Miko Skrevet 5. august 2009 #1 Del Skrevet 5. august 2009 Har hørt at elektriske fluesmekkere er helt geniale. Må bare skaffe meg et par slike, men dere som har dem - hvor er de kjøpt? Leste i et eller annet innlegg at de solgte dem på Nille, men jeg er i utg.pkt. skeptisk til alt de har på Nille - funker virkelig de som selges på Nille? Evt. andre butikker disse finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. august 2009 #2 Del Skrevet 5. august 2009 En kompis av oss har en som er kjøpt på Rema 1000. Funker helt utmerket! Selv så vi en på Shell her for en tid tilbake. Tror nok type Nille, dagligvarebutikker, bensinstasjoner er stedet å lete. De er billige som fy. Ingen fare om den ryker, da kjøpre du bare ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2009 Great! Skal jo likevel innom Rema på vei til jobb nå. Ho-ho, nå går de to fluene på kontoret mitt en utrygg tid i møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 5. august 2009 #4 Del Skrevet 5. august 2009 På min rema var de utsolgt. Kjøpte på Jernia til 99 kr pluss batterier:-) Lykke til , de er virkelig geniale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superlady Skrevet 5. august 2009 #5 Del Skrevet 5. august 2009 Maxbo har også slike til 99 kr tror jeg. Max Smekker heter de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 5. august 2009 #6 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg kjøpte den på rema som ikke virket. (Tja, kunne jo klemme flua med kanten av racketen da.) Fikk en MaxSmekker, og den funket utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. august 2009 #7 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg kjøpte den på rema som ikke virket. (Tja, kunne jo klemme flua med kanten av racketen da.) Fikk en MaxSmekker, og den funket utmerket. Var MaxSmekker kompisen min hadde, mener han hadde kjøpt den på Rema. Vi hadde god nytte av den på hyttetur tidligere i sommer. Mygg og fluer tok den som ingenting. Vi kverka to veps også, men den måtte vi zappe mer enn én gang. Første støtet bare satte den litt ut av spill. Men vi klarte å grille vepsene også til slutt. Herlig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 5. august 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 5. august 2009 Fikk tak i på Clas Ohlson. Var grei nok, men litt klønete fordi man måtte trykke inn to knapper for å få strøm og de knappene var plassert slik at man måtte bruke begge hender. Da ble det ikke så enkelt å zappe fluene, men en siste hilsen til et titalls antall eksemplarer av arten på kontoret ble det likevel: RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telys Skrevet 5. august 2009 #9 Del Skrevet 5. august 2009 Elektrisk fluesmekker er genialt! Vi er på fluejakt hver dag nå,like morro hver gang Tar til og med de irriterende små fruktfluene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 5. august 2009 #10 Del Skrevet 5. august 2009 De er helt geniale, men husk på å sjekke om den funker med fingern først. Hvis ikke kan den gå i stykker når du treffer flua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 5. august 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 5. august 2009 De er helt geniale, men husk på å sjekke om den funker med fingern først. Hvis ikke kan den gå i stykker når du treffer flua. ??? Fordi...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #12 Del Skrevet 5. august 2009 Kjøpte vår på Plantasjen :-) Genialt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 9. august 2009 #13 Del Skrevet 9. august 2009 ??? Fordi...? Fordi nokon synes det hadde vore festlig om folk fekk støt...tipper eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 9. august 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 9. august 2009 Fordi nokon synes det hadde vore festlig om folk fekk støt...tipper eg... Ja, regnet også med det, men man får jo ikke støt av dette greiene her. Man kjenner ingen ting så vedk. som har skrevet det har neppe vært borti en slik fluesmekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå