KinderMaxi Skrevet 18. november 2009 #61 Skrevet 18. november 2009 Mine Hunter-støvler har blitt dritstygge etter kun noen gangers bruk. Noen som vet hvordan gummien kan bli fin igjen? Hvis de ikke blir fine igjen er det snart så jeg kjøper lave Ilse-støvler isteden.
lonejrstad Skrevet 24. november 2009 #62 Skrevet 24. november 2009 Ilse Jacobsen har jo støvler uten snøring også da. Har ikke det problemet med at støvlene kipper rundt ankelen jeg så derfor er IJ perfekte for meg. Dessuten så ser de veldig bra ut. Noen nevner at de er laget av rågummi uten at jeg helt forstår hva som menes med det. De er laget av naturgummi, og det er både Viking og Hunter laget av også. De skal videre være klissete å ta på. Det er i alle fall ikke mine to par. Det er noe jeg aldri har hørt om før faktisk. Hei Ilse J's støvler er også håndlavet, Hunter er støpt i et' Synes man skal støtte det Nordiske. Heldigvis er det snag og behag. Hilsen Lone
Gjest Suzan Skrevet 25. desember 2009 #63 Skrevet 25. desember 2009 Jeg har hatt Ilse støvler ca6 mnd. og disse er veldig behagelige å ha på bena. Store i str siden jeg bruker 36 måtte jeg gå ned til barnestr 35 da sparte jeg litt også Ble lei spesielt den snøringa som jeg ikke likte helt så kjøpte jeg Hunter. Jeg angret etter et par ganger bruk pga at jeg var klissvåte på føttene! Dette forklarte butikken at gummi ikke puster og man blir naturligvis svett også fordi Hunter modellen er veldig trang det var mange som klagde på dette med at de ble våte og at jeg ikke var den eneste:( Så blir disse så klumpete med disse sokkene også anbefaler ikke Hunter!
Line88 Skrevet 2. november 2011 #64 Skrevet 2. november 2011 Hei, jeg har just kjøbt Ilse Jacobsen støvler på en webshop og er såå glad for dem og eksakt som Suzan skrev kan man ånde i Ilse Jacobsen støvler, tror måske at det også er pga at snøringen.. Jeg kan vældig godt lide Hunter men synes at Ilse Jacobsen er mere nyt og hot og ikke kun til barnevognsmafiaen haha http://www.miinto.no/brands/ilse-jacobsen-hornbaek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå