minniepus Skrevet 6. august 2003 #21 Del Skrevet 6. august 2003 Magen min har blitt alt for stor. La på meg en hel del rundt mage/ rumpe/ lår sist høst og vinter, og jobber litt (for lite?) med å få det av igjen. Får nok ikke vekk alt, men noe har i hvert fall forsvunnet. Er lite pent, og klærne er litt trange... (som gjør det mindre pent) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labboline Skrevet 6. august 2003 #22 Del Skrevet 6. august 2003 Kompleksene kommer og går her. Når PMS'en setter inn for fullt er jeg verdens styggeste, feiteste, ekleste mest kvisete person på denne jord. I tillegg blir da magen for stor, rompa disser, leggene blir for tynne i forhold til resten og det er jo abselutt helt umulig å få klær til å sitte pent på denne feilproposjonerte kroppen. Får en hellig overbevisning om at den er satt sammen av skrapdeler som ingen andre ville ha :-? Men ellers er jeg i grunnen ganske godt fornøyd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 6. august 2003 #23 Del Skrevet 6. august 2003 -Slappe lår med cellulitter -Håret mitt som aldri greier å holde på farge -Tennene mine som ikke er direkte Blendahvite (skal få det ordnet) -De sorte prikkene på nesen -Runde kinn (som jeg ikke hadde lagt merke til før noen kommenterte det, men NÅ derimot ser jeg dem! Jeg hater at folk påfører meg komplekser jeg ikke har fra før.) :evil: Dette er ingen koselig tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. august 2003 #24 Del Skrevet 6. august 2003 skal vi se ...... Brystene er jeg iallefall fornøyd med nå - og øynene mine...... Skikkelige komplekser har jeg for lår og rumpe og tenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 6. august 2003 #25 Del Skrevet 6. august 2003 Å nei ! Hvorfor begynte jeg og lese denne tråden ? Har til tider mange komplekser, og nå husket jeg plutselig alle *For kraftige legger *Litt for små pupper *Uren hud/sorte prikker/grove porer *For stor nese *Litt for kraftige lår *U-hvite tenner Uff, nei - nå må jeg gi meg ! Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 6. august 2003 #26 Del Skrevet 6. august 2003 synes det kan være litt slitsomt med stubbete legger når jeg vil ha på shorts og ikke har lyst til å barbere. De fleste virkelige kompleksene ligger på det nivået ivertfall. Men jeg er enig i at noen folk kan skape de merkeligste komplekser hos andre, og man føler seg nesten uvel. Mens andre får mennesker rundt til å føle seg som superfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 6. august 2003 #27 Del Skrevet 6. august 2003 munnen min er skjev, merkelig nok ser jeg det ikke i speilet men kun på film og bilder.... er meget irriterende.... høyre øyelokk er slappere og henger litt over øyet. jeg sminker derfor øynene mine asymmetrisk slik at de skal se like ut :o jeg har bulemage puppene er for digre og henger :o stygg rumpe og hoftefasong.... for tykke overarmer :oops: bollekinn! :-? fikk igår høre at jeg holder på å få en åreknute bakpå kneet :o men stort sett er jeg faktisk ganske fornøyd!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 6. august 2003 #28 Del Skrevet 6. august 2003 Små pupper, store lår, og stygge tær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 6. august 2003 #29 Del Skrevet 6. august 2003 Ja. Say no more! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 7. august 2003 #30 Del Skrevet 7. august 2003 Ca tusen. Men er det egentlig komplekser? Nei, kanskje ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie Skrevet 7. august 2003 #31 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg er overrasket over hvor mange komplekser folk har her inne. Selv har jeg tenkt over det en stund nå, men finner ingenting jeg ville ha forandret. Jeg er fornøyd med meg selv, figuren og utseendet. Og nå føler jeg meg ekstra heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 7. august 2003 #32 Del Skrevet 7. august 2003 Det jeg har reelle komplekser for er: lårene mine Tærne mine Tungen min Går aldri med åpne sko eller kort-korte skjørt! Også rekker jeg ikke tunge.. Andre ting som heller ikke er perfekt, men de tenker jeg skjelden på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 7. august 2003 #33 Del Skrevet 7. august 2003 Komplekser? Tja, har jo alltids noen: korte negler, nesen og håret. Ellers er jeg sånn noenlunde fornøyd faktisk! (men ikke si det til noen, for da tror folk alltid at du skryter, eller er innbilsk.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 7. august 2003 #34 Del Skrevet 7. august 2003 Magen min som aldri har eller blir tynn, samme hvor tynn jeg er, og alltid hatet puppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #35 Del Skrevet 8. august 2003 jeg er misfornøyd med at jeg har *inngrodde stortånegler *åreknuter *strekkmerker på magen *slappe muskler * for korte fortenner ellers er jeg storfornøyd.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 8. august 2003 #36 Del Skrevet 8. august 2003 Dixie: du er den første jeg har hørt om som har komplekser for tungen sin. Ble litt fascinert jeg. Selv har jeg egentlig ingen komplekser, men kun forbedringspotensialer . Men de vil jeg gjerne holde for meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 9. august 2003 #37 Del Skrevet 9. august 2003 Har komplekser ja.. Regner komplekser som f.eks at jeg velger å ikke gå ut en lørdagskveld pga det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 9. august 2003 #38 Del Skrevet 9. august 2003 Hallo hallo damer ?!?!?! Jeg nekter å tro at det står så dårlig til med oss Alle har vi noe unikt ved oss, som ingen andre har. Vedder på at alle dere som har komplekser her, har noen fine kroppsdeler også. Fokuser på dem i steden :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 9. august 2003 #39 Del Skrevet 9. august 2003 Om jeg har komplekser? Nei, hva skal jeg vel med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 9. august 2003 #40 Del Skrevet 9. august 2003 Om jeg har komplekser? Nei, hva skal jeg vel med dem? :kysse: Sånn skal det lyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå