Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger notene til halvtan sivertsen sin sang kjærlighetsvisa. Har lett og lett på nettet og nå har jeg ikke mere tid igjen. Hjelp meg vær så snill om du kan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt sett copyright på noter, så derfor er det ikke alltid så lett å finne dem på nett med mindre du kjøper notene. Her er ihvertfall sangen med besifring, kanskje det hjelper litt?

Skrevet
Jeg trenger notene til halvtan sivertsen sin sang kjærlighetsvisa. Har lett og lett på nettet og nå har jeg ikke mere tid igjen. Hjelp meg vær så snill om du kan!

Til hvilke(t) instrument?

Skrevet

De er ikke lagt ut på nettet. Du kan kjøpe dem her.

Skrevet (endret)

tenkte på til piano faktisk. Og har sett jeg kan kjøpe på nettet, men har ikke funnet noen som jeg ikke må vente i mange uker på å få. Skulle gjerne lastet den ned med det samme jeg hadde kjøpt den...

Uff, virker som om ikke dette går..

Endret av *christine*
Skrevet

Hva med å høre med en skole eller musikkforening? Kanskje de har notene og du kan få låne dem?

Gjest antigartner
Skrevet

Har du et bibliotek i nærheten? Mange biblioteker har noter til utlån, eller de kan hjelpe deg med fjernlån.

Hvis det haster noe helt uhorvelig, og nærmeste bibliotek med noteavdeling ligger i rimelig kjøreavstand, reiser du dit istedenfor, får deg lånekort og låner med deg notene.

PS: Hvis du har søkt med "Halvtan Sivertsen" og fått få treff, prøv å søke med "Halvdan Sivertsen" istedenfor. Det er rett stavemåte.

Skrevet (endret)

Råder som antigartner, før meg. Gå på biblioteket. Bla igjennom sangbøkene de har der, og lån eller kopier :)

Endret av Majka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...