Gjest Gjest_Gyda_* Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg kjøpte et Hannah Montana spill til min datter i dag, til Playstation 2. Problemet er at når vi kommer hjem og setter i spillet, så virker det som om hele dritten bare har låst seg på spansk!! Jeg finner ikke noen språkmeny eller noe, og kan vel med en gang bare innrømme at jeg ikke har noe peiling på sånne ting. Tar gjerne imot tips om hvordan jeg kan få ordna det til norsk
Jade Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Har du sjekket coveret at det er på norsk også?
Gjest Gjest_Gyda_* Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Ja, det står at man kan velge Norsk. Både foran og bak på coveret. Har testa med noen av de gamle spilla vi har også, som vi alltid har brukt på Norsk, og de er også Spanske, eller mulig det er Italiensk .. Anyways, det var jo drit irriterende.. Ingen som vet åssen jeg fikser det?
Eplefe Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 (endret) Systemkonfigurasjon (configuración de sistema hvis språket er blitt spansk) og bytt tilbake til norsk i språklisten. Edit: Du må inn på language (linga?) og trykke X, så skal du kunne velge mellom 8-9 språk. Endret 7. august 2009 av Eplefe
Gjest Gjest_Gyda_* Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Tusen takk for svar! Fant ut av det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå