, hvis ikke så finner du deg en annen.
Tink Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Husker en venninne av mag klagde på det sammen. Det viste seg at mannen hadde veldig kort tunge..
Gjest Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Noen mennesker liker ikke å bruke tunga når de kysser,enkelt og greit (andre igjen er tildels overivringe og siklende med tunga ) Ang oralsex er mitt syn : dersom man ikke vil gi, bør man ikke forvente (og langtfra "kreve") at partneren skal gjør det heller
MissStiles Skrevet 7. august 2009 #12 Skrevet 7. august 2009 Jeg var sammen med en fyr før og han brukte heller aldri tunga når vi kysset. Etter at det ble slutt, sa jeg det til han. Men han hadde vist ikke tenkt så mye over det. Merkelig! Jeg elsker å kline! Jeg trodde dere gutta også likte å kline.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå