Gå til innhold

Hunter eller Ilse Jacobsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal investere i et par kule gummistøvler og vurderer å kjøpe et par sorte Hunter støvler. Er de på vei ut eller fremdeles kule?

Hva med Ilse Jacobsen støvler?

Som dere sikkert skjønner trenger jeg tips på hva som er hot og hva som er not:-)

Skrevet

Jeg ville kjøpt Hunter. Det er kanskje fordi jeg har Ilse Jacobsen selv, og føler meg som en litt satt vestkant-frue når jeg går med dem. De er tunge og ikke spesielt gode å gå i heller.

Skrevet

Jeg ønsker meg Hunter! Hele barnevogmafiaen har Ilse, så jeg er lei av dem. Dessuten blir det vel litt varmt med det ullforet?! Kan jo bare kjøpe sokker til Hunter-støvlene til vinteren. :regn:

Noen som vet om de er billigere på nettet?

Skrevet

Gå på felleskjøpet og finn noe barnevognmafiaen ikke har!

• Liker 1
Skrevet
Gå på felleskjøpet og finn noe barnevognmafiaen ikke har!

Ja, hvorfor ikke?! :Hehe:

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg elsker mine sorte Hunterstøvler. Har de på tredje sesongen nå, og er ikke lei. De er klassiske og enkle, så selv om de også var en "moteting" en stund synes jeg ikke der er like "utslitt" som Ilse Jacobsen støvlene. Ellers er le Chamau (usikker på stavemåte) også veldig stilige støvler som aldri har blitt like overeksponert som Ilse Jakobsen.

• 4 uker senere...
Skrevet

lurte på det samme, men nå tror jeg, jeg kjøper Hunter. Takk :)

Skrevet
Jeg ønsker meg Hunter! Hele barnevogmafiaen har Ilse, så jeg er lei av dem. Dessuten blir det vel litt varmt med det ullforet?!

Jeg synes det ullforet er det beste med hele støvelen. Da slipper jeg jo tykke sokker ;) . Men når det er sagt så må jeg innrømme at støvlene kipper litt i hælen, så jeg har hatt bedre støvler å gå langt i enn disse.

Skrevet

Jeg har Ilse støvler, og er veldig glad i de. Nettopp fordi de kan brukes om vinteren. Jeg er enig i at de "kjipper" litt i hælen, da de er generelt litt vide rundt ankelen.

Hunter er fine, men jeg velger stort sett å støtte skandinavisk design. Jeg kan også nevne at amerikanerne gikk mann av huse når jeg trasket rundt i mine ilse-støvler. Det ble tatt bilde av skoene, og gitt nettadresser der man kan kjøpe ilse. Alle i usa har jo Hunter, selv om det ikke er så viktig for oss her i nord. Det er også kommet flere kule støvlemerker som kanskje er å sjekke ut?

Skrevet

Hva er egentlig greia med hunter? Jeg synes det ser ut som helt vanlige støvler :vetikke:

Skrevet

Og hva skjedde med de mørkeblå støvlene med hvit kant øverst? Aka "vanlige støvler"?

Bare lurer, fordi støvler alltid har vært praktikk (bruker dem ikke hvis jeg ikke måååå!) og ikke mote hos meg. Men da tar jeg altså feil.

Skrevet

Akkurat kjøpt meg Ilse,de er fiiiiiiine :bolledeig: Kjøpte dem i hvitt..

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i gummistøvler som er store i skaftet? Målte meg rundt leggen i går (med bukse) og målebåndet viste 41 cm.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Hunter og synes de er mye finere enn Ilse sine. Liker ikke snøring på støvler.

Skrevet

Skal kjøpe støvler, men tror valget faller på Viking sine. De har noen pene - de er lettere enn Hunter sine (Illse er uansett ikke aktuelt) og så er de litt fóret (den modellen jeg så på). Syns Viking sine er penere enn både Hunter og Ilse.

Skrevet

Disse støvlene er seige/klissete å ta på, fordi de ar av rågummi.

Vil ikke anbefale dem.

Vikingmodellen er fin, den med "spenne" på siden. De har også godt grep, og er ikke harde/glatte å gå med.

Skrevet
Jeg har Hunter og synes de er mye finere enn Ilse sine. Liker ikke snøring på støvler.

Ilse Jacobsen har jo støvler uten snøring også da. :)

Har ikke det problemet med at støvlene kipper rundt ankelen jeg så derfor er IJ perfekte for meg. Dessuten så ser de veldig bra ut.

Noen nevner at de er laget av rågummi uten at jeg helt forstår hva som menes med det. De er laget av naturgummi, og det er både Viking og Hunter laget av også.

De skal videre være klissete å ta på. Det er i alle fall ikke mine to par. Det er noe jeg aldri har hørt om før faktisk.

Skrevet
Ilse Jacobsen har jo støvler uten snøring også da. :)

Har ikke det problemet med at støvlene kipper rundt ankelen jeg så derfor er IJ perfekte for meg. Dessuten så ser de veldig bra ut.

Noen nevner at de er laget av rågummi uten at jeg helt forstår hva som menes med det. De er laget av naturgummi, og det er både Viking og Hunter laget av også.

De skal videre være klissete å ta på. Det er i alle fall ikke mine to par. Det er noe jeg aldri har hørt om før faktisk.

Om det heter rågummi, eller naturgummi er jeg ikke sikker på, men hvis du tar på dem, så er de seige. Og du ser det på fingrene etterpå.

Hunter og IL modellene jeg har prøvd, er ikke på samme måte. Du blir ikke sig/klissete av dem.

Og nei, linken viser IKKE Hunter eller IL, men noen franske støvler. Derfor forsto du ikke hva jeg mente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...