*M* Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg har to - magen min, som aldri blir mindre - leggene mine, 10 år med fotball har satt sitt preg på musklaturen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 He-he... små pupper! Har tenkt å gjøre noe med det 2 september..... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. august 2003 #3 Del Skrevet 5. august 2003 Puppene mine str 70e Magen min som alltid ser ut som om jeg er 4 mnd på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 Jepps, magen min er også av den typen som ser alltid ser gravid ut. Også har jeg stygg fasong på puppene og for mye hår :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 Du spør om komplekser ?? Det fikk meg til å tenke på en sang.... Hode, skuldre, kne og tå, kne og tå, Hode, skuldre, kne og tå, kne og tå, Øyne, øre, kinn og klappe på, Hode skuldre kne og tå, kne og tå Kunne sikkert tatt noen hastegrep på denne kroppen her, men nei, komplekser gidder jeg ikke å ha. Det plager meg mer at jeg ikke har fått beisa rekkverket på verandaen (eller balkongen eller altan'en, eller var det terrassen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Må jo ha noe å klage over - men bryr meg mer om det noen dager enn andre. Men skulle gjerne gjort noe med rumpe og lår ja... Men er vel egentlig inneforstått med at det er bare sånn jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 Har ikke komplekser, men hvis jeg skulle ønsket meg noe mer ville jeg hatt tykkere hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. august 2003 #8 Del Skrevet 5. august 2003 Komplekser hadde jeg frem til jeg var 23 år eller noe sånt. Nå har jeg ikke noen nevneverdige. Utenom når jeg er sammen med folk jeg ikke trives sammen med/føler meg vel sammen med. Da får jeg komplekser for de utroligste ting. Jeg like best folk som ikke gir meg komplekser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #9 Del Skrevet 5. august 2003 Har ingen komplekser. Jeg er perfekt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. august 2003 #10 Del Skrevet 5. august 2003 Komplekser ja.. Har hatt komplekser ved det meste på kroppen min, men nå tenker jeg ikke så mye over det. Har bl.a hatt komplekser for: * tunge øyelokk (egentlig har jeg ikke det heller) * nesen * håret mitt * armene * magen * armene * leggene * lårene * rumpa * fingrene * tærene Var det noe mer da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #11 Del Skrevet 5. august 2003 Hvem tør vedde imot at dette blir tidenes lengste tråd på KG..? 8) Jeg har få/ingen komplekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #12 Del Skrevet 5. august 2003 Beina mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 5. august 2003 #13 Del Skrevet 5. august 2003 Egentlig ikke.. Bortsett fra noen dager, da kan jeg ha komplekser for det utroligste. Også som Lea skriver, noen mennesker bringer det frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenguru Skrevet 5. august 2003 #14 Del Skrevet 5. august 2003 komplekser for føttene..litt plattfotaktige og for lange tær. Er også for kort i ryggen, men har lange bein. Leggene ser ut som pipestilker og ser rare ut i forhold til resten av kroppen. Sikkert mer og..men dette var det viktigste. Men egentlig er vel dette bagateller når det kommer til det hele og store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. august 2003 #15 Del Skrevet 5. august 2003 komplekser for føttene..litt plattfotaktige og for lange tær. . Det glemte jeg ja - tærne mine! Æsj og fysj. Tær og føtter er jo ekle uansett, men mine.. :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. august 2003 #16 Del Skrevet 5. august 2003 Hvem tør vedde imot at dette blir tidenes lengste tråd på KG..? 8) Jeg har få/ingen komplekser. Ikke jeg i hvert fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 5. august 2003 #17 Del Skrevet 5. august 2003 For meg er det lettere å svare hva jeg ikke har komplekser for. Det er: -leppene mine -øynene mine -ørene mine -nesen min(formen på den) -armene mine -tennene mine Ellers så skulle jeg vel greid å pirke på noe ved resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #18 Del Skrevet 5. august 2003 Har dere virkelig komplekser for alt dette her? Jeg regner det å ha et kompleks som ganske alvorlig? Klart det er mye jeg kan pirke på for meg selv, i min egen lille verden, men det er ingenting jeg, med hånden på hjertet, kan si at jeg synes er stygt ved meg slv. Tviler på at det finnes så mange jenter med så mange rare kroppsdeler som det høres ut som her altså. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #19 Del Skrevet 6. august 2003 kul på nesen, stygge føtter, for lange ben, for stor mag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. august 2003 #20 Del Skrevet 6. august 2003 Komplekser og komplekser.... Men jeg er utrolig opphengt i håndtakene mine for tida, de blir større og større for hver gang jeg ser meg i speilet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå