Gå til innhold

Vanlig med 2000 for klipp+stiper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom noen frisørsalonger og alle tar ca 1800 for klipp + striper( med en farge i folie). Har ikke lyst til å betale så mye hos frisør...... :sjenert: Men har jeg noe valg om jeg ikke vil til en av "sjappene" rundt sentrum scene hvor jeg får telekort + klipp på kjøpet?

Og som ikke ligger så langt fra maj/nat helst?

Videoannonse
Annonse
Gjest D-shol
Skrevet

Se etter på frisørsalongene, ofte søker de modeller og da får du det gratis.

Hvis ikke kan du spørre om salongene har lærlinger som gjør det for redusert pris. Jeg gjør bare det og får nesten bedre service enn til vanlig. Det tar litt lengre tid, men: Erfarne frisører bare setter i gang, kaster på fargen, klipper så det spruter og sender deg av gårde. lærlinger er ofte flinkere til å forklare hva de gjør og hvorfor, og de får inspeksjon av veileder, så du er sikker på at ting blir gjort rett.

Noen byer har frisørskoler der du får behandling enda billigere.

Antar at maj/nat er majorstua/nationalteateret? Må desverre si at jeg tror ikke du kommer under den prisen så sentrumsnært i Oslo, desverre. skjønner egentlig ikke hvorfor beliggenhet skal telle mer for prisen enn behandlingen, dog...

Gjest SmallTalk
Skrevet
Antar at maj/nat er majorstua/nationalteateret? Må desverre si at jeg tror ikke du kommer under den prisen så sentrumsnært i Oslo, desverre. skjønner egentlig ikke hvorfor beliggenhet skal telle mer for prisen enn behandlingen, dog...

Det gjør jeg, og det kalles høye husleieutgifter. Jo høyere utgifter en frisørsalong har, jo høyere priser må den ha for å dekke inn disse. I sentrum av Oslo er husleia mye høyere enn i utkanten av Oslo, ergo høyere utgifter.

Skrevet (endret)

..

Endret av Tweek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...