jente4 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hva tenner dere og hva blir dere steinkåte av? Jeg er ganske nysgjerrig på dette ettersom det helt sikkert er myye forskjellig. Jeg trenger ganske enkelt noen nye tips og meninger! :klø: Mest for morro skyld
Gjest Gjest_thomas_* Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Hva tenner dere og hva blir dere steinkåte av? Jeg er ganske nysgjerrig på dette ettersom det helt sikkert er myye forskjellig. Jeg trenger ganske enkelt noen nye tips og meninger! :klø: Mest for morro skyld Hei jente4! Jeg tenner på lange, velstelte negler. De kan gjerne være en cm el flere utenfor fingertuppene, så lenge de er rette og innbydende. Derfor syns jeg falske negler kan være veldig sexy, for naturlige negler blir ofte stygge når de blir lange. Det fins ikke noe mer feminint og elegant enn en jente/dame med lange, vakre negler. Er noe av det første jeg legger merke til når jeg ser en dame for første gang! Syns du dette var unormalt?
Gjest nobilian Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 (endret) *** Lange, velstelte negler er ikke noe for meg, ihvertfall. Dama når hun har dusja etter trening er tingen. Endret 8. august 2009 av nobilian
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Jeg tenner på å komme i munnen/fjeset på dama mi, og at hun etterpå suger og slikker den ren.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 jeg tenner på store damer med fett på kroppen. jeg tenner på store naturlige pupper, og stor rumpe og mage. jeg tenner på at de spruter når de kommer. jeg tenner på at de tisser og at jeg kan slikke dem i rumpehullet.
Gjest Gjest_trønder_* Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 jeg tenner på store damer med fett på kroppen. jeg tenner på store naturlige pupper, og stor rumpe og mage. jeg tenner på at de spruter når de kommer. jeg tenner på at de tisser og at jeg kan slikke dem i rumpehullet. tenje på mor di
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå