Gå til innhold

Sølv farget kjole i brullyp?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart i bryllup, og har kjøpt en kjole som er helt lang, sølv/grå farget i satengstoff. Synst dere det er greit å ha en grå kjole i et bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt ann på resten av kjolen og snittet på den. Om den er fotsid og i sateng kan den ligne veldig på en bryllupskjole tenker jeg.

Om den ikke har et snitt som ligner på en bryllupskjole ser jeg ingen problemer med fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge ved et bilde jeg, fordi det er akkurat det jeg er bekymret for at den gjør.

Har for såvidt sendt bilde til bruden, og hun synes den såg bra ut til bryllupet,men føler meg ikke helt vel i den, føler det bli for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for meningen deres :)

Jeg er fortsatt veldig usikker, da jeg kanskje synes fargen blir feil, og at det bli for mye om dere forstår? Men er veldig glad i den kjolen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan du da fint bruke! Ingen som reagerer på det vel. jeg hadde faktisk grå brudekjole, men tror nok ikke jeg hadde sett rart på en gjest i gå kjole alikevel. bruden skiller seg nok litt ut uansett ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Kjør på! :)

Om du er usikker på om den er for lik en brudekjole, så kan du jo satse på noen turkise detaljer, som f.eks et smykke, er armebånd, en veske eller liknende. Så blir kjolen litt sprekere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...