Gå til innhold

Msn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hmmm_*
Skrevet

Er det noen måte å finne ut kem disse folka er?

De som legger deg til på msn uten at du har gitt mail adressa di til noen... utrolig irriterende å ikkje vite kem det er før man godtar/avslår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen måte å finne ut kem disse folka er?

De som legger deg til på msn uten at du har gitt mail adressa di til noen... utrolig irriterende å ikkje vite kem det er før man godtar/avslår.

Men du ser vel hvem de er? Kommer ikke navnet opp da? Og skulle du komme til å godta en invitasjon fra noen du senere angrer på så er det jo bare å slette/blokkere de.

Skrevet

Det er ikkje alle som har navnet sitt i mailadressa (de velger heller tullenavn liksom... f.eks "potetballongkongen@") eller så er det navn på folk eg aldri har snakka med, så er ikkje alltid eg har peiling på kem som har adda meg. "/

Skrevet
Det er ikkje alle som har navnet sitt i mailadressa (de velger heller tullenavn liksom... f.eks "potetballongkongen@") eller så er det navn på folk eg aldri har snakka med, så er ikkje alltid eg har peiling på kem som har adda meg. "/

Eller veit kor de har fått mi mailadresse fra. Har den bare synlig på facebook, men er bare meg som kan se den da.

Skrevet

vet ik hvor de får den fra, men jeg avslår etter å sett på profilen og konstatert dette ikke r noen jeg kjenner.

Skrevet

Det har eg gjort ett par ganger, men er ikkje alltid det står noe på profilen deres bortsett fra kallenavn. Og ofte er det veldig rare mailadresser, som om noen fra andre land adder meg liksom (virke som det er fornavn og etternavn som jaffal ikkje e norske).

Skrevet

Trolig bare spam. Ignorer de. Hvis det er venner av deg, så kan de sende deg en mail eller ringe deg når de ser at du avslår.

Gjest Gjest_hmmm_*
Skrevet

Det var det eg og trodde. Kjæresten min har fått mange sånne på sin blokkeringsliste, alle er med "damenavn"@hotmail.com, som gjør meg litt usikker.

Skrevet

har fått flere snn jeg også. Tenker det sikkert bare er spam. Ialefall ingen jeg vil savne siden jeg ikke kjenner dem =)

Skrevet

Hehe, blei lagt til av ei eller anna berte og ho trodde visst eg var en gubbe. Maste bare om webcam ting og at eg måtte følge ein link ho posta og registrere meg så skulle eg få se ho kle av seg og greier... Prøvde få ho til å si kor ho fikk mailadressa mi fra, men samme ka eg sa maste ho bare om webcam dritten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...