Gå til innhold

1 års bryllupsdag

lintin

Anbefalte innlegg

Om 3 små uker har vi 1 års bryllupsdag, papirbryllup kaller de det visst.

Jeg har lyst å gi mannen en liten oppmerksomhet, noen som har noen forslag? Dagen skal feires i London..

Jeg er helt tom for ideer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med billetter til noe dere kan gjøre sammen i London den dagen? Billetter er jo til og med papir, så det må vel passe bra? ;)

Fotballkamp, musical, konsert, standupshow, båttur på Themsen eller noe i den dur? London er jo perfekt til en sånn gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier bare at du ikke må legge lista for høyt nå. For åssen skal du toppe det til neste år?

Hva m å ta frem lårbåndet å erte han litt? Send det til han på jobben med en melding ?

Hva med å sette deg ned med han å si fra hjerte alle gode ting han har gjort som ektemann? La han sitte der å innse at han er flink, så får du nok en tydlig beveget mann det neste året!

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er papirbryllup og dere skal til London, ville jeg gått for billetter til musical e.l. som Dalmore foreslår :) Du kan evt. gi gavekort til en tur på London Eye (det gjorde jeg en gang vi var i London). Hvis ikke londonturen er gave nok i seg selv da... Eller du kan gi et stort og fint kort (masse sånn i England) hvor du skriver noe hyggelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...