Gå til innhold

Pusse opp stue

Anbefalte innlegg

Gjest hjelphjelp:)
Skrevet

Er det noen som har tips til hvordan vi kan pusse opp stua vår. Har trehvite møbler og de skal ikke gjøres noe med. Vil ha tapet tror jeg. men aner ikke hvilke farger som skal brukes. kom med tips!!!!

Gjest Elastica
Skrevet

Det er ikke lett å gi råd når man ikke vet noe om stil og smak, men tipset mitt er å tapetsere, eventuelt male, i nøytrale farger. Jeg ville malt i hvitt, det passer til alt. Heller variere med farger på tekstiler og annet stash.

Skrevet

Vi pussa opp stua rett før jul, da var jeg så dørge lei strietapet og rosa/rød farge!

Vi måtte legge en vegg med trepanel, pluss at vi kjøpte malestrie. (Malestrien er enkel, med noen "streker" som går vannrett avbrutt av litt "nuppete" overflate).

Hele stua(trepanelet og) ble malt i en lysgrå farge, husker ikke navnet men det viktigste var at den er lys og varm/til tross for at den er grå).

Ellers har vi trehvite møbler, svart sofa, en del gråe ting og tang(akvariene er grå, tv-benken, osv).

Så piffer jeg opp med andre farger på bl.a gardiner, og har en del bilder, osv som er mer farge på.

Er veldig fornøyd!

Men så er det jo vanskelig å fortelle dere hva som vil bli fint til dere, i deres stue med deres smak:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...